Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kwalitatieve gevulde gereedschapswagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Kwalitatieve gevulde gereedschapswagen

Weet er iemand waar ik zoiets 2dehands kan vinden?

Ik heb het uiteraard niet over B-merken zoals je er veel vindt op het internet zoals kraftwelle, etc...
    Je weet wel wat ze zeggen, goedkoop, duurkoop.

Ik kan me inbeelden dat goede sets niet al te vaak op het internet worden gezet, maar eerder worden doorgegeven aan kennissen en familieleden.
    Maar ik vind echt praktisch niets op 2dehands of via openbare verkopen van bedrijven die failliet zijn gegaan bijvoorbeeld. Je zou toch denken dat er een paar opstaan?

Ik heb een autobrug gekocht van een Skoda/Seat dealer in het Antwerpse, deze had twee grote gereedschapswagens te koop van Beta - 750€ stuk
    Breed model met een verticaal bord waar ook gereedschap in hing.

Interesse?

Comment

veilingsite's kom je dat veel tegen en aan mooie prijzen ;-)

Comment

Hoeveel % komt er gemiddeld nog bij bij zo een aankoop op een veiling site?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
        Mazda MX-5 NA
        Saab 9-3 TTID Aero

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HIM-250 Bekijk Berichten
          Hoeveel % komt er gemiddeld nog bij bij zo een aankoop op een veiling site?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
          dat vind je op bewuste site ,wij hebben al enige ervaring verleden week nog een orthopedische matras gekocht winkelprijs 3999 euro voor 565 euro alles in slaapt zalig.
          Gewoon op verschillende site's aanmelden en regelmatig kijken tip op de meeste site kun je categorieën ingeven krijg je mail als er iets aangeboden word.
          Even gekeken voor je hier zijn al gereedschapswagens ,

meestal vind je zoiets bij fabrieken met metaalbewerking , garages en dergelijke onlangs bij bosal stonden er heel veel gereedschapswagens op gewoon goed kijken.

Comment

Ik heb de mijne zelf samengesteld...
            Zo een goedkope chinese gekocht zoals je op 2dehands tegenkomt, alle rommel er uit gegooid en deftig gerief van Force, Snap On, Beta enz in de plek gelegd. Aangezien geen enkele kar eigenlijk compleet was zoals ik het wou. Nu is de mijne dus zoals ik het wil

Comment

nog ene als je deze voor een prijske kunt kopen hab je al een goede basis ,-)
              Appelboom verzorgt zowel online veilingen als live veilingen van gebruikte machines en bedrijfsinventarissen uit faillissementen of vrijwillige verkopingen door heel Europa.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                Ik heb de mijne zelf samengesteld...
                Zo een goedkope chinese gekocht zoals je op 2dehands tegenkomt, alle rommel er uit gegooid en deftig gerief van Force, Snap On, Beta enz in de plek gelegd. Aangezien geen enkele kar eigenlijk compleet was zoals ik het wou. Nu is de mijne dus zoals ik het wil
                Kan je eens enkele foto's posten van de indeling van de uwe?

Comment

Working...
                X