Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kopie van verzekering opsturen ofzo maja ze, ik snap het ook ni echt, kan zijn dat iemand die thuis rijd met een opel voorzichtiger rijd met de auto van de klant dan iemand die thuis een range rover ofzo heeft
Idd.. Triestige redenering ook. Dan komen enkel rijkeluisjes in aanmerking of familie van rijkeluisjes die toevallig ook eens met nonkel's AMG hebben mogen rijden..
En het moeten natuurlijk studentjes zijn, want die zijn lekker goedkoop.
-Waarschijnlijk weet je het pas de dag op voorhand of je al dan niet moet werken?
-Master of thesis studenten hebben al wat meer verstand...
-Mijne maat een keer achter het stuur van mijn s4 gezet en ie kan wel rijden maar niet met zoveel pk. Dashcam beelden spreken voor zich, best dat de andere kon uitwijken of boem.
*Vanaf september kom ik terug in aanmerking denk ik
Ziet er me een zeer leuk job'ke uit en ben eigenlijk momenteel ook op zoek naar zoiets om als vakantiewerk te doen. Helaas is Gent veel te ver voor mij!
Sorry meneer, dat is privé.
En welk bewijsstuk is voldoende of sluitend?
Stel me toch wat vragen bij dit topic.
je mag de vragen stellen die je wil, alleen kan je natuurlijk niet alles bewijzen.
Als ik die student zou moeten aanwerven, simpel.
samen een toertje maken, vragen met welke autos hij al gereden heeft, en eens laten parkeren.
Comment