Mededeling

Collapse
No announcement yet.

keuringsbanden 13 duim/14 duim voor oldtimer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] keuringsbanden 13 duim/14 duim voor oldtimer

Ik probeer mijn Audi 80 B2 te keuren als oldtimer maar werd afgekeurd omdat er twee verschillende breedtematen opzitten van banden.

Heeft iemand 4 banden liggen die ik eens zou mogen gebruiken om terug te gaan naar de keuring?

155/165/175 op velg 13 duim
    of 185 op velg 14 duim

Regio: 9800 Deinze

Alvast bedankt voor de reacties

Steekmaat is wel 4x100 bij deze B2 - zelfde als een golf als ik het me goed herinner.

Comment

hoe komt het dat daar verschillende banden opzitten?
      Z4 M40i

Comment

Dergelijke bandenmaten zijn normaal gezien ook volop in occasie te vinden.

Comment

2 van de 4 banden die origineel op de wagen zaten zijn compleet kaal. Met de gedachte dat op een porsche ook verschillende breedtematen zitten dacht ik twee andere te kunnen gebruiken uit de stapel die ik heb liggen. Maar Porsche, Ferrari, Lambo,... dat zijn uitzonderingen

Nota bene, ik kan zelf niet naar de keuring gaan dus vraag ik aan mijn vader om te gaan. Want ik had toch graag de stationschef hierover gesproken.

Ik heb nagelnieuwe dunlop banden liggen voor deze wagen maar deze maat is niet toegelaten op de wagen.
          Maar als ik de wagen normaal zou inschrijven dan mocht ik die bandenmaat wel gebruiken. Ook niet correct van die mannen, de maat mag sowieso niet maar dan gaan ze wel een oogje toeknijpen. Niet dat ze dit gezegd hebben tegen mijn vader maar daar komt het wel op neer natuurlijk.

Comment

Als je even zou kunnen nagaan of je 165 in 13 hebt liggen dan hoop ik dat we binnenkort kunnen afspreken.

Comment

Als je twee velgen 4x100 hebt met 175/70 R13 dan ben ik ook gered

Comment

Het zijn de bandenmaten die door Audi voorgeschreven worden dus bijgevolg op het pvg nummer staan en goedgekeurd kunnen worden.

Comment

Zalig zo'n hangar fcapri.

Comment

Heb je iets gevonden Andy? Anders kom ik dit weekend eens langs.

Comment

lifesaver...

Comment

En eindelijk gekeurd - thuisgekomen en direct de illegale banden er terug opgelegd

Comment

Working...
                        X