Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R Station wagon look alike

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Lexus is 300 crossport
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Bedankt jongens. Zeer plezant forum hier. Zeer interessante auto's zien passeren. Nu zien dat ik een goeie volvo 850 vind en het project kan beginnen!

Comment

Wat is het project? Er een r34 neus op te plakken ?
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
          Wat is het project? Er een r34 neus op te plakken ?
          Nee ik denk niet dat ik hem ga laten lijken op de nissan. Vind dat de volvo op zich zijn looks moet houden over het algemeen.

Comment

Staat nu al een jaar te koop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
              Die stond ook te koop toen ik voor mijn Volvo zocht. Dat is vanaf september 2014. Zegt genoeg denk ik..

Comment

Van jou misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ackoujens Bekijk Berichten
                  Van jou misschien?

Nenee.

Comment

Alright! Als ik naar de eerste post kijk en dan deze vergelijk met mijn uitkomst, ben ik redelijk wat afgeweken. Maar het belangrijkste is dat ik tevreden ben met wat ik nu heb.

Nog vers van de 2e hands-pers, mijn "nieuwe" volvo 850

Comment

Mocht je een dikke BIV willen uitsparen: deze Volvo kan in lichte vracht gezet worden.
                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                        Mocht je een dikke BIV willen uitsparen: deze Volvo kan in lichte vracht gezet worden.
                        Moet ik daarvoor niet de achterbank eruit smijten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ackoujens Bekijk Berichten
                          Moet ik daarvoor niet de achterbank eruit smijten?
                          Inderdaad en een rechtopstaande wand van 20 cm en laadvloer installeren. Maar de kosten hiervoor zullen niet opwegen tegen BIV en taks vermoed ik?
                          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                            Inderdaad en een rechtopstaande wand van 20 cm en laadvloer installeren. Maar de kosten hiervoor zullen niet opwegen tegen BIV en taks vermoed ik?
                            Jah awel. Ma de bedoeling is dak ng mensen kan meepakken op de achterbank :p

Comment

10 klepper waarschijnlijk?
                              Dat groen

Comment

10 klepper waarschijnlijk?
                                Dat groen
                                Jup! Kga er nog veel plezier aan beleven geloof ik :p. Het groen moet ng wat wennen. Niet mijn meest favoriete kleur maar het heeft wel iets!

Comment

Niks dat een bezoekje aan de Gamma en een weekend of 2 met geduld niet kan oplossen.
                                  Kga niet zeggen dat ons avontuur met ral 5012(lichtblauw) van de Gamma een zeer groot succes was op onze 740 turbo maar het was echt wel een felblauw hok.
                                  Achterste ruiten waren getint dus je kon er makkelijk een lijk of 8 in kwijt. En met dat bagagerek bleven ze allemaal achteraan liggen bij bruusk remmen.
                                  Het was onze bedoeling om polestar blauw te evenaren, het was in de goede richting laat het ons zo zeggen.
                                  cream yellow is ook echt een zeer coole kleur op die auto's.

Maar als je en geduld en een goede stofvrije ruimte hebt(en wat handig bent met goed afplakken) dan kan je er echt wel iets tofs van maken.
                                  Met wat schuurpapier alles goed wat schuren, goed ontvetten en niet alles in 1 laag willen doen en dat komt goed.

Comment

Working...
                                  X