Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Realistische prijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Jonge 2de hands ...filiaalhouder van Audi Jabbeke mee rondgereden

Comment

http://www.garage-phlips.be/nl/930?s...rand=108,model[]=360

Comment

Een handelaar wil er zelf nog geld op verdienen + ze moeten garantie geven. Vandaar de lage prijs die ze geven voor uw auto. Als ik van u was, op internet te koop zetten en zelf verkopen.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Intentie was met met budget van 40000 euro toe te komen ... Vraagprijs 53000 min 15000 euro huidige wagen .. Is 38000 euro +1612 euro BIV (als ik goed ben ingelicht)...uiterste dat ik wil gaan is 40000 euro +BIV

Comment

is het 'oude' model, zou die niet moeten hebben als ze er niet wat méér korting op geven en maar 11k voor de uwe
            2.0 JTDm

Comment

voor dat budget dan liever een nieuwe S3 met stage 1, zal even snel zijn, fiscaal een stuk interessanter en veel minder verbruiken, enkel geen 5-cilinder gebrul
              2.0 JTDm

Comment

Of een golf R.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                  voor dat budget dan liever een nieuwe S3 met stage 1, zal even snel zijn, fiscaal een stuk interessanter en veel minder verbruiken, enkel geen 5-cilinder gebrul
                  Je koopt geen auto met 367 pk en dan klagen over het verbruik, ik toch niet.
                  Z4 M40i

Comment

RS3 5 cilinder uniek en wat een (geluisd)beleving.
                    Vind persoonlijk klasse bak meer dan welke andere concurrent dan ook.
                    Is voor mij niet belangrijk dat wagen x of y op circuit 0,5 sec sneller is.
                    En aan Audi hangt altijd een duurder prijskaartje.

Comment

tja als dat per se is wat je wil en je houdt vast aan je budget, dan ga je die A4 toch best particulier verkopen
                      nu, Phlips en eerlijke overnameprijzen, dat gaat precies niet zo goed samen , op het forum nog al over gelezen van iemand die zijn (daar nieuw gekochte) A5 wou inruilen op een andere Audi, is uiteindelijk overgestapt naar een ander merk...
                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                        tja als dat per se is wat je wil en je houdt vast aan je budget, dan ga je die A4 toch best particulier verkopen
                        nu, Phlips en eerlijke overnameprijzen, dat gaat precies niet zo goed samen , op het forum nog al over gelezen van iemand die zijn (daar nieuw gekochte) A5 wou inruilen op een andere Audi, is uiteindelijk overgestapt naar een ander merk...
                        Zelf verkopen is uiteindelijk altijd t beste, bij mij hebben ze bij VW eens 15000 geboden als inruil voor mijn toenmalige wagen (handelaarsprijs), heb hem zelf toen weten te verkopen voor 20k.

Maat van mij zet zn leasingwagen altijd te koop op t einde van de termijn, als hij een koper vindt neemt hij de wagen over van de leasing en rijdt er nog even mee naar de keuring, paar duizend euro in de pocket.

Comment

Zo ver er onder vind ik die 11.000 niet.
                          Garage moet die auto een onderhoudje geven en deftig kuisen dus, een goeie 500€ kosten.
                          Dan een garantiecontractje: nog eens een dikke 500€.

Te koop zetten aan 15k en verkopen aan 14k: dat geeft een marge van een kleine 2000€.
                          Kan goed zijn dat de auto > 3maand te koop staat.

Ik zou voor een tweedehands al afknappen op de Quattro. Te veel risico op extra kosten.

Comment

Juist andere kant België gereden .. Limburg naar andere RS3 gaan kijken ... Idem overnameprijs ...
                            Toch is op site zetten en is kijken wat voor reacties ik krijg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Ik zou voor een tweedehands al afknappen op de Quattro. Te veel risico op extra kosten.
                              Is quattro gevoeliger voor storingen?

Comment

Niet in het bijzonder, maar het zijn weer een hoop extra spullen op een auto waar ik niks aan heb.
                                Kost extra in onderhoud, en als er zo'n cardan of koppeling defect gaat, dan kost dat direct veel geld.

Comment

Niet per se, wel zwaarder (=hoger verbruik) en meer onderhoud (transmissie-olie)
                                  Maar wat er niet op zit kan ook niet stuk gaan
                                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

is het trouwens Haldex of Torsen?
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Zo is het altijd wat natuurlijk. Een koper die een quattro zoekt zal hier een goede wagen aan hebben en de mogelijke extra kosten voor lief nemen. Seffens gaan ze hier nog beweren dat een quattro minder waard is dan een FWD want ohjee daar zijn om de haverklap kosten aan .

Comment

tja, mensen denken soms 'oh waauw, een quattro', maar dit was een meerprijs van minder dan 2k, er zijn er die meer uitgeven aan hun velgen...
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Ieder z'n keuze om het er bij te nemen of niet, voor sommigen is het quasi onmisbaar .. sommigen knappen af op quattro, ik persoonlijk knap af op diesel wegens de stank en het lawaai.

Dit blijft een behoorlijk dik uitgeruste A4 die nieuw wel een stevige prijs zal gehad hebben en 2de hands ook niet voor een appel en een ei moet verkocht worden.

Comment

Working...
                                          X