Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe banden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe banden

Het moment is aangebroken voor nieuwe zomerbanden te leggen op mijn Peugeot 207.
    Maar ik zit nog met een aantal vragen over hoe en welke.
    Ik heb 3 banden momenteel in gedachten (kijk foto), deze hebben ongeveer de zelfde eigenschappen maar verschillen in merk en prijs.
    Welke raden jullie aan?

Alvast bedankt
    Tinypic™ is a photo and video sharing service that allows you to easily upload, link and share your images and videos on MySpace®, eBay®, blogs and message boards. No account required, upload your photos and videos today!

'k Zie geen foto.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bakkietje Bekijk Berichten
      'k Zie geen foto.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Het is de link van tinypic, werkt hij niet?

Hier is een lijstje van de banden:
      Band Toerisme MICHELIN ENERGY SAVER + 185/65 R15 88 H 71,95 €/stuk
      Band Toerisme DUNLOP SPORT BLURESPONSE 185/65 R15 88 H 63,95 €/stuk
      Band Toerisme GOODYEAR EFFICIENTGRIP PERFORMANCE 185/65 R15 88 H 59,95 €/stuk

Comment

Je link werkt perfect.

Heb heel goede ervaring met Goodyear na Michelin en Conti en kan deze dus enkel maar aanraden.

Comment

In die categorie, een ecoband, hebt ge geen slechte keuze bij de grote merken.
          M'n vriendin bolt op Energy Saver rond, en da's een goeie band voor een 75pk sterke wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beats. Bekijk Berichten
            Het moment is aangebroken voor nieuwe zomerbanden te leggen op mijn Peugeot 207.
            Maar ik zit nog met een aantal vragen over hoe en welke.
            Ik heb 3 banden momenteel in gedachten (kijk foto), deze hebben ongeveer de zelfde eigenschappen maar verschillen in merk en prijs.
            Welke raden jullie aan?

Alvast bedankt
            volgens mij isset aan te raden om 4 banden te kiezen... op 3 banden zal de auto niet zo goed rijden....
            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

ik neem aan dat je winterbanden hebt omdat je zo specifiek naar zomerbanden vraagt, dan negeeer je dit maar

...anders, zou ik michelin crossclimate leggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beats.

Ik heb 3 banden momenteel in gedachten (kijk foto),

Welke raden jullie aan?

Alvast bedankt
                Ik zou er toch vier op leggen :p

Edit: was al van hetzelfde gedacht
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik ben van Dunlop aangenaam verrast op mijn huidige wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Ik ben van Dunlop aangenaam verrast op mijn huidige wagen.
                    en waarschijnlijk ook op uwe vorige? (lagen er geen Dunlops op uwe Espace ook?)

Comment

Ja dat zou kunnen, durf het niet meer met zekerheid zeggen. Voor mij heeft Continental volledig afgedaan na scheurtjes in de wangen op 7000 km (was Espace 4 van 2014, één van de laatste) en dan heb ik ook verschillende keren Michelins gehad die begonnen cuppen...
                      Die Dunlops nu zijn mooi stil, slijtage ziet er goed uit na 15000 km,... Tevreden tot hiertoe

Comment

goodyear, niet twijfelen. Die hebben goede grip in de regen. Wou dat ik hetzelfde kon zeggen van michelin.
                        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Ja dat zou kunnen, durf het niet meer met zekerheid zeggen. Voor mij heeft Continental volledig afgedaan na scheurtjes in de wangen op 7000 km (was Espace 4 van 2014, één van de laatste) en dan heb ik ook verschillende keren Michelins gehad die begonnen cuppen...
                          Die Dunlops nu zijn mooi stil, slijtage ziet er goed uit na 15000 km,... Tevreden tot hiertoe
                          Mooi, stil en weinig slijtage is niet alles.
                          Belangrijker is de vraag hoe gedragen ze zich in droge en natte omstandigheden?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Mooi, stil en weinig slijtage is niet alles.
                            Belangrijker is de vraag hoe gedragen ze zich in droge en natte omstandigheden?
                            Voor mij goed, totaal geen klachten eigenlijk. Maar die had ik op dat gebied ook niet met Michelin of Conti. Denk dat deze banden sterk aan elkaar gewaagd zijn. Komt daarbij dat ik niet op de limiet rij. (en ik bedoelde mooi stil, niet mooi )

Comment

Al een paar jaar nu Goodyear, toch zeer tevreden van qua wegligging. Ik heb ook al al de andere topmerken gereden ...

Comment

Ik zou de dunflops niet nemen. Mogelijks is het een goede band in deze maat maar ik heb enkel maar flops gekend qua ervaringen met het merk. Momenteel heb ik ook dunflops als winterbanden op de F10 en ik word werkelijk zot van het lawaai dat deze banden maken. Positieve ervaringen heb ik met Michelin, Continental of Goodyear.
                                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik vind de Dunlops nu net zo stil... Bijna zeker dat ik voor deze wagen bij dit merk blijf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ik neem aan dat je winterbanden hebt omdat je zo specifiek naar zomerbanden vraagt, dan negeeer je dit maar

...anders, zou ik michelin crossclimate leggen
                                    Idd, ik kan de CrossClimate's alleen maar aanbevelen.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ja, die zijn inderdaad een mooi comprommis

Comment

Goodyear ... zeker weten.

Comment

Working...
                                        X