Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eens vragen aan de verhuurder. A4 zou volgens mijn nog net mogelijk moeten zijn op een rijbewijs B. BMW 3-reeks mocht ik vroeger nog zelf op een takelwagen mee rijden, maar mijn 5-reeks (1,8 ton) was niet toegelaten.
Als iemand mee wil gaan tegen betaling om te helpen ( heb nog nooit een auto gewincht), feel free
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Winchen is toch niks....
Je zet de depanneur zo kort mogelijk tegen je auto, zorgt dat die niet kan wegbollen.
Remmen af, versnelling in neutraal, en winch aanhaken en optrekken...
En daarna de auto héél goed vastmaken.
Maar als je daar schrik voor hebt, dan best depanneur bellen, en je zoek er best ene niet te ver van waar je woont.
De meeste die ik gebeld heb zijn max 1.5. De rest is BE.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Met een BE mag je voor een takelwagen ook maar max 3500 MTM. BE rijbewijs is voor een trekker + aanhangwagen van max 3500, tenzij rijbewijs van vóór 1/5/2013, dan mogen houders van een BE 12000 MTM.
Takelwagen + 3500 MTM is vanaf rijbewijs C-C1.
misschien een domme vraag: heb je geen Audi assistance meer of VAB?
ik denk dat zelfs indien je een vab assistance(bvb voor 2 weken buitenland aangezien hij in't buitenland staat) vandaag afsluit, je morgen goedkoper zal getakeld worden dan dat je het zelf doet met huurwagen of met hulp van de één of andere + dat het risico op extra schade groot is als je er geen ervaring mee hebt
misschien een domme vraag: heb je geen Audi assistance meer of VAB?
ik denk dat zelfs indien je een vab assistance(bvb voor 2 weken buitenland aangezien hij in't buitenland staat) vandaag afsluit, je morgen goedkoper zal getakeld worden dan dat je het zelf doet met huurwagen of met hulp van de één of andere + dat het risico op extra schade groot is als je er geen ervaring mee hebt
snel eens gesurfd naar de vab website: 120.5€ wagen inbegrepen voor het gezin
Comment