Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F11 welke prijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] BMW F11 welke prijs

De kogel is door de kerk en de nieuwe wagen is besteld. Nu zou ik graag met toch wel enige spijt in het hart mijn huidige wagen te koop aanbieden. Ik heb er zeer veel plezier mee gehad. Ik zou graag weten welke vraag prijs realistisch is? Eventueel kan ik de wagen en de velgen ook nog apart verkopen.

De wagen beschikt over zeer veel opties. Eerste inschrijving was januari 2012 en is onlangs gekeurd zonder opmerkingen. Steeds op onderhoud geweest bij BMW en heeft 74000km.

F11 520d M Sport Touring N47 2.0d Space Grey
    Black Dakota leather

Visibility package
    522 Xenon headlights
    524 Adaptive Headlights
    5AC High-beam Assistant
    Media package - BMW Professional
    609 Navigation system-BMW Professional

Multimedia 612 BMW Assist
    616 BMW Assist online portal
    620 Voice Control
    633 Bluetooth phone prep + telematics
    18" M Double-spoke style 350M alloy wheels Sport automatic transmission
    Tailgate operation, automatic
    Model designation deletion
    Roof rails, High-gloss Shadowline
    Panoramic glass sunroof
    Ext. mirrors - folding, auto dimming
    Comfort seats, front
    Lumbar support, driver and front pass.
    Aluminium Hexagon interior trim
    Headlight wash
    Air conditioning, automatic with extended features
    Loudspeaker system - BMW Business
    Telephone USB audio interface
    Black panel display full
    M Sport suspension
    M Steering Wheel
    M aerodynamic bodystyling
    Exterior trim, High-gloss Shadowline
    Sun protection glass
    Headlining, Anthracite M Sport Package
    Run-flat tyres
    Alarm system (Thatcham 1)
    Floor mats, velour
    First Aid Kit & Triangle
    Rear-view mirror, auto dimming
    Smokers package
    Seat heating, front
    Drive Performance Control
    Park Distance Control (PDC)
    front and rear 6FL USB audio interface

De 18" velgen zijn met winterbanden voorzien en ik heb 20" 312 ferrite gray OEM velgen met zomerbanden. Ook OEM dakdragers heb ik nog die weg mogen.

Last edited by IceBlue; 04/08/2016, 23:01.

Ik zou hem op 29900€ zetten om 27-28K te krijgen.

Comment

Ik hoop dit bedrag ervoor te krijgen maar ik weet niet of dat haalbaar is.

Comment

Prachtige auto alleszinds. Veel mooiere ga je niet vinden op autoscout dus dat voordeel heb je wel. Het grootste probleems met tweedehandsauto's in dit prijsbereik is dat de meeste mensen bang zijn om te kopen zonder garantie. De meesten geven liever nog een paar duizend euro extra voor garantie (en mss een auto te hebben die veel meer problemen kan hebben dan deze die jij verkoopt).

29.9k is niet realistisch denk ik. Zet die voor 27.5k te koop dan krijg je misschien nog vrij wat reacties.

Comment

Veel mensen lijken niet te weten dat er iets bestaat als http://www.autogarantieverzekering.be . Een jaar garantie op een jonge wagen die je van een particulier koopt kost slechts een paar honderd euro.
          Mooie bak verder!

Comment

ja, tot je de letters leest
            ik ben ook mens en wordt graag gefopt

Comment

hoe mooi de auto ook is en hoe graag jij die ook mag zien, als die morgen moet verkocht worden is dat een pak minder
              wat handelaar geeft is de waarde, rest is sentiment en speel je troeven uit

Comment

27,5 is absurd. Je zal heel blij mogen zijn met 25k, doe de test en vraag een overnamebod

Comment

Zijn er nog ketting problemen met de N 47 motor uit 2012?
                  Z4 M40i

Comment

Bedankt voor de eerlijke antwoorden. Ik denk dat ik proberen voor een 25000 te krijgen zonder velgen en dan proberen de velgen appart te verkopen. Ik heb nooit gehoord over een ketting probleem bij de f11. Wel een probleem met de luchtvering. Maar deze is al vervangen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Prachtige wagen , 25.000 euro lijkt me realistisch . Waarom 50.000 euro voor een neiuwe betalen wanneer je dit prachtexemplaar voor de helft kan kopen ? Alleen jammer dat het blijkbaar geen sportautomaat is .

Comment

Wat is het verschil tussen een gewone automaat en een sportautomaat? Je kan een gewone toch ook in sport zetten?
                        Denk wel dat die velgen nadien niet echt veel gaan opbrengen (wil niet negatief doen hee, maar als je kijkt op Kapaza en Tweedehands staan er ontzettend veel te koop)

Comment

Ik denk dat 25k nogal optimistisch is...

Comment

Als je op autoscoot zoekt, zie je dat alle 163pk versies (veronderstel dat dit de n47 is) onder de 25.000€ staan, de 184pk versie staat een stuk duurder. Als je dan verder zoekt op "bmw n47 motor" in google, dan snap je waarom de 163pk versie stukken goedkoper is (k zou het motortype dan ook niet vermelden in de advertentie )

Comment

184 is ook n47 hoor
                              163 is gewoon de fiscaal vriendelijke versie van die motor voor leasingbedrijven en Wall.+Bxl
                              Opvolger b47 is 190pk

Officieel is er nooit een update geweest
                              BMW lost die kettingproblemen op zijn jean-luc dehaenes op
                              Maar vanaf 2011 is het blijkbaar een stuk minder
                              Kan ook zijn omdat de meeste wagens uit '11 en '12 nog niet echt hoge km standen hebben
                              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Nergens gezegd dat het hier om de 163pk versie gaat. De n47 van bouwjaar 2012 was even goed al 184pk. werd alleen dichtgeknepen naar 163pk voor de BIV als je dat wou.
                                Een auto is waard wat de gek er voor geeft, ga vooral niet af op handelaarsprijzen. Mooie bak met niet te veel km's. Gooi hem op wat sites met een redelijke vraagprijs.
                                Tegenwoordig is diesel wel minder gegeerd op de tweedehandsmarkt.

Comment

BMW F11 welke prijs

Knappe uitvoering..25k lijkt me een koopje..

Mijn 330d van 2013 heb ik eind vorig kaar verkocht voor 23k en daar zat geen m pack op en had 140.000 km op teller
                                  previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                  current : BMW 330D F30

Comment

En best ook foto's gebruiken met de velgen waarop die verkocht zal worden voor die prijs en niet met de velgen die tegen meerprijs de deur uitgaan...

Of anders gelijk in de autoreclames met een * werken
                                    * opgelet afgebeeld model ter illustratie
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                      Wat is het verschil tussen een gewone automaat en een sportautomaat? Je kan een gewone toch ook in sport zetten?
                                      Denk wel dat die velgen nadien niet echt veel gaan opbrengen (wil niet negatief doen hee, maar als je kijkt op Kapaza en Tweedehands staan er ontzettend veel te koop)
                                      toen ik vorig jaar projs ging vragen voor de 3-reeks bleek het verschil te zitten in flippers aan het stuur of niet. Voor de rest zelfde automaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                        Nergens gezegd dat het hier om de 163pk versie gaat. De n47 van bouwjaar 2012 was even goed al 184pk. werd alleen dichtgeknepen naar 163pk voor de BIV als je dat wou.
                                        Een auto is waard wat de gek er voor geeft, ga vooral niet af op handelaarsprijzen. Mooie bak met niet te veel km's. Gooi hem op wat sites met een redelijke vraagprijs.
                                        Tegenwoordig is diesel wel minder gegeerd op de tweedehandsmarkt.
                                        Je mag toch verwachten dat een handelaar een correcte vraagprijs hanteert. Als ik mijn wagens particulier verkoop of tweedehands aankoop maak ik altijd een inschatting via autoscoot. Heb je een perfecte mengeling van handelaars,particuliere, te dure en en te goedkope wagens. Een afhankelijk van de staat van je wagen en of je er snel vanaf wilt of niet bepaal je dan zelf je vraagprijs. Heb op die manier (en op basis van overnameprijzen) mijn superb verkocht op twee weken tijd en amper 500€ Van mijn vraagprijs gedaan.

Comment

Working...
                                        X