Mededeling

Collapse
No announcement yet.

student chauffeur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] student chauffeur

Even een vraag voor mijn "auto-netwerk"
    Een bedrijf in Gent is op zoek naar een student om de wagens van de directie te gaan brengen naar de carwash en te tanken.
    Dit voor 2 halve dagen per week.
    1. ervaring met het rijden met luxewagens is echt een must, dus met een automaat kunnen rijden en een wagen van + 75000 euro veilig terug op het hoofdkantoor krijgen.
    2. Het zijn geen 2liter dieseltjes dus een beetje omkunnen met een auto met een pak vermogen, 4.2 liter vag in dat genre moet je gaan denken.
    3. het is op basis van de agenda van de directie dat die 2 halve dagen bepaald worden elke week dus een beetje flexibiliteit is wel zo handig.
    4.boetes, snelheidsovertredingen en agressief rijgedrag no thanks.

Komen er 18 jarige studenten in aanmerking die nu ervaring hebben met een golf? Nee
    Heeft je vader toevallig iets van het type range rover en kan je hem vlot parkeren in een parkeerplaats dan natuurlijk wel.

Ben je serieus of ken je iemand met interesse doe dan even een PM.

moet dat per se een student zijn?

zelf wassen aan de box of naar de krasstraat brengen?
    2.0 JTDm

Comment

Ja lol, studenten en al ervaring met 4.2L luxewagens... Denk dat die vacature open zal blijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
        moet dat per se een student zijn?

zelf wassen aan de box of naar de krasstraat brengen?
        Haja da's cheap he.

Comment

Hangt er vanaf wat het betaalt natuurlijk en of ze niet teveel met je voeten rammelen (halve dagen van 6u bijvoorbeeld...)
          2.0 JTDm

Comment

Ik snap niet waarom ge ervaring moet hebben met luxewagens. Zijn die moeilijker te rijden of zo? Ervaring in't verkeer, dat snap ik. Ervaring met grotere autos, eventueel ook. Defensief rijgedrag ook. Maar ervaring met zware autos met veel vermogen? Gewoon niet te hard op de pedaal stampen.
            30 jaar Mr Yuge!

Comment

Euhm, er staat nergens dat ze met een 4.2 liter moeten gereden hebben eh.
              Ze moeten matuur genoeg zijn om ermee om te gaan.

Naar de krasstraat natuurlijk, nee ze moeten echt zelf niet wassen.
              Jup moet een student zijn op dit moment naar ik hoor.

Comment

Ik zou deze job toch ook liever geven aan een student die al eens met de dikke auto van papa gereden heeft ipv altijd met zijn eigen Cliootje.

Ik heb 4 van mijn kinderen leren rijden met een klein autootje (1.2 Benzine met 75pk), en dat lukt.
                Eéns ze hun rijbewijs hadden mochten ze ook met mijn A6 (en die is zeker niet overpowered met 163 pk) rijden. De eerste ritten met mij er naast.
                Laat me toch stellen dat het voor jonge chauffeurs niet echt helemaal evident is om ineens met iets groter en sneller te rijden.
                Als ze nog nooit gevoeld hebben wat 300pk met een auto kan doen in een bocht, dan loopt het de eerste keer mis.
                Sommigen hebben het verstand dat op te bouwen, anderen worden verrast, en liggen in de gracht.

Gent is wat ver, anders had ik wel een kandidaat in huis denk ik.

Comment

Wel zonde dat het student moet zijn, anders kon m'n schoonbroer zo wat bijverdienen.

Comment

Zou perfect zijn voor mij haha maar ik heb alleen maar een voorlopig rijbewijs..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door icevolvo Bekijk Berichten
                      .
                      Jup moet een student zijn op dit moment naar ik hoor.
                      Vraag me af waarom.
                      Als ze iemand met een btw-nr. vinden met wat tijd over die dit in bijberoep kan doen dan gaan ze beter af zijn.
                      Ik zou als directie toch liever iemand hebben met bijv. 25j rijbewijs en aantoonbare blanco schadehistoriek
                      2.0 JTDm

Comment

En ook opgelet met leasewagens, sinds bij sommige maatschappijen -21 jarigen niet verzekerd rijden met de auto van de klant..

Comment

Er is op dit moment een bedrijf die de ritten doet voor de directie.
                          Maar omdat die planning eigenlijk ver op voorhand moet worden doorgegeven voor dat bedrijf is het geen evidentie om dat geregeld te krijgen.
                          Ook is het iets waar een vipchauffeur niet echt voor staat te springen blijkbaar.

Zoals hierboven gezegd, ik heb een neefje die al es met een sportieve auto heeft mogen rijden van mij en die rijdt op dit moment met een 1.2 ford.
                          Mja ik zou die hem toch niet direct meegeven als die plots in een bocht vol op de gas gaat staan. Want bij zun 1.2 kan dat blijkbaar zonder veel erg.
                          Tis natuurlijk allemaal een kwestie van gezond verstand.

Comment

Auto's zijn aangekocht op het bedrijf en correct verzekerd.

Comment

Wij zouden al héél blij zijn mochten we onze planning 48u op voorhand krijgen maar meestal is het minder dan 24u. Moet wel prettig werken zijn als je dat wat vroeger weet. Duim!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                Ja lol, studenten en al ervaring met 4.2L luxewagens... Denk dat die vacature open zal blijven.
                                Idd.. Triestige redenering ook. Dan komen enkel rijkeluisjes in aanmerking of familie van rijkeluisjes die toevallig ook eens met nonkel's AMG hebben mogen rijden..

En het moeten natuurlijk studentjes zijn, want die zijn lekker goedkoop.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                  Idd.. Triestige redenering ook. Dan komen enkel rijkeluisjes in aanmerking of familie van rijkeluisjes die toevallig ook eens met nonkel's AMG hebben mogen rijden..

:
                                  Dat was ik ook al aan het denken...
                                  Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

en hoe gaan ze dat controleren?
                                    mijn papa rijdt ook met een RR in de week en een P in het weekend.

Comment

Waarschijnlijk doodsimpel vragen om enige vorm van bewijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JG99 Bekijk Berichten
                                        Waarschijnlijk doodsimpel vragen om enige vorm van bewijs.
                                        Sorry meneer, dat is privé.
                                        En welk bewijsstuk is voldoende of sluitend?

Stel me toch wat vragen bij dit topic.

Comment

Working...
                                        X