Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
fcapri
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenMisschien moeten we een thread maken in een andere sectie. fcapri is namelijk geen auto of onderdeel en je kan hem niet kopen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenMisschien moeten we een thread maken in een andere sectie. fcapri is namelijk geen auto of onderdeel en je kan hem niet kopen.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Capri die werd weggejaagd door iemand.
Ik heb chatlogs met de pestkop in kwestie, hij is enorm trots op wat hij gedaan heeft, maar ik mag de chatlogs niet posten. Ik ben een week geband geweest er voor, ik vermoed omdat hij hééél goede vriendjes is met een bepaalde moderator.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk BerichtenCapri die werd weggejaagd door iemand.
Ik heb chatlogs met de pestkop in kwestie, hij is enorm trots op wat hij gedaan heeft, maar ik mag de chatlogs niet posten. Ik ben een week geband geweest er voor, ik vermoed omdat hij hééél goede vriendjes is met een bepaalde moderator.
Pm?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk BerichtenCapri die werd weggejaagd door iemand.
Ik heb chatlogs met de pestkop in kwestie, hij is enorm trots op wat hij gedaan heeft, maar ik mag de chatlogs niet posten. Ik ben een week geband geweest er voor, ik vermoed omdat hij hééél goede vriendjes is met een bepaalde moderator.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Ik heb chatlogs met de pestkop in kwestie, hij is enorm trots op wat hij gedaan heeft, maar ik mag de chatlogs niet posten. Ik ben een week geband geweest er voor, ik vermoed omdat hij hééél goede vriendjes is met een bepaalde moderator.Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIk neb het gesprek gezien op die 2 minuten dat het op het forum stond. Niet meteen om fier op te zijn. Internetridders...
BMW X5 45e
Comment
-
Ik heb chatlogs met de pestkop in kwestie, hij is enorm trots op wat hij gedaan heeft, maar ik mag de chatlogs niet posten. Ik ben een week geband geweest er voor, ik vermoed omdat hij hééél goede vriendjes is met een bepaalde moderator.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk weet veel, ik zeg niks.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk weet niks, ik zeg veel.
Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk weet veel, ik zeg niks.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichtenlol vindt ge het niet normaal dat ge perso info niet zomaar te grabbel gooit?
een groepje valt iemand serieus lastig en de meester komt niet tussen.
ik postte gewoon de logs om te tonen wat voor droevig personage één van die pestkoppen is. correct? niet echt. begrijpbaar? dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBen ik wel benieuwd naar eerlijk gezegd
Pm?
ik dek mij in, ik geef de logs aan niemand meer door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenPrecies een militair.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
Comment