Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Navigatie voor mijn Mazda 3?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Navigatie voor mijn Mazda 3?

Heb mij recent een Mazda 3 aangeschaft, ik heb het hele systeem (MZD Connect met 7" scherm?), maar zonder GPS. Ik vroeg me af hoeveel het zal kosten om dit te laten installeren. Op de site van Mazda vind ik alleen maar de prijs als je ook nog het scherm en dergelijke moet laten installeren, maar dat heb ik dus al.

Alvast bedankt.

Oorspronkelijk geplaatst door runittwiice Bekijk Berichten
    Heb mij recent een Mazda 3 aangeschaft, ik heb het hele systeem (MZD Connect met 7" scherm?), maar zonder GPS. Ik vroeg me af hoeveel het zal kosten om dit te laten installeren. Op de site van Mazda vind ik alleen maar de prijs als je ook nog het scherm en dergelijke moet laten installeren, maar dat heb ik dus al.

Alvast bedankt.

650 euro

Comment

Hoi,

Dit is ook de prijs die ik op de site van Mazda terug vind, maar van wat ik kan lezen houd dit ook de installatie van het touchscreen in, wat ik al heb.

Ik kan me natuurlijk ook vergissen, ik heb hier ook geen ervaring mee, maar zoals ik het nu zie zou ik dan 650 euro moeten betalen voor enkel een SD kaart met wat mappen op?

Grtz

Comment

edit verkeerde draad

Comment

'Mzd connect noodzakelijk' staat erbij, dus veronderstel dat het toch 650 isvoor de navigatie er gewoon bij op te hebben. Bel of ga eens langs bij uwe mazda dealer dan ben je zeker
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
            'Mzd connect noodzakelijk' staat erbij, dus veronderstel dat het toch 650 isvoor de navigatie er gewoon bij op te hebben. Bel of ga eens langs bij uwe mazda dealer dan ben je zeker
            Dit. Het staat er gewoon bij. Dat is de prijs.
            *Mompelt iets over de lengte van de neus*

Comment

Working...
            X