Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2015 honda civic tourer - ruimte achterbank

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] 2015 honda civic tourer - ruimte achterbank

wie heeft ervaringen met de honda civic tourer? ik ben enorm dol op het model en interieur van de honda civic. ik heb ruimte nodig als gezinswagen dus daarom de tourer, maar ik vroeg me af of hier 2 kleine kindjes op een zitverhoger inpassen + 1 normale tiener op de achterbank.

andere opmerkingen of hints over het model zijn ook best welkom.
    Last edited by ; 30/12/2015, 10:52.

Best eens naar een Honda garage gaan met de ganse familie en eens "passen" he, anders blijft het gissen en missen.

Moeilijk is dat toch niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
      Best eens naar een Honda garage gaan met de ganse familie en eens "passen" he, anders blijft het gissen en missen.

Moeilijk is dat toch niet?
      +1.

Mijne maat heeft de gewone Civic. Hij en ik vinden de ruimte op de achterbank goed voor deze klasse, als het al niet de ruimste is. Wel heb je op de middenste plaats een hogere zit, die op langere afstand, niet zo comfortabel blijkt te zijn. Maar dat kan muggenzifterij van hem zijn...

Comment

dat was ik zoiezo van plan op het autosalon binnen een paar weken, maar een aantal meningen horen van mensen die ervaren zijn met het merk en type kan nooit geen kwaad denk ik.

Comment

90% van de forummers rijdt met een auto van de duitse 3. Die gaan u weinig kunnen vertellen.

Comment

Gelukkig hoor ik bij die 10% (alhoewel mijn Skoda ook uit dezelfde stal komt)
            Van de huidige civic kan ik weinig kwijt maar heb er hier twee staan eentje van 18j oud 10 jaar oud en een nieuwe jazz is op komst.

Zijn betrouwbare wagens (niet dat er niets kan misgaan) bij de 18-jarige vorig jaar de starter vervangen op 155000 km en dat is het.
            De 10 jarige is wel tweedehands aangekocht en twee jaar in ons bezit, vorige week twee lagers vervangen in de versnellingsbak blijkbaar was dit een gekend probleem bij de EP1.
            De civic tourer is wel een ruime en mooie wagen en natuurlijk weer wat generaties verder in de techniek dan mijn huidige.
            En voor de kids, neem de zitjes mee stap de garage binnen en allen op de achterbank.
            Maak zeker een ritje met de wagen.
            www.skodaforum.eu

Comment

Working...
            X