Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Realistische prijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Realistische prijs

Midlife crisis waarschijnlijk, gaan kijken naar Audi RS3, niet tot overeenkomst gekomen dealer wou geen euro van prijs doen en kon maar 11000 euro voor mijn huidige wagen geven.
    Mijn huidige wagen Audi A4 avant bj2010 TDI 2.0L 170 PK Quattro mythische zwart, s-line binnen en buiten, pano dak, leder, zetelverwarming voor en achter , xenon, Audi soundsysteem, Mmi nav... Ongeval vrij en dealer onderhouden.
    Vrije unieke wagen zeker in België , daarom weinig tot geen vergelijkingen mogelijk met andere te koop staande wagens.
    Is een prijs van 15000 euro realistisch ???

Hoeveel kms?

Comment

140000 km

Comment

11k is te weinig voor de jouwe.15K zou mooi zijn.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Lijkt mij mooie prijs voor mooie auto ????

Comment

6 jaar en 140.000 km. 11.000 is een goede handelaarsprijs. En 15.000 is veel. Particulier verkopen = een paar duizend meer dan handelaarsprijs.

En sorry, maar er is niks unieks aan een 2 liter diesel A4.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
              6 jaar en 140.000 km. 11.000 is een goede handelaarsprijs. En 15.000 is veel. Particulier verkopen = een paar duizend meer dan handelaarsprijs.

En sorry, maar er is niks unieks aan een 2 liter diesel A4.
              Zoek in België een met de zelfde opties, veel geluk ermee

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Kan wel allemaal zijn, maar ge weet ook dat opties zo goed als niks meerwaarde hebben bij tweedehands.

En de basis blijft een A4 diesel.

Ik zou er als particulier geen 15.000 aan geven, zeker niet als ik voor die prijs minder kilometers en ander bouwjaar kan hebben + garantie. En ik denk velen met mij. Als ge in zo een boekske gaat zien denk ik dat inderdaad de handelaarsprijs iets van een 11.000 gaat zijn op dit moment.
                Last edited by orange; 31/07/2016, 15:05.

Comment

Inderdaad... In België geen 2de te vinden op autoscout ...
                  Weet dat ik iemand moet vinden die niet een doorsnee A4 avant wil.
                  Was ook argument van Audi verkoper ... Staan er zoveel te koop !!...????? Daarom slechts 11000 euro .
                  Ben ni compleet gek ... Niks van RS3 prijs doen en dan nog enkele duizend euro pakken op ingeleverde auto.

Comment

Staat ook nog niet te koop ... Had dealer 13000 euro gegeven ... Deal gehad

Comment

Geen meerwaarde is er iets over. Een kale A4 zal minder opbrengen, een goed uitgeruste zal sneller verkocht geraken voor een iets hogere prijs. De uiteindelijke prijs is wat de gek er voor geeft. Zet hem online en we zullen snel weten of de vraagprijs te hoog was of niet.

Wat ge ook kunt doen is eens een andere Audi steller opzoeken. 11k voor uw huidige wagen en geen korting op de RS3 is gewoonweg belachelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
                        Kan wel allemaal zijn, maar ge weet ook dat opties zo goed als niks meerwaarde hebben bij tweedehands.

En de basis blijft een A4 diesel.

Ik zou er als particulier geen 15.000 aan geven, zeker niet als ik voor die prijs minder kilometers en ander bouwjaar kan hebben + garantie. En ik denk velen met mij. Als ge in zo een boekske gaat zien denk ik dat inderdaad de handelaarsprijs iets van een 11.000 gaat zijn op dit moment.
                        Ach en er zijn er ook genoeg die zeggen "ik moet gene kale A4 hebben want voor die prijs heb ik ook een full option mondei/insignia", opties maken een wagen toch beter verkoopbaar, zeker in het luxe segment..
                        je kan hem te koop zetten voor 14k en dan heb je nog beetje marge voor af te bieden...

Comment

Jullie vergeten belangrijkste aan de wagen, een quattro! Is wel vrij uniek.
                          99% is fwd

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

170 PK, Quattro, S-line, pano dak, leder, xenon en navigatie geven zeker een meerwaarde aan die auto, € 11000 is echt absurd. Alleen zijn er weinig mensen die op zoek zijn naar zo'n specifieke uitvoering, dus om 14000-15000 te krijgen ga je enkele maanden geduld moeten uitoefenen.

Comment

Die verkoper heeft je contactgegevens? Dan zal je hem nog wel horen. Maar die handelaarsprijzen zijn redelijk vast denk ik. En als het echt een mooi exemplaar is, moet die particulier vlot verkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                                170 PK, Quattro, S-line, pano dak, leder, xenon en navigatie geven zeker een meerwaarde aan die auto, € 11000 is echt absurd. Alleen zijn er weinig mensen die op zoek zijn naar zo'n specifieke uitvoering, dus om 14000-15000 te krijgen ga je enkele maanden geduld moeten uitoefenen.
                                Klopt, kan allemaal wel zijn dat dit redelijk "uniek" is, maar het gaat er uiteindelink om wie bereid is om daar substantieel meer voor te betalen dan de doorsnee A4: 136Pk is voor de meeste meer dan voldoende, quattro is geen must voor de meesten (anders werden er wel meer verkocht ;..), net als een aantal vd andere opties, dus zoals Gunter zegt: met wat geduld haal je daar een mooiere prijs van, aan jou te beslissen of je dat geduld hebt, of als je zekerheid wil van overnamebod vd dealer.

Comment

Denk dat ik de auto is op autoscout ga zetten... Vraagprijs 15000 euro ..
                                  Is natuurlijk wel zo als de RS3 weg is...
                                  Haal ik hem van de site.
                                  Voor mij is en was Quattro absoluut een meerwaarde als fervent wintersporter.. En eens Quattro ...altijd Quattro

Comment

Rs3weg? Was het een stockmodel dan? Dit maakt het verhaal natuurlijk wel dat je moeilijk bij een andere dealer kan gaan. Ik zou hem op autoscout zetten voor +-14k aangezien je er 13 voor wel. Die auto's zijn redelijk gegeerd en het is een mooie uitvoering. Langs de andere kant na het dieselschandaal en dan die kmstand... ik zou er niet aan beginnen (vooral voor het laatste) ook al kan die auto het drievoudige rijden zonder noemenswaardige problemen.

Comment

Autoscout zal hem niet goed gaan bevallen als hij een paar telefoons krijgt van 9.000 euro, so meeneemen.

Comment

Hoeveel scheelt de Quattro versie eigenlijk qua Co2 met de gewone?
                                        Vraag me af of dat de taksen ook niet minder aantrekkelijk maakt tov een normale variant.

Comment

Working...
                                        X