Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alright! Als ik naar de eerste post kijk en dan deze vergelijk met mijn uitkomst, ben ik redelijk wat afgeweken. Maar het belangrijkste is dat ik tevreden ben met wat ik nu heb.
Nog vers van de 2e hands-pers, mijn "nieuwe" volvo 850
Niks dat een bezoekje aan de Gamma en een weekend of 2 met geduld niet kan oplossen.
Kga niet zeggen dat ons avontuur met ral 5012(lichtblauw) van de Gamma een zeer groot succes was op onze 740 turbo maar het was echt wel een felblauw hok.
Achterste ruiten waren getint dus je kon er makkelijk een lijk of 8 in kwijt. En met dat bagagerek bleven ze allemaal achteraan liggen bij bruusk remmen.
Het was onze bedoeling om polestar blauw te evenaren, het was in de goede richting laat het ons zo zeggen.
cream yellow is ook echt een zeer coole kleur op die auto's.
Maar als je en geduld en een goede stofvrije ruimte hebt(en wat handig bent met goed afplakken) dan kan je er echt wel iets tofs van maken.
Met wat schuurpapier alles goed wat schuren, goed ontvetten en niet alles in 1 laag willen doen en dat komt goed.
Comment