Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gelijkvormigheidsattest aanvragen Volkswagen Crafter ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gelijkvormigheidsattest aanvragen Volkswagen Crafter ??

Ik ben dus eerst naar de Douane geweest, hierbij verliep alles goed.

Echter bij de keuring hebben ze dus expliciet naar de 'Europese gelijkvormigheidsattest' gevraagd. De Belgische vw garages zeggen dat ze geen gelijkvormigheidsattest geven aan buitenlandse wagens. In Nederland bestond een gelijkvormigheidsattest niet voor 2011 voor bedrijfsauto's, dus zij geven het ook niet.

Iemand enig idee hoe ik/waar ik nu verder te werk kan gaan voor een aanvraag. (Liefst op de snelste manier)

Auto is van Nederland (Volkswagen Crafter 2008 Lichte vracht).

Sinds zijn oprichting in 1805 in Brussel, staat D’Ieteren voor een familie van ondernemers die uitgegroeid is tot wat vandaag D’Ieteren Group heet.De missie van de groep is om een familie van bedrijven te bouwen die hun industriën heruitvinden op zoek naar excellentie en betekenisvolle impact.
    Z4 M40i

Comment

Bij de keuring hebben ze inderdaad achter een COC gevraagd. Ik ben naar Dieteren Volkswagen geweest maar zij hebben er geen kunnen uitleveren omdat mijn wagen blijkbaar niet origineel was. Een bakwagen met een bak erop.
      Deze controleren ze blijkbaar niet. Dus heb ik een afspraak moeten maken bij de keuringsstation in As om er zo eentje te bemachtigen en dit kan blijkbaar tot maanden duren Veel te veel miserie en kopzorgen!

Comment

Je hebt het zelf gezocht. Good boy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sonywalker Bekijk Berichten
          Bij de keuring hebben ze inderdaad achter een COC gevraagd. Ik ben naar Dieteren Volkswagen geweest maar zij hebben er geen kunnen uitleveren omdat mijn wagen blijkbaar niet origineel was. Een bakwagen met een bak erop.
          Deze controleren ze blijkbaar niet. Dus heb ik een afspraak moeten maken bij de keuringsstation in As om er zo eentje te bemachtigen en dit kan blijkbaar tot maanden duren Veel te veel miserie en kopzorgen!
          Het kan maanden duren maar daarom duurt het natuurlijk nog geen maanden. Wat ga je nu doen? De procedure doorlopen of de auto terug verkopen?
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik heb op 25 april dus een afspraak bij de keuringsdienst voor een homologatie. Het is een schone wagen voor een goede prijs dus in eerste instantie wil ik hem niet verkopen maar invoeren en gebruiken.

Indien je tips hebt of andere dingen weet mag je altijd gerust schrijven

Comment

Working...
            X