Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW - 193M velgen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] BMW - 193M velgen

Niet gemakkelijk om te vinden, maar ik ben op zoek naar 18" velgen, styling 193M:

- Geen replica's
    - Geen exemplaren die gelast zijn
    - Geen exemplaren die te veel met borduren hebben zitten knuffelen

Keuze genoeg?

Kleinanzeigen: Gebrauchte Autoteile günstig kaufen - Jetzt finden oder inserieren! - kleinanzeigen.de

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
      Niet gemakkelijk om te vinden, maar ik ben op zoek naar 18" velgen, styling 193M:

- Geen replica's
      - Geen exemplaren die gelast zijn
      - Geen exemplaren die te veel met borduren hebben zitten knuffelen
      Splinternieuw!

Of iets minder nieuw...

Tweedehands of nieuwe Auto Banden en Velgen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
        Vriendelijk bedankt om "'BMW 193M" in Google te gooien en mij naar een verhakkelde versie van de Duitse eBay te linken, maar ik koop ze liever wat dichter bij huis. Particuliere verkopers gaan ook niet te staan springen om die dingen naar België te verzenden. Ik trouwens ook niet ivm verzendkosten.

Eerste is wat boven mijn budget. Tweede ben ik gaan bezichtigen en voldeed niet echt aan criteria 3
        Last edited by ; 16/08/2016, 19:53.

Comment

Dat zijn zowat de makkelijkste velgen om te vinden die ook bijna niemand wilt .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            Dat zijn zowat de makkelijkste velgen om te vinden die ook bijna niemand wilt .
            Goed voor hem, gaat em er nog zo gemakkelijk aan geraken zeker.

Comment

Zijn dit niet de velgen die de meeste mensen mijden ivm het scheuren waar ze allemaal vroeg of laat last van krijgen?
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Is dit niks voor je? De banden hebben ook nog veel profiel en best wel een mooie velg
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                  Zijn dit niet de velgen die de meeste mensen mijden ivm het scheuren waar ze allemaal vroeg of laat last van krijgen?
                  Dat is de 19" 225M (... zwaar geteste OEM velg ) die scheurt als je 'r nog maar naar kijkt.
                  Maar deze OEM 193M scheurt ook wel eens geregeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Dat is de 19" 225M (... zwaar geteste OEM velg ) die scheurt als je 'r nog maar naar kijkt.
                    Maar deze OEM 193M scheurt ook wel eens geregeld.
                    Heeft dat ook niet deels met RFT te zien?

RFT is blijkbaar zwaar nefast voor je velgen, en BMW laat al een tijdje al hun wagens met RFT banden uit de fabriek rollen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
                      Heeft dat ook niet deels met RFT te zien?

RFT is blijkbaar zwaar nefast voor je velgen, en BMW laat al een tijdje al hun wagens met RFT banden uit de fabriek rollen.
                      Als BMW RFT's op z'n velgen legt, dan moeten ze er ook voor zorgen dat hun zogezegd zwaar geteste OEM velgen niet gaan barsten van die RFT banden. Je betaalt soms tot het viervoudige voor een set OEM velgen tegenover een niet OEM setje, dan mag dat barsten niet.

Comment

Working...
                      X