Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Plug sigarettenaansteker Mazda 323 1995 1.3L

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Plug sigarettenaansteker Mazda 323 1995 1.3L

Zeer simpel vraagje. 2ehands wagentje gekocht en ding komt zonder die plug die je erin steekt. Op zich rook ik niet, maar stoort me wel dat dat ding zijn licht permanent zichtbaar is, en is ook veiligheidsrisico voor de jongere passagiers die ik soms mee heb. Zou niet willen dat die hun vingers daarin steken. Heeft iemand soms een plug liggen dat in dat ding past?

Grtz,

Wim

Steek daar een USB-laderke in. Dan heeft die plug nog een beetje nut.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Das uiteindelijk de bedoeling, wanneer ik dat ding ga nodig hebben om gsm geladen te houden tijdens navigatie. Maar momenteel zijn centjes ff op. FF buikriem aantrekken voor de taksen die deraan komen. Drom dees berichtje

Comment

Da ding (usb lader) om in da ding te steken kost maar een paar euro kijk bv bij hema, kruidvat die winkels

Comment

4 euro heb ik dat betaald in de doe-het-zelfzaak. Ik had er al een paar gratis als gadget gekregen, paar ik zocht eentje die (quasi) volledig weg zat in de aansteker. Op die manier kon het rolluikje in de middenconsole van mijn Volvo nog dicht, met de Lightning-kabel ingeplugd.

Comment

Comment

Das een link naar opladers. Ik zoek en plug zelf, waar je dus normaliter je sigaretten mee aansteekt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ch3vr0n Bekijk Berichten
                Das een link naar opladers. Ik zoek en plug zelf, waar je dus normaliter je sigaretten mee aansteekt
                Zo'n plug die opwarmt kun je vinden op een autokerkhof, in de meeste wagens is er eentje blijven zitten.
                Als je een plug zoekt die enkel maar afdekt, dan moet je bij BMW zoeken, in de niet rokers versie van dit merk is zo'n plug een standaard item (alé bij mijn laatste 2 was dat toch zo)

Comment

Ook bij volvo heb je zo een afdekdopje. Ga eens bij een dealer en vraagt of ze vanachter op den hof nog eentje zitten hebben in een wrak.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Edit . dubbel, kutforum
                    Last edited by Bompa; 20/12/2016, 23:19.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                    X