Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringend gezocht, iemand die auto kan takelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    Die gaan lachen....
    Vandaag een VABke afsluiten en dan zeggen dat de auto in al in panne staat in NL...

Je kan dat, maar dan zal je de eerste interventie toch zelf moeten betalen + het eerste jaar lidgeld...
    Klopt. Maar ze waren wel heel meelevend en hebben tips gegeven.

Probleem is al opgelost, Dutry gaat om de wagen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

mocht de A4 wat lichter geweest zijn, kon ik er ook om(maar zo'n zwaar spel achter een v60 hangen is om problemen vragen(ome agent ziet direct dat dit overladen is...)
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
        mocht de A4 wat lichter geweest zijn, kon ik er ook om(maar zo'n zwaar spel achter een v60 hangen is om problemen vragen(ome agent ziet direct dat dit overladen is...)
        Das heel vriendelijk van u, maar het laatste wat ik wil is dat anderen in de problemen komen.

Het doet je wel nadenken over het gewicht van die wagen.

Comment

Troubles met de A4? Toch niets ernstig?
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Klopt. Maar ze waren wel heel meelevend en hebben tips gegeven.

Probleem is al opgelost, Dutry gaat om de wagen.

Op Roderick kan je rekenen!

Comment

Premium .

Comment

Wagen staat in Venlo NL en moet naar Bornem, Antwerpen.

Iemand die een goedkoop adres heeft?

Is dringend

Ik heb een adres...
                Contact me

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                  Ik heb een adres...
                  Contact me
                  Probleem heeft al een oplossing gevonden, Dutry van op het forum zal dat probleempje nu oplossen
                  Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Tip neem Total assistance gewoon elke 3weken eens 25l bij een bemande Total tanken.
                    Doe ik altijd met de musso als ik buiten de grenzen ga.
                    Polo 6n 1.4

Comment

Doe ik ook altijd met mijn auto en moto als er geen bijstand meer op zit.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Goeie tip jongens. Maar is dat niet enkel voor BE-LUX?
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Goeie tip jongens. Maar is dat niet enkel voor BE-LUX?
                          Ik heb Volvo Assistance ("gratis" bij jaarlijks onderhoud), en da's in heel Europa.

Comment

Audi Assistance is ook heel Europa Kevin, maar het zijn de landen die hun eigen afspraken maken. In NL gebruiken is in NL blijven.
                            Had ik 5km eerder gestopt en op Duitse bodem gestaan dan takelde ze me wel naar België.
                            Best eens informeren bij Volvo zelf.

Comment

Audi Assistance is ook heel Europa Kevin, maar het zijn de landen die hun eigen afspraken maken. In NL gebruiken is in NL blijven.
                              Had ik 5km eerder gestopt en op Duitse bodem gestaan dan takelde ze me wel naar België.
                              Best eens informeren bij Volvo zelf.

Hmm inderdaad eens nakijken dan, ik ging er vanuit dat ze u kwamen takelen, wagen naar uw dealer in BE voeren, en ondertussen vervangwagen.
                              Nu goed, blijft wel k*t voor u, ik zou onnozel komen moest ik in uw schoenen staan. Succes!

Edit;

Even opgezocht;

Wanneer wij uw wagen niet langs de weg kunnen herstellen,
                              slepen wij hem naar de dichtstbijzijnde
                              Volvo-garage, of, indien u dat verkiest, naar
                              uw “eigen” Volvo-garage binnen een straal
                              van 80 km.
                              Vervolgens;

REPATRIËRING
                              Wanneer de wagen niet kan worden gerepareerd
                              binnen 3 werkdagen, betaalt Volvo de repatriëring
                              van de wagen (incl. aanhangwagen/caravan) naar
                              uw “eigen” Volvo-dealer, evenals de reiskosten
                              van de passagiers naar hun thuisadres volgens
                              dezelfde opties als onder “Ophaling van het
                              voertuig”. Wij betalen ook het transport van de
                              inhoud van de wagen, bijv. bagage en huisdieren
                              naar uw “eigen” Volvo-dealer of het thuisadres van
                              de klant. Mogelijke kosten voor het parkeren van
                              uw wagen (incl. aanhangwagen/caravan) in
                              afwachting van de repatriëring, worden betaald
                              door Volvo tot een maximumbedrag van 100 euro.
                              (Bij ongevallen, diefstal of vandalisme geldt de
                              repatriëring niet . Neem contact op met uw
                              verzekeringsmaatschappij voor meer voordelen.)
                              Zonde dat Audi dat niet doet.
                              Last edited by ; 09/08/2016, 13:23.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                Ik heb Volvo Assistance ("gratis" bij jaarlijks onderhoud), en da's in heel Europa.
                                Het ging over Total assistance. Mijn BMW assistance is ook voor heel Europa.
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Total is ook heel europa

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      Total is ook heel europa

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
                                      Ja dat is geweten, maar takelen ze van bevoorbeeld München naar huis?
                                      Of houden ze dat lokaal?

Comment

Audi Assistance in het buitenland is dus enkel de dichtstbijzijnde Audi in het buitenland:

In geval van pech

1. Pechverhelping-slepen:

Uw Audi wordt naar een Audi Service Partner naar keuze afgesleept, behalve in het buitenland (dichtstbijzijnde Audi Service Partner), indien een herstelling ter plaatse niet mogelijk is; buiten de openingstijden ('s avonds en in het weekend) zal het voertuig gestald worden en op de eerstvolgende openingsdag afgesleept worden naar de Audi Service Partner.

(zie link Metaxa)

Total Assistance werkt met Touring en voor het buitenland met lokale partners.
                                        Slepen in het buitenland is naar de dichtstbijzijnde garage of een garage naar keuze binnen de 20 km van de plaats van pech.Boven de 20 km zijn alle kosten ten laste van de klant

2.5 Lokale sleepdienst
                                        In de aangehaalde gevallen in artikel 2.1 en 2.2, wanneer het opnieuw in het verkeer sturen van het gedekte voertuig, dat geïmmobiliseerd werd ten gevolge van een incident, onmogelijk blijkt of dat de minimale veiligheidsvoorwaarden om de pechverhelping uit te voeren niet gegarandeerd kunnen worden ter plaatse zelf van de immobilisatie of dat de duur van de herstellingen een te grote termijn overschrijdt, organiseert Touring een sleepdienst voor het voertuig naar de dichtstbijzijnde garage van de plaats van immobilisatie en neemt deze ook voor haar rekening. Op uitdrukkelijke vraag van de klant kan de sleping gratis gebeuren naar de garage van zijn keuze in een straal van 20 km van de plaats van immobilisatie. Indien de garage van zijn keuze zich verder bevindt dan de straal van 20 km van de plaats van immobilisatie, zijn de hieraan verbonden kosten evenwel volledig ten laste van de klant.Tijdens het slepen of het transport van het gedekte voertuig, neemt Touring de verantwoordelijkheid op zich en draagt zij zorg voor de sleutels en de boorddocumenten van het voertuig, maar ze ontdoet zich van elke verantwoordelijkheid op het gebeid van de inhoud.
                                        Als de snelle sleepdienst dringend bevolen wordt door de politie, ten gevolge van een ongeval of een defect, zal Touring tussenkomen voor een maximum bedrag van 125€, mits voorlegging van de factuur van deze sleping.

Geen enkele die hier een pasklare oplossing biedt. Touring zorgt wel voor de 'organisatie' , maar tegen welk tarief? Als je daar beroep op doet, heb je geen zicht op de te verwachten kosten.

Comment

Is toch logisch zeker dat ze lokaal herstellen....

Ik ben ooit met mijn VW Leaseauto op 350km van huis in panne gevallen. 2-massa vliegwiel defect en uit elkaar gevlogen. (auto was nog onder garantie)
                                          Auto is afgesleept naar nabije VW inclusief mezelf. Van daar uit, per Taxi naar een lokale AVIS waar ik een internationale vervangwagen kreeg. Reis verder gezet, en 3 dagen later terug naar huis gereden met de vervangwagen.
                                          Die moest ik wel binnenbrengen op de luchthaven voor een 'nationale' vervangwagen.
                                          Daar heb ik nog een kleine week mee gereden.

Daarna is mijn auto terug naar huis gebracht. Leasemaatschappij heeft daarvoor VAB ingeschakeld. Er is iemand per trein naar D gereden, en die heeft mijn auto tot voor de deur gebracht.

Prima geregeld toch...

Ik zie niet in waarom ze een auto honderden km zouden moeten slepen of vervoeren als die lokaal kan hersteld worden.

Comment

Working...
                                          X