Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ja als ge voor dezelfde een golf5 hebt ipv 4 dan zou ik het wel weten
Het gaat niet om de prijs,er staat toch uitdrukkelijk golf 4
de reden wrm je zo snel een 5 of 6 wilt is omdat die niet zo zeldzaam zijn,laat staan de looks
Wel veel noten op de zang voor iemand die iets gedaan wilt krijgen van anderen zonder enige vorm van return.
Niks mee te maken,nutteloze reacties,als je iets komt plaatsen lees dan
ook waar het topic om gaat ipv gezever dat nergens op slaat..staat duidelijk GOLF IV 4motion
geen 5 geen 6 en geen random golf iv die op iedere straathoek staat
dus uw reactie slaat nergens op
return? Breng de auto en ik koop hem wel lol
sinds wnnr is er een return op een forum,is gwn om t helpen,niemand verplicht iets
Zio, ik denk dat je die reacties mag kaderen in't feit dat je eigenlijk niet echt een actieve bijdrage geeft aan het forum en dit ook duidelijk niet van plan bent. 24 posts en niet 1tje in een andere topic behalve je eigen topic die zegt "ik zoek die auto".
Mensen die enkel aanloggen om een verkoopstopic aan te maken krijgen dezelfde reactie. Sommige forums verbieden daarom topic in Koop/Verkoop voor newbies, iets wat men hier nog niet doet.
Zio, ik denk dat je die reacties mag kaderen in't feit dat je eigenlijk niet echt een actieve bijdrage geeft aan het forum en dit ook duidelijk niet van plan bent. 24 posts en niet 1tje in een andere topic behalve je eigen topic die zegt "ik zoek die auto".
Mensen die enkel aanloggen om een verkoopstopic aan te maken krijgen dezelfde reactie. Sommige forums verbieden daarom topic in Koop/Verkoop voor newbies, iets wat men hier nog niet doet.
Begrijp wat je wilt zeggen,als ik iets nuttig kan bijdragen of info over iets dergelijk dan doe ik dat ook,niet zomaar reageren om te reageren,is toch ook logisch
en ben nog maar een weekje ofzo lid van dit forum
Ik ken je niet persoonlijk dus IRL kan je een toffe peer zijn, maar nu kom je nogal arrogant over met de attitude dat iedereen op het forum je moet helpen zoeken naar een kar die je evengoed zelf kan zoeken. Komt daar nog eens bij dat je om de 5 scheten je topic bumpt...
Op andere fora stond hier al een slotje op, dus wat respect toe naar leden die hier al zitten van toen je nog aan de papfles hing, mag wel
Hoe dan ook, als een member iets interessant vind voor jou zal hij dit wel posten, je zoekt nu eenmaal iets heel specifiek dat niet elke dag te koop komt.
Veel meer dan zoekopdrachten opslaan met mail notificatie op verschillende autosites kan je nu eenmaal niet doen.
Zoek desnoods ook op VW specifieke fora, maar ik veronderstel dat dit al het geval is.
Kefkie zijn exemplaar is wel in zeer uitzonderlijke staat. Het hoogste bod was dacht ik 15k. The Wolfsburg last edition vind je dan ook niet zo maar. Was dit niet speciaal op bestelling? Nadat je al 20 jaar klant was?
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment