Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Parking topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Parking topic

Elke dag pendel ik, zoals veel andere, naar school/werk en neem ik daarbij de wagen en vervolgens de trein.

En doordat je telkens op hetzelfde uur, op dezelfde plaats bent ... Kom je vaak dezelfde taferelen tegen.

Zo is er op mijn weg van Beringen naar station Diest ALTIJD een klein rood ligier-achtig wagentje dat op de baan van 90 amper 60 haalt, met als gevolg dat er wel wat situaties kunnen ontstaan.

Maar juist die dingen maken (meestal) mijn rit naar het station super! Het feit is, eenmaal aangekomen op de parking valt die gemoedelijk (heuj samen naar het. Station rijden) gevoel weg. Iedereen stapt uit zijn auto ... Wandelt apart naar het station, wacht apart op de trein en hoopt apart op de trein te zitten ... Spijtig vind ik ...

EN DAAROM wil ik van deze topic gebruik maken om mensen bij elkaar te brengen op die lange pendel route. Wat is er leuker dan eens iemand van het forum te ontmoeten en bij te kletsen over hetgeen waar we allemaal een zwak voor hebben ... CARS!

Daarbij kunnen we ook een oogje in het zeil hebben op de parking (lees de onnozelste toestanden vastleggen op beeld) en elkaar helpen moest er dan toch een probleem zijn. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Natuurlijk zijn er veel pendelaars en veel verschillende stations en kunnen we ze niet allemaal samenvatten in 1 topic. Daarom is deze topic een beetje om elkaar te vinden en. Eventueel een aparte topic te starten.

Bij deze: aw11! station Diest - trein Gent st-pieter 07:30.

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
Working...
X