Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F11 welke prijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
    Knappe uitvoering..25k lijkt me een koopje..

Mijn 330d van 2013 heb ik eind vorig kaar verkocht voor 23k en daar zat geen m pack op en had 140.000 km op teller
    Eind vorig jaar was je auto slechts 2 jaar oud, deze is 4 jaar oud...
    Voor die packs krijg je amper iets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
      toen ik vorig jaar projs ging vragen voor de 3-reeks bleek het verschil te zitten in flippers aan het stuur of niet. Voor de rest zelfde automaat.
      Launchcontrol heeft een gewone ook niet als ik me niet vergis.

Comment

LC op een 20d
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
          LC op een 20d
          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

weet ook wel dat het bestaat, alleen toegevoegde waarde =?
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Jammer genoeg ben je 3 jaar te vroeg, anders zou ik em overpakken
              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                Je mag toch verwachten dat een handelaar een correcte vraagprijs hanteert. Als ik mijn wagens particulier verkoop of tweedehands aankoop maak ik altijd een inschatting via autoscoot. Heb je een perfecte mengeling van handelaars,particuliere, te dure en en te goedkope wagens. Een afhankelijk van de staat van je wagen en of je er snel vanaf wilt of niet bepaal je dan zelf je vraagprijs. Heb op die manier (en op basis van overnameprijzen) mijn superb verkocht op twee weken tijd en amper 500€ Van mijn vraagprijs gedaan.
                Ik doelde op de overnameprijzen die handelaars hanteren, niet op hun vraagprijzen. Als je afgaat op de overnameprijzen, dan tel je er toch altijd nog wat bij hoop ik om je vraagprijs te bekomen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                  Ik doelde op de overnameprijzen die handelaars hanteren, niet op hun vraagprijzen. Als je afgaat op de overnameprijzen, dan tel je er toch altijd nog wat bij hoop ik om je vraagprijs te bekomen?
                  Uiteraard. Maar zijn in principe ook goede indicator. Doe voor een f11 +/- 3000€ erbij en je zal de vraagprijs van een handelaar hebben.

Comment

Bij Juma in Mechelen staat een 520d Touring van dezelfde maand (01/2012) en met zeer gelijkaardige kilometers (75.300km) te koop voor €26.995. Ook met automaat, Professional navi en leder.

Aan de ene kant met BMW Premium Selection garantie, aan de andere kant paar belangrijke opties minder (M-Pack en manoramisch schuifdak).

Comment

3000€ er af voor particuliere verkoop, en je mag tevreden zijn...

Comment

Is idd nog de N47 maar bij de Fxx generaties van BMW hoor je veel minder vaak van kettingproblemen. Indien je er toch zou hebben maakt het niet uit want BMW komt toch 100% tussen als de wagen BMW onderhouden is. En ja typ N47 in in google en je denkt dat het allemaal brol is. Heb je ergens huiduitslag of zo en zoek je op internet denk je ook meteen dat je nog twee weken te leven hebt.. Een beetje relativeren eh.

I.v.m. de automaat <-> sportautomaat. Pookje sportautomaat is kleiner, je hebt de shift paddles aan het stuur, je hebt idd launchcontrol en verder in Sport + in manuele stand is de kickdown ook verwijderd (dus volgas accelereren op koppel zonder dat de automaat terugschakelt), andere software. Er zijn dus best wel enkele verschillen.

We zitten hier op een autoforum met genoeg liefhebbers, en deze auto zou ik nooit willen weg doen onder de 25.000 hoor als deze BMW onderhouden en eerste eigenaar is. Al de juiste opties zitten er op en zoals ik eerder al zei veel mooier vind je ze niet.

Aan de TS, iemand die jou contacteert voor deze wagen weet verdomd goed waarom hij jou contacteert, en niet eentje zonder M sport met kleine velgen enz.. Succes alvast met de verkoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                          Is idd nog de N47 maar bij de Fxx generaties van BMW hoor je veel minder vaak van kettingproblemen. Indien je er toch zou hebben maakt het niet uit want BMW komt toch 100% tussen als de wagen BMW onderhouden is. En ja typ N47 in in google en je denkt dat het allemaal brol is. Heb je ergens huiduitslag of zo en zoek je op internet denk je ook meteen dat je nog twee weken te leven hebt.. Een beetje relativeren eh.

I.v.m. de automaat <-> sportautomaat. Pookje sportautomaat is kleiner, je hebt de shift paddles aan het stuur, je hebt idd launchcontrol en verder in Sport + in manuele stand is de kickdown ook verwijderd (dus volgas accelereren op koppel zonder dat de automaat terugschakelt), andere software. Er zijn dus best wel enkele verschillen.

We zitten hier op een autoforum met genoeg liefhebbers, en deze auto zou ik nooit willen weg doen onder de 25.000 hoor als deze BMW onderhouden en eerste eigenaar is. Al de juiste opties zitten er op en zoals ik eerder al zei veel mooier vind je ze niet.

Aan de TS, iemand die jou contacteert voor deze wagen weet verdomd goed waarom hij jou contacteert, en niet eentje zonder M sport met kleine velgen enz.. Succes alvast met de verkoop.
                          van de ketting was gewoon een vaststelling via Google. Als de eerste vijf links over problemen gaan, dan zou ik als potentiele koper toch ook wel even twijfelen en verder research doen. Een wagen is natuurlijk altijd wel ook een beetje geluk hebben.

je moet gewoon een correcte prijs hanteren. Een autoliefhebber wil er mss iets meer aan geven omdat er een M-pack op zit, maar wees maar zeker dat het grotendeel van de kopers niet autoliefhebber is en het gewoon gaat om zo weinig mogelijk betalen voor zoveel mogelijk te krijgen. en je kan idd de wagen een stuk duurder zetten omdat jij als autoliefhebber vindt dat hij meer waard is, maar dan ga je hem wel moeten verkopen aan een andere autoliefhebber en die zijn nu eenmaal niet dik gezaaid.

Comment

Geen euro meer geef ik voor een Mpack of dikke velgen, voor mij geen meerwaarde. Voor een goed onderhouden wagen met lage km zoals deze en met eventueel de motorisatie die ik zoek, de nodige historiek daarentegen, mag het al wat meer kosten.
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Je moet u geen zorgen maken voor de N47 motor. De problemen zijn zo goed als allemaal van de baan sinds de laatste upgrade. De wagen zou ik toch ook niet onder 25000 euro laten gaan. Goedkopere F10/F11 zal je wel vinden in de typische leasing configuratie maar eentje dat zo volledig uitgerust is, mag iets duurder zijn.
                              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Bedankt, ik denk dat ik wel ongeveer weet wat ik moet vragen nu. Ik denk dat ik ergens rond de €26995 ga starten incl. winter en zomervelgen. Het is trouwens een 184pk versie met sportautomaat (peddels aan het stuur).

Comment

Uw vraagprijs is een eerlijke prijs gezien de staat van de wagen en de leuke opties.

Comment

We wensen u veel succes en hopen hier te kunnen lezen wat je er uiteindelijk voor zal vangen (maar de ervaring leert dat dit meestal niet het geval is)
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Idd veel succes met de verkoop, maar dat gaat wel lukken.
                                      Toch nog een vraag, we heb je besteld als vervanger, want lijkt me niet makkelijk na deze wagen
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik hou jullie op de hoogte. Ik ga deze ook op het forum te koop aanbieden tegen het einde van het jaar. Een vervanger zoeken voor deze was geen gemakkelijke opdracht. Maar ik denk dat ik toch een waardige opvolger heb gevonden in de vorm van een volledig elektrisch voertuig ;-).

Comment

Is de Btw aftrekbaar?

Comment

Working...
                                          X