Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht E-Klasse W211

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Gezocht E-Klasse W211

    Beste mensen ik ben opzoek naar en Mercedes-Benz E-Klasse W211 model.

    Wat en moest is :
    -Facelift dus vanaf 2006
    -E200 of E220 CDI
    -Sedan
    -Automaat
    -Avantgarde uitvoering
    -Kleur ZWART
    -Max 160.000km
    -Opties zijn niet van belang.

    En als laatste en goed onderhouden,origineel proper wagen.

    Verkoopt u er één met de bovenstaande moesten of ken je iemand die er één verkoopt of van plan is om te verkopen. Laat mij dan aub iets weten.


    Groeten
    Last edited by INF3RN040; 28/02/2017, 18:46.

  • #2
    Die wagens zijn wel sloom.

    Comment


    • #3
      De 220 163pk valt wel mee. De rest is niet om over naar huis te schrijven.

      Verstuurd met de postduif.

      Comment


      • #4
        niet slomer dan jaren tachtig benzen
        de mijne is een 136 versie die eigenlijk 150 is.

        facelift is ok voor technisch vertrouwen. Maar zelf heb ik een net niet facelift met SBC. Geen enkel typisch 211 probleem gehad (tot nut toe) en zit nu op bijna 210 000 km.

        Comment


        • #5
          zoiets, http://www.hammertime.be/lot/lot-det...-e200-cdi-2010

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten
            Dat is een W212.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten

              Dat is een W212.
              En alles is fout behalve houtinleg

              Ster op kap weg. jakkes interieur. Manueel.
              Weg er mee.

              Comment


              • #8
                http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/se...AGE_UNREPAIRED

                ganz einfach importieren man!

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door stebenz
                  niet slomer dan jaren tachtig benzen
                  de mijne is een 136 versie die eigenlijk 150 is.

                  facelift is ok voor technisch vertrouwen. Maar zelf heb ik een net niet facelift met SBC. Geen enkel typisch 211 probleem gehad (tot nut toe) en zit nu op bijna 210 000 km.
                  Een 136 die eigenlijk 150 is?
                  Leg eens uit.

                  Verstuurd met de postduif.

                  Comment


                  • #10
                    dat er niet echt een verschil opzit, behalve dat hij in be is gehomologeerd als 136pk...verschil is kleiner dan de meetfout, koppel blijft ook identiek

                    anders dan bij de w124 260e die in be andere nokkenas kreeg om de weeldetax van 8% te omzeilen

                    Comment


                    • #11
                      toppunt is dat prestatieverschil tussen 136 die 150 is met klassieke 5 traps en een 136 bv met VW DSG bak zelfs amper voelbaar is. En die VW 136 is eigenlijk 140......
                      Te vergelijken met V8 420 in een w126 met slome overbrenging ivm 300 met korte.

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Die wagens zijn wel sloom.
                        Ik ben ook niet van plan om mee te doen aan dragraces ,of stoplicht sprinten, het gaat om de comfort en rij eigenschappen & altijd fan geweest van de W211.

                        2.2l is het meest fiscaal vriendelijk,zuinig en betrouwbaar blok van de W211 Ik doe prive veel km's maar woon werk afstand is bijna geen 7 km dus 3.0 liter blok is nogal dom in mijn situatie ,bij benzine is het optie alleen de E200 kompressor ,en die zijn krap beschikbaar in belgie ,laat staan ik heb geen ervaring met deze (oude?) blok ,en zodra ik het weet zuipen deze nogal wat. en qua restwaarde +hogere modellen krijgen je ze niet weg aan straatstenen.

                        en trouwens deze waarden zijn in mijn ogen nog redelijk vlot.
                        E 200 CDI 2.148 cm³ 4-in-lijn 136 pk 9,9 sec 214 km/u 2006 - 2009
                        E 220 CDI 170 pk 8,4 sec 227 km/u 2006 - 2009
                        Last edited by INF3RN040; 02/03/2017, 22:26.

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door INF3RN040 Bekijk Berichten

                          Ik ben ook niet van plan om mee te doen aan dragraces ,of stoplicht sprinten, het gaat om de comfort en rij eigenschappen & altijd fan geweest van de W211.

                          2.2l is het meest fiscaal vriendelijk,zuinig en betrouwbaar blok van de W211 Ik doe prive veel km's maar woon werk afstand is bijna geen 7 km dus 3.0 liter blok is nogal dom in mijn situatie ,bij benzine is het optie alleen de E200 kompressor ,en die zijn krap beschikbaar in belgie ,laat staan ik heb geen ervaring met deze (oude?) blok ,en zodra ik het weet zuipen deze nogal wat. en qua restwaarde +hogere modellen krijgen je ze niet weg aan straatstenen.

                          en trouwens deze waarden zijn in mijn ogen nog redelijk vlot.
                          E 200 CDI 2.148 cm³ 4-in-lijn 136 pk 9,9 sec 214 km/u 2006 - 2009
                          E 220 CDI 170 pk 8,4 sec 227 km/u 2006 - 2009
                          in een file heb je met die cijfers perte totale

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door INF3RN040 Bekijk Berichten

                            de E200 kompressor ,en die zijn krap beschikbaar in belgie ,laat staan ik heb geen ervaring met deze (oude?) blok ,en zodra ik het weet zuipen deze nogal wat.
                            ik had zo'n 200 kompressor, dat viel redelijk mee in een slk automaat...zat aan iets meer als 8, maar ik rij wel hyperkalm

                            spijtig dat je de 200 ngt versies alleen in duitsland vindt, zou goed zijn voor jouw 7 km

                            Comment


                            • #15
                              Dus mijn w211 136pk zal ook dichter naar de 150 liggen?

                              Verstuurd met de postduif.

                              Comment


                              • #16
                                Effectief weet ik het zo nog niet. Moet alleszins begrensd zijn voor de homologatie.

                                Wat men bedoelt is dat het bijna identiek hetzelfde rijdt, het koppelverloop is waarschijnlijk bijna identiek dus die auto lijkt gewoon hetzelfde te rijden. In de hoogste toeren is het een tikkeltje minder dan een Duitse maar daar komt de automaat enkel bij volgas accelereren.
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

                                Comment


                                • #17
                                  Oorspronkelijk geplaatst door INF3RN040

                                  Ik ben ook niet van plan om mee te doen aan dragraces ,of stoplicht sprinten, het gaat om de comfort en rij eigenschappen & altijd fan geweest van de W211.

                                  2.2l is het meest fiscaal vriendelijk,zuinig en betrouwbaar blok van de W211 Ik doe prive veel km's maar woon werk afstand is bijna geen 7 km dus 3.0 liter blok is nogal dom in mijn situatie ,bij benzine is het optie alleen de E200 kompressor ,en die zijn krap beschikbaar in belgie ,laat staan ik heb geen ervaring met deze (oude?) blok ,en zodra ik het weet zuipen deze nogal wat. en qua restwaarde +hogere modellen krijgen je ze niet weg aan straatstenen.

                                  en trouwens deze waarden zijn in mijn ogen nog redelijk vlot.
                                  E 200 CDI 2.148 cm³ 4-in-lijn 136 pk 9,9 sec 214 km/u 2006 - 2009
                                  E 220 CDI 170 pk 8,4 sec 227 km/u 2006 - 2009

                                  Ik zou toch ook eens in duitsland kijken, daar staan veel mooie benzine's te koop. Gezien de milieuzones die de komende jaren gaan blijven verschijnen...
                                  Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                  Current:
                                  1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                  1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                  1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                  Ex:
                                  1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                  1976 Mercedes-Benz W123 250
                                  1987 Mercedes-Benz W124 230E

                                  1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                  1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                  1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                  1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                  2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

                                  1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                  1980 Mercedes-Benz W123 280
                                  1989 Mercedes-Benz W124 230E

                                  Comment


                                  • #18
                                    Je gaat je naft Benz evenwel moeilijk voor een goede prijs van de hand kunnen doen later als dat de bedoeling zou zijn.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                      Je gaat je naft Benz evenwel moeilijk voor een goede prijs van de hand kunnen doen later als dat de bedoeling zou zijn.
                                      De w211 is zo al geen dure wagen dus veel verlies ga je er niet op doen. Voor een naft ga je beter naar Duitsland daar zijn een hoop benzine modellen te koop.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Zoals bij vele MB's, oppassen voor de automaat, die beginnen voortijdig te kraken en moet je het zootje laten spoelen voor er ergere dingen van komen. Voor de rest een degelijk voiture, zeker in 163pk versie.


                                        Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                        Last edited by Metaxa; 04/03/2017, 17:04.
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X