Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht - Volvo V60 (R-Design)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gezocht - Volvo V60 (R-Design)

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een tweedehands volvo V60, zijn er die dergelijk voertuig aanbieden of mensen die tips hebben om bij bv bepaalde garage eens te horen?
    Ik woon in Oost-Vlaanderen.

Specficaties die ik wens:

Budget: max 20.000 euro

D2 of D3

Liefst zwart maar niet noodzakelijk

Liefst leder

R design is een grote plus

Max # km's: +- 80.000 km

Bouwjaar: 2014 of ouder

Alvast bedankt.

Gr

Dit is wel een schoontje, maar te duur:

http://vermant.selekt.volvocars.be/n...esign-nqbkusfm

Kunt daar eventueel eens horen (Bornem dan) dat ze uitkijken naar zo eentje? Moet niet echt zo moeilijk te vinden zijn, zeker met die motorisatie.

Comment

Dat is inderdaad een schoontje, had ik ook al tegengekomen.
      Helaas wat boven budget dat ik wil spenderen.

Bedankt voor de tip, heb Vermant Bornem zonet even aangeschreven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hilyop Bekijk Berichten
        Dat is inderdaad een schoontje, had ik ook al tegengekomen.
        Helaas wat boven budget dat ik wil spenderen.

Bedankt voor de tip, heb Vermant Bornem zonet even aangeschreven.
        Normaal zal Yannick antwoorden, zeer goeie gast.
        Alé ze zijn er allemaal goed, topgarage daar.

Comment

en deze?

is wel geen zwarte maar goed in de opties, de oerbetrouwbare 5cyl klein beetje meer km maar niks om over te vallen...
          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Philken,

Bedankt
            was ik hier inderdaad tegengekomen.
            mooi uitgerust.

had deze persoon rond de middag reeds gemaild, kan maar even informeren

Comment

Philken,

Bedankt
              was ik hier inderdaad tegengekomen.
              mooi uitgerust.

had deze persoon rond de middag reeds gemaild, kan maar even informeren
              en dat kleur is makkelijk te onderhouden ook, ik heb hetzelfde kleur
              mijn autootjes:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken
                en deze?

is wel geen zwarte maar goed in de opties, de oerbetrouwbare 5cyl klein beetje meer km maar niks om over te vallen...
                Dat is gewoon een zéér interessant aanbod, punt!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten

Dat is gewoon een zéér interessant aanbod, punt!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
                  idd, heb eventjes met 't gedacht gespeeld om deze te kopen voor mijn madam maar 2 dezelfde zou tot verwarring leiden smorgens als ik nog ni goe wakker ben...
                  (en op't eind van't jaar/begin volgend jaar als de firmaslet weggaat, kan ik misschien de slet overkopen)
                  mijn autootjes:

Comment

Ondertussen is die wagen reeds verkocht.
                    Iemand anders nog tips of V60 te koop?

Comment

Hier vind je een tweedehands Volvo V60 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Comment

Bedankt Packard, was ik inderdaad al tegengekomen en mooi aanbod.
                        Ik ga straks kijken naar zeer gelijkaardige auto

Wat denken jullie van deze wagen en de vraagprijs?

Comment

Op foto zien ze er allemaal even lekker uit ... best oordelen na grondige check en proefrit.

Vraag de verkoper of het wel degelijk over een Belgische auto gaat en geen import, de kans op kilometerfraude is immers veel groter bij een import.

Comment

Ik zal inderdaad grondige check doen en zowiezo proefrit om zoveel mogelijke gebreken uit te kunnen sluiten.

Zal zeker ook navragen of het over een Belgische auto gaat, bedankt voor de tip! (zal ook onderhoudsboekje nakijken)

Comment

Heel fijn, MVG cars heeft hem zonet verkocht, paar uur voordat ik hem zelf met bijna 99% zekerheid ging kopen (afwachten testrit en nakijken wagen natuurlijk)
                              Ik had nochtans 3 keer gisteren met hen gebeld maar dan nog verkopen ze hem aan iemand anders die onverwacht binnensprong
                              Zeer vervelend...

Comment

Heel fijn, MVG cars heeft hem zonet verkocht, paar uur voordat ik hem zelf met bijna 99% zekerheid ging kopen (afwachten testrit en nakijken wagen natuurlijk)
                                Ik had nochtans 3 keer gisteren met hen gebeld maar dan nog verkopen ze hem aan iemand anders die onverwacht binnensprong
                                Zeer vervelend...
                                vervelend maar begrijpelijk, hoe zou je zelf zijn als je zoiets verkoopt?
                                bekijk het in je voordeel: twas een 1.6d, beter verder zoeken naar een d3, voor die paar € per jaar meer in taks, heb je een veel soepelere motor
                                mijn autootjes:

Comment

Hier vind je een tweedehands Volvo V60 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

vervelend maar begrijpelijk, hoe zou je zelf zijn als je zoiets verkoopt?
                                    bekijk het in je voordeel: twas een 1.6d, beter verder zoeken naar een d3, voor die paar € per jaar meer in taks, heb je een veel soepelere motor
                                    Dit, zou toch ook maar vanaf een D3 beginnen shoppen. D2 zal naar mijn mening tekort springen om je vlot te kunnen bewegen.

Comment

Bedankt voor de tips allemaal

Behoorlijk onverwacht ben ik dan gisterenavond nog naar de VW passat 2.0 TDI highline gaan kijken die bij hen te koop stond.
                                      Ik had daar ook al naar gezocht maar de laatste 2 weken niet meer, ik had me echt toegespitst op de V60.

Uiteindelijk na de wagen grondig te inspecteren,de mooie opties en de 2.0 motor + goede testrit van de wagen ben ik dan toch bezweken voor deze passat (heb hem gekocht)
                                      Het is een ander soort auto, minder die sportieve uitstraling dan de passat maar hij sprong toch ook in het oog, is iets ruimer en heeft een extra grote koffer.

Ik heb er een goed gevoel bij ook al was m'n oorspronkelijk idee anders, ik hoop dat ik me dit niet beklaag

Auto kunnen jullie vinden op:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Dit, zou toch ook maar vanaf een D3 beginnen shoppen. D2 zal naar mijn mening tekort springen om je vlot te kunnen bewegen.
                                        Agreed.

Een d2 in een v40 is nét te doen, maar schiet te kort bij een v60.
                                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Working...
                                        X