Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ducati 999, verschil in bodykit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Kan mij weinig schelen of een jap een Duc het snot voor de ogen rijdt, ik wil'm
    Uiteraard.

Die hoge Pk toestanden zijn vooral belangrijk aan de toog. Ik doelde gewoon op de onzin die weer verkocht wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Deze is van een vriend.

Vind rood toch mooier.
      Stop daar mee, straks koop ik nog enen

Comment

les gouts et les couleurs
        M'n eerste motorrit was met iemand die een gele ducati 996 had, bijgenaamd "De Gele Banaan". Ik was toen 10 jaar ofzo.
        Hij heeft die gele banaan nog altijd en daarom dat ik ook een gele wil, beetje nostalgie + het is veel zeldzamer!
        Zoals de Ferrari's, zijn de meeste Duc's ook rood. Eentje in een andere kleur vind ik net wat cooler en specialer.
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Ik vind de fila-reeks zalig, maar die xerox... Damn!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
            les gouts et les couleurs
            M'n eerste motorrit was met iemand die een gele ducati 996 had, bijgenaamd "De Gele Banaan". Ik was toen 10 jaar ofzo.
            Hij heeft die gele banaan nog altijd en daarom dat ik ook een gele wil, beetje nostalgie + het is veel zeldzamer!
            Zoals de Ferrari's, zijn de meeste Duc's ook rood. Eentje in een andere kleur vind ik net wat cooler en specialer.
            Zelf ook een zwak voor de gele. Liefst met zwarte gesmede velgen!
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

Ben hier precies een Ducati 999 club aan het maken
              Zomer 2017 meet & greet voor alle aangekochte 999's!
              Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Dat is nog even, mijn persoonlijke voorkeur gaat naar een 916, maar op de 2e plek staat de 999. Of 748 en 749 erna

Comment

Een Monster vind ik nog altijd een zalig ding. Vorig jaar nog test gereden met de nieuwe 1200S. Lekker beest dat de armen uit je lijf rukt als je de kraan open draait. Zithouding is tegenwoordig ook wat korter op 't stuur dan vroeger, en dat vind ik wel een pluspunt, stuurt net wat leuker, zeker in korte bochten. Vrij beperkt dealership, dure onderhoudsbeurten en de toch nog steeds gevoelige techniek hebben mij nooit tot aankoop van een Ducati laten overgaan. Maar met de Buell die ik heb is dat eigenlijk hetzelfde verhaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Een Monster vind ik nog altijd een zalig ding. Vorig jaar nog test gereden met de nieuwe 1200S. Lekker beest dat de armen uit je lijf rukt als je de kraan open draait. Zithouding is tegenwoordig ook wat korter op 't stuur dan vroeger, en dat vind ik wel een pluspunt, stuurt net wat leuker, zeker in korte bochten. Vrij beperkt dealership, dure onderhoudsbeurten en de toch nog steeds gevoelige techniek hebben mij nooit tot aankoop van een Ducati laten overgaan. Maar met de Buell die ik heb is dat eigenlijk hetzelfde verhaal.
                    Beperkt dealership, hangt af van uw locatie, ik heb er 2 op maximaal een half uur rijden Mijn dealer is op een kwartiertje van thuis Onderhoud en gevoelige techniek is de laatste jaren positief geëvolueerd. Recente Monsters zijn eigenlijk zeer betrouwbaar. De mijne is een van de laatste lucht gekoelde Monsters, ga ik voor altijd bijhouden denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                      Beperkt dealership, hangt af van uw locatie, ik heb er 2 op maximaal een half uur rijden Mijn dealer is op een kwartiertje van thuis Onderhoud en gevoelige techniek is de laatste jaren positief geëvolueerd. Recente Monsters zijn eigenlijk zeer betrouwbaar. De mijne is een van de laatste lucht gekoelde Monsters, ga ik voor altijd bijhouden denk ik
                      Ja, je hebt gelijk.

Comment

Ja, je hebt gelijk.
                        Een rode 1200S naast uw rode 3, dat zou wel mooi staan

Comment

Een rode 1200S naast uw rode 3, dat zou wel mooi staan
                          De Buell is een rode.

Comment

De Buell is een rode.
                            Maar het is geen Ducati

Comment

Maar het is geen Ducati
                              Da's waar.

Comment

Gisteren nog een mooie Buell gezien, dikke achterband
                                M'n appartement in Brussel zal een ondergrondse parking hebben, dus stap naar een 999 is al weer een pak dichter...
                                Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Gewoon doen . Daar krijg je geen spijt van maar als je het 2a3jaar geleden had gedaan was het interessanter geweest . Toen stonden er een pak tekoop tss de 3Ken5k . Dat was toen zowat de meest interessante Duc.
                                  Ik had ze best toen allemaal gekocht en gestockeerd .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    Gewoon doen . Daar krijg je geen spijt van maar als je het 2a3jaar geleden had gedaan was het interessanter geweest . Toen stonden er een pak tekoop tss de 3Ken5k . Dat was toen zowat de meest interessante Duc.
                                    Ik had ze best toen allemaal gekocht en gestockeerd .
                                    Is me ook al opgevallen.. Achja
                                    Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Prijzen nu liggen tussen 5-6K nu, met weinig km. Valt nog mee toch.
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                        Prijzen nu liggen tussen 5-6K nu, met weinig km. Valt nog mee toch.
                                        Prijzen zijn ook niet echt gestegen, wel ongeveer hetzelfde gebleven.

Comment

Is nu de moment om te kopen inderdaad. Ze zakken niet meer, dus binnen een jaar of 2 gaan ze weer beginnen stijgen. Moest ik kunnen ik kocht er mij nu eentje bij (916 of 999), maar een 3e moto is wat te veel van het goede helaas

Comment

Working...
                                          X