Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mannen, ik weet niet of jullie Kefkie al gehoord of gezien hebben, maar zijne Golf is blijkbaar weg. Hoe of wat weet ik niet. Maar hij is weg. Ik had gehoord dat hij DRINGEND plaats nodig had en hem verkocht heeft voor 7500€. Hij heeft nu blijkbaar ander speelgoed gekocht.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Mannen, ik weet net of jullie Kefkie al gehoord of gezien hebben, maar zijne Golf is blijkbaar weg. Hoe of wat weet ik niet. Maar hij is weg. Ik had gehoord dat hij DRINGEND plaats nodig had en hem verkocht heeft voor 7500€. Hij heeft nu blijkbaar ander speelgoed gekocht.
Ah, is dat dan toch waar? Had al zoiets gehoord maar kon het gelijk niet geloven.
Centen nodig voor zijn huisje zeker?
Heb mijne golf 4 arl 4motion (de 1.9 tdi 150 pk diesel dus) vorig jaar verkocht in goede staat voor 5000 euro met 155.000 km (dezelfde prijs dan ik hem 6 maand eerder had gekocht) was een plezant bakske maar na 1ne "droge" winter was de fun er wel af
Mannen, ik weet niet of jullie Kefkie al gehoord of gezien hebben, maar zijne Golf is blijkbaar weg. Hoe of wat weet ik niet. Maar hij is weg. Ik had gehoord dat hij DRINGEND plaats nodig had en hem verkocht heeft voor 7500€. Hij heeft nu blijkbaar ander speelgoed gekocht.
Comment