Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verhoogde CO2 uitstoot door grotere velgen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
    Ik weet niet. Interesseert mij ook niet.
    Renault niet?? http://www.demorgen.be/economie/geen...rmen-be0ed8b4/
    ik heb geen diesel
    ik heb een benzine.... die de helft meer verstookt van hetgeen ze beweren
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      ik heb geen diesel
      ik heb een benzine.... die de helft meer verstookt van hetgeen ze beweren
      Awel, bij VW ging het ook over diesel en niet over benzine Dus gelieve appelen met appelen te vergelijken

Comment

Awel, bij VW ging het ook over diesel en niet over benzine Dus gelieve appelen met appelen te vergelijken
        ik heb er toch nergens peren bijgehaald?
        jij bent over de brandstof begonnen. Ik haalde gewoon aan dat je theoretische 2 gram meer in het echt een pak meer is. Ook bij diesel.
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          ik heb er toch nergens peren bijgehaald?
          jij bent over de brandstof begonnen. Ik haalde gewoon aan dat je theoretische 2 gram meer in het echt een pak meer is. Ook bij diesel.
          Idd, dat kan goed zijn, maar niet alleen bij VW, maar ook bij alle andere merken. Tis dat wat ik aan wilde halen

Comment

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ge een Golden niet met een Durondeau moogt vergelijken terwijl een Boskoop naast een Jonagold ineens wel mag. En dan zwijgen we nog over onze belaagde Conference. Da's gewoon discriminatie.
            30 jaar Mr Yuge!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
              Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ge een Golden niet met een Durondeau moogt vergelijken terwijl een Boskoop naast een Jonagold ineens wel mag. En dan zwijgen we nog over onze belaagde Conference. Da's gewoon discriminatie.

Tja jongeuh, dat hangt een beetje af van de CO2 die ge na het eten ervan uitstoot

Comment

Tja jongeuh, dat hangt een beetje af van de CO2 die ge na het eten ervan uitstoot
                vooral met peren moet ge opletten!

Comment

Working...
                X