Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ducati 999, verschil in bodykit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
    Is nu de moment om te kopen inderdaad. Ze zakken niet meer, dus binnen een jaar of 2 gaan ze weer beginnen stijgen. Moest ik kunnen ik kocht er mij nu eentje bij (916 of 999), maar een 3e moto is wat te veel van het goede helaas
    Is zo'n beetje als m'n Buell. In 't begin bij het faillissement van het merk kelderden de prijzen. Maar het laatste jaar zie ik stilaan een lichte stijging in de tweedehandsprijzen.

Comment

Ik zou er 2 kopen, een gele voor in de living en een zwarte ofzo om volledig aan te passen naar m'n goesting!
      Maar denk niet dat het ga mogen van m'n vriendin
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
        Ik zou er 2 kopen, een gele voor in de living en een zwarte ofzo om volledig aan te passen naar m'n goesting!
        Maar denk niet dat het ga mogen van m'n vriendin

hoe graag ziet ge uw vriendin?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
          hoe graag ziet ge uw vriendin?
          Of hij overtuigt zijn vriendin dat de 2e voor haar is om samen te rijden. De eerste keer rijdt ze mee en gaat hij zo hard dat ze een schrik pakt voor het leven en dan zet hij de 2e gewoon in de living
          Last edited by ; 13/07/2016, 10:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
            Of hij overtuigt zijn vriendin dat de 2e voor haar is om samen te rijden. De eerste keer rijdt ze mee en gaat hij zo hard dat ze een schrik pakt voor het leven en dan zet hij de 2e gewoon in de living

Comment

Ik zie m'n vriendin heel graag
              En ze is 1m60, dus denk niet dat die met een Duc 999 ga kunnen rijden
              Ze is trouwens al niet echt fan van moto's. Dus ben blij da ze er oké mee is.
              Last edited by CaliforniaDream; 14/07/2016, 15:01.
              Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Duc is net gekend omdat het voor kleine mensen is Zeer benepen zithouding als je wat groter bent

Comment

Is de S of R zijn meerprijs waard tov de gewone 999?
                  Van de S zijn er precies meer gele.
                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

De S en R hebben Ohlins vooraan en andere remmen. Hebben ook iets meer power, al is dat verwaarloosbaar. Als je duo wil rijden dan valt de R af, geen duo zit. Velgen verschillen ook licht.

Volgens mij gaan de R en S altijd iets duurder blijven of meer gewild zijn. Is het de meerprijs dan waard? Ik zou er wel voor gaan, die Ohlins is mooi meegenomen en als je meer keuze hebt Tenzij het verschil redelijk stevig is natuurlijk, met een gewone 999 doe je ook niets mis uiteraard.

Comment

Ja de veren winkel en lichtere velgen maken wel een heel groot verschil.
                      Is het prijsverschil groot op de 2dehands markt?
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                      X