Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar xf doen of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Jaguar xf doen of niet?

Beste mensen

ik ben vanplan om een jaguar xf 3.0 v6 van het jaar 2008 te kopen namenlijk deze http://m.autoscout24.de/angebote/jag...warz-281144867. Wat me aanspreekt is het design, afwerking en luxe van de auto. Ik heb ook gehoort dat jaguar betrouwbaar is en goede motors zijn het enigste dat me tegenhoud is dat ik 22jaar ben, deze auto eerder zie bij iets oudere mensen no offence.
    dus was mijn vraag aan de kenners ofdat ze me tips kunnen geven waar op te letten, wat zijn de meest voorkomende problemen, als er uberhaupt zijn. Ik ken jaguar helemaal niet en zou graag is mee rijden met iemand die deze uitvoering heeft om de auto te voelen en als het mogenlijk is zelf rijden maar ik weet dat mensen je niet zomaar gaan laten rijden

dus graag jullie meningen!!! Prettig avond en weekend

groeten pab

De sytling van de XF was een grote breuk met het verleden. Vergeleken met de in sommige ogen oubollige S-type lijkt de XF een vervoermiddel afkomstig van Mars. Desondanks was er toch geen straalaandrijving verkrijgbaar, maar in den beginne wel louter zes- en achtcilinders. Pas na de facelift in 2011 kwamen er ook viercilinders beschikbaar […]
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Kameraard van me heeft 4 jaar een XFd 3.0L V6 gehad en is daar heel tevreden van geweest. Heeft hem verkocht omdat hij gewoon eens iets anders wou maar kan mij niet herinneren dat hij daar ook maar enig probleem mee gehad heeft.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Bedankt.
        Maar had graag eigenaars of ex eigenaars hun persoonlijke ervaringen gehoortest want dit verschilt toch net altijd iets.

Comment

Hey pab, meest voorkomende probleem bij 22 jarigen die dit type wagen kopen zijn de verzekeringspremie en belastingen die wel wat tegenvallen. Hou er rekening mee. Je hoeveelste auto wordt dit?

Comment

Jaguar is ook vrij duur in onderhoud.
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Het wordt mijn 5de auto. En het wordt mijn 2de auto werk in de bouw en ben hoofdzakelijk weg met camionette en vind vb nog wel meevallen 1045 per jaar met de simulatie tel er nog 10% gemeente en je bent aan 1190 jaarlijks en 500ofzo inschrijving. Maar ik denken dat verzekering wel gaat tegenvallen ga erachter horen. Hoeveel kost het min of meer in onderhoud?

Comment

Ik vind die facelift versies knap . Die prfl koplampen zijn inderdaad bompa.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                  Jaguar is ook vrij duur in onderhoud.
                  Valt goed mee, de jaguar XJ hier is niet duurder dan de BMW 7 daarvoor in onderhoud (al zeker niet in kosten, uurloon is marginaal hoger bij jaguar)
                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Ik vind die facelift versies knap . Die prfl koplampen zijn inderdaad bompa.
                    Idd je hebt mijn keuze beïnvloed. Nu moet ik mijn zoektocht herbeginnen naar een xf van na 2011 ????

Comment

Exterieur knap, interieur en ice om van te huilen. Motor is ok.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
                      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                        Exterieur knap, interieur en ice om van te huilen. Motor is ok.

Ice?

Comment

Navi en audio integratie.

2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Jaguar xf doen of niet?

Ook altijd fan van geweest al heb ook ik wel moeite met die voorlichten bij pfl. Deze motor is wel echt niet meer interessant met nieuwe regels. Biv en taks doen hem serieus de das om. Hou hier rekening mee! De fl is er in een 2liter dacht ik al is die uiteraard stuk duurder wegens jonger maar ik zou toch doorsparen dan.

Comment

Ja maar dan heb je toch maar een 2liter. Heb graag grote motors min 2.5 in diesel wel want is voor op vakantie te gaan ermee Enzo. Of zijn er goede alternatieven? Maar ik ben bevoordeeld niet zo fan van A4 en a6. Jaguar sprong er redelijk uit zie je niet aan elke rodelicht gelijk de meeste audi en BMW. Is fijner om iets Een beetje "unieker" te hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pab Bekijk Berichten
                                Ja maar dan heb je toch maar een 2liter. Heb graag grote motors min 2.5 in diesel wel want is voor op vakantie te gaan ermee Enzo. Of zijn er goede alternatieven? Maar ik ben bevoordeeld niet zo fan van A4 en a6. Jaguar sprong er redelijk uit zie je niet aan elke rodelicht gelijk de meeste audi en BMW. Is fijner om iets Een beetje "unieker" te hebben
                                vreemd dat je als 22-jarige redeneert zoals sommige oude mensen ... "min een 2,5 want 't is om op reis mee te kunnen gaan ... " Heb je eigenlijk al eens met een moderne wagen gereden vraag ik mij af ??

Comment

Ik heb mijn volvo xc60 2.4 van 2011 in september verkocht.. Waarom geen 2liter omdat vriend van me een 320 coupe 163pk en andere vriend audio A4 2liter gechipt naar 19xpk en ik vind dat dit voor een diesel te klein zeker met die carroserie voor mij is de 2liter diesel perfect voor een a3 of een 1serie maar een 3serie of een a4 vind ik deze motor te licht. 2liter is perfect voor benzine motoren maar ik persoonlijk vind 2liter diesel te weinig. Je moet niet dezelfde mening delen. Maar dit is louter smaak en persoonlijke ervaring en plezier en daar kunnen we uren over discusieren ?

Comment

Ik dacht dat je naar een benzine op zoek was, de oude 3l. De 2l die hem opvolgt heeft zowat op alles betere waarden maar is wel een turboblok.

In een dieseldiscussie meng ik mij niet, ligt toch wat anders daar.

Comment

Vorig model facelift bestaat niet in 2 liter diesel, is de 2.2 van PSA/Ford

De 2 liter is de Ingenium uit de XE en de Evoque
                                      2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pab Bekijk Berichten
                                        Ik heb mijn volvo xc60 2.4 van 2011 in september verkocht.. Waarom geen 2liter omdat vriend van me een 320 coupe 163pk en andere vriend audio A4 2liter gechipt naar 19xpk en ik vind dat dit voor een diesel te klein zeker met die carroserie voor mij is de 2liter diesel perfect voor een a3 of een 1serie maar een 3serie of een a4 vind ik deze motor te licht. 2liter is perfect voor benzine motoren maar ik persoonlijk vind 2liter diesel te weinig. Je moet niet dezelfde mening delen. Maar dit is louter smaak en persoonlijke ervaring en plezier en daar kunnen we uren over discusieren ?
                                        Is een a3 zoveel lichter dan een a4?

Comment

Working...
                                        X