Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E9X met M-pack gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] BMW E9X met M-pack gezocht

Op zoek naar een goed onderhouden E9X (liefst touring of sedan) met volgende opties:

• Navi pro
    • M-pack (exterieur & interieur)
    • Leder / Alcantara interieur

318d of beter. Liefst jonger dan 2010, en maximaal 120.000km.

Ik ben me de laatste weken aan het suf zoeken op 2ehands / kapaza, maar helaas met weinig success.
    Ben van regio West-Vlaanderen moesten er nog mensen zijn die enkele aanraders in de buurt kennen.
    Last edited by ; 19/06/2016, 18:04.

En welke motor?

Comment

Vergeten te vermelden

318d of beter, een 316 zou wat te licht zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
        Vergeten te vermelden

316d en 318d zijn motorisch hetzelfde . Als chippen een optie voor u is kun je evengoed een 316d kiezen . Ze gaan allebei naar een 190pk .

Comment

een 316 zou wat te licht zijn.
          Een 318d weegt dus meer ...

Comment

Vergeten te vermelden

http://www.2dehands.be/autos/bmw/3-s...282561748.html

Comment

Inderdaad exact zo een exemplaar waar ik op zoek naar ben.

Staat al online sinds 21 maart zie ik, maar toch eens de verkoper gecontacteerd. Je weet maar nooit

Comment

En dan te bedenken dat jij je gedurende weken had suf gezocht om zoiets te vinden, helaas met weinig succes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                  En dan te bedenken dat jij je gedurende weken had suf gezocht om zoiets te vinden, helaas met weinig succes ...
                  Afgezien van het feit dat het om een advertentie van maart gaat (zoals hierboven reeds aangehaald), heb ik mijn filters (budget, kmstand,...) anders afgesteld, waardoor je uiteraard andere resultaten krijgt.

Toch bedankt voor je bijdrage.

Comment

Inderdaad exact zo een exemplaar waar ik op zoek naar ben.

Staat al online sinds 21 maart zie ik, maar toch eens de verkoper gecontacteerd. Je weet maar nooit
                    Bieden vanaf 17.000 euro is net iets te hoog gegrepen denk ik. Ik heb vorig jaar die van mij met veel moeite verkocht (een 2010, identiek buiten navi en leder) met 75.000 km voor 16.000 euro.

Comment

Dit is natuurlijk ook geen lelijk ding, alleen jammer dat hij niet is uitgerust met een boordcomputer
                      Last edited by ; 25/06/2016, 17:01.

Comment

BC heeft die wel hoor. Maar geen automatische airco, en ook geen xenon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          BC heeft die wel hoor. Maar geen automatische airco, en ook geen xenon.
                          Ik bedoel eigenlijk iDrive (incl. navi pro dan). Ik denk dat dit wel een gemis zou zijn.

Was me eerlijk gezegd nog niet opgevallen dat hij geen automatische airco had aangezien de meeste dit wel hebben. Xenon is voor mij geen must.

De zoektocht gaat verder

Comment

Mijn E91 had ook geen navi, nooit gemist, maar da's persoonlijk natuurlijk.

En echt 100% je ding willen als je tweedehands gaat shoppen, even makkelijk is het altijd niet.

Comment

Ik bedoel eigenlijk iDrive (incl. navi pro dan). Ik denk dat dit wel een gemis zou zijn.

Was me eerlijk gezegd nog niet opgevallen dat hij geen automatische airco had aangezien de meeste dit wel hebben. Xenon is voor mij geen must.

De zoektocht gaat verder
                              Xenon is niets waard in een e9? en eigenlijk op zowat alle bmw . Lichtopbrengst van andere merken met halogeen is meestal zelfs beter .
                              De Halogeen koplampen zijn nog erger dus xenon is wel een must als je iets of wat licht wilt.

Zonder navi pro vind ik het interieur zo kaal en lelijk.

Comment

Ik zie deze net op mijne FB passeren via een vriendin, maar is wel een jaartje ouder als 2010. Zelf niet zoveel kennis van BMW, maar qua prijs valt dat nog mee zou ik zo denken. Maar weet niet of daar alles op zit dat uw wensen zijn, want in de omschrijving staat het niet en kan niet zien of daar een M-Pack op zit.
                                Wss niet dan.

Op zoek naar een tweedehands BMW 318? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Comment

Dat spel heeft toch geen m pakket.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    Dat spel heeft toch geen m pakket.
                                    hier stond er laatst ene te koop met m-pakket en daar zag ik het ook niet aan. Tot zover mijn kennis over bmw :-).

Ne Lada Sport herkent ge tenminste nog aan den tennisbal over de trekhaak :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                      Ik zie deze net op mijne FB passeren via een vriendin, maar is wel een jaartje ouder als 2010. Zelf niet zoveel kennis van BMW, maar qua prijs valt dat nog mee zou ik zo denken. Maar weet niet of daar alles op zit dat uw wensen zijn, want in de omschrijving staat het niet en kan niet zien of daar een M-Pack op zit.
                                      Wss niet dan.

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/291616341
                                      Bedankt voor de tip, alleen heeft deze iets te veel km op de teller voor mij

Comment

Begin er niet aan. Die wagen heeft mij op andehalf jaar veel ellende gekost hem pere total rijden was achteraf gezien misschien nog goed voor men portemonnee . Ik had wel de m47motor en die deed het wel goed (buiten oliezuiper). Als je dan nog is een n47 pakt is er niet veel goeds aan een E9x meer

Comment

Working...
                                        X