Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW GOLF IV 4motion gezocht!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft niemand de Kefkie zijn GSM? Pas na 22uur bellen

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
      Heb 'm net gesproken Kefkie, zegt geen pm te hebben ontvangen?
      Huh? Gek,ik heb hem net weer gestuurd gehad:/
      Dan krijgt die mijn berichten niet..uhm en nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Heeft niemand de Kefkie zijn GSM? Pas na 22uur bellen

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
        Haha ja zou handig zijn,maar ik weet niet of hij dat leuk gaat vinden als zijn nr een forum rondzwengelt ??

Comment

• Ja een beetje geduld hebben, Kefkie zijn Golf is een parel! Niet opgeven, en denk zelfs dat die nog nooit regen gezien heeft.
          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zio Bekijk Berichten
            Huh? Gek,ik heb hem net weer gestuurd gehad:/
            Dan krijgt die mijn berichten niet..uhm en nu?
            Ik zou Namaz of Niko80 dan eens PM'en, of een feedback topic open doen, dan kunnen ze er even naar kijken.
            Die mannen lossen dat sowieso wel op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
              Ik zou Namaz of Niko80 dan eens PM'en, of een feedback topic open doen, dan kunnen ze er even naar kijken.
              Die mannen lossen dat sowieso wel op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                Ja een beetje geduld hebben, Kefkie zijn Golf is een parel! Niet opgeven, en denk zelfs dat die nog nooit regen gezien heeft.
                Pff wat een spanning,wil dat ding echt wel eens zien!

Comment

Eens doen

Comment

Ik zie nu pas dat jij (niko80 bent) hahahahah

Comment

• Mannen, ik weet niet of jullie Kefkie al gehoord of gezien hebben, maar zijne Golf is blijkbaar weg. Hoe of wat weet ik niet. Maar hij is weg. Ik had gehoord dat hij DRINGEND plaats nodig had en hem verkocht heeft voor 7500€. Hij heeft nu blijkbaar ander speelgoed gekocht.
                      Last edited by Utah; 01/04/2016, 20:15.
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                        Mannen, ik weet net of jullie Kefkie al gehoord of gezien hebben, maar zijne Golf is blijkbaar weg. Hoe of wat weet ik niet. Maar hij is weg. Ik had gehoord dat hij DRINGEND plaats nodig had en hem verkocht heeft voor 7500€. Hij heeft nu blijkbaar ander speelgoed gekocht.
                        Ah, is dat dan toch waar? Had al zoiets gehoord maar kon het gelijk niet geloven.
                        Centen nodig voor zijn huisje zeker?

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Heb mijne golf 4 arl 4motion (de 1.9 tdi 150 pk diesel dus) vorig jaar verkocht in goede staat voor 5000 euro met 155.000 km (dezelfde prijs dan ik hem 6 maand eerder had gekocht) was een plezant bakske maar na 1ne "droge" winter was de fun er wel af

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                            Mannen, ik weet niet of jullie Kefkie al gehoord of gezien hebben, maar zijne Golf is blijkbaar weg. Hoe of wat weet ik niet. Maar hij is weg. Ik had gehoord dat hij DRINGEND plaats nodig had en hem verkocht heeft voor 7500€. Hij heeft nu blijkbaar ander speelgoed gekocht.
                            Ahw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                              Ah, is dat dan toch waar? Had al zoiets gehoord maar kon het gelijk niet geloven.
                              Centen nodig voor zijn huisje zeker?

neen , die geslachtsverandering gaat door. En daar had hij geld voor nodig. Normaal ging hij die Seat wegdoen.

Comment

neen , die geslachtsverandering gaat door. En daar had hij geld voor nodig. Normaal ging hij die Seat wegdoen.
                                Kan hij hem niet gewoon even tussen zijn open dak steken?
                                De korte pijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                  Kan hij hem niet gewoon even tussen zijn open dak steken?
                                  De korte pijn?

je snapt er de ballen van

Comment

• Zo een Golf IV R32 is zo duur omdat die auto's zich perfect lenen tot upgrades met turbo.

M'n Duitse schoonbroer had zo projectje met een IV R32. Zat tegen de 550 pk's op de wielen.

Als je in Duitsland een R32 (4 of 5) ziet bollen, dan zal dat vaak een zwaar gepeperde zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Zo een Golf IV R32 is zo duur omdat die auto's zich perfect lenen tot upgrades met turbo.

M'n Duitse schoonbroer had zo projectje met een IV R32. Zat tegen de 550 pk's op de wielen.

Als je in Duitsland een R32 (4 of 5) ziet bollen, dan zal dat vaak een zwaar gepeperde zijn.
                                      Klopt,regelmatig ook te koop zien staan,dikke 500pk en dan slordige 30000euro
                                      vindt dat zelf niks
                                      maar gewoon die aankoop al is al duur idd

Comment

• Hoe zit dat hier??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                          Hoe zit dat hier??
                                          Ze zijn nog aan het zoeken.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X