Voor de 60e verjaardag van mijn moeder zouden mijn vader en ik graag een oldtimer cabrio kopen. Liefst tussen € 10.000 en € 20.0000 met manuele versnellingsbak en al in goede staat gezien ontbreken van tijd en kunde om veel zelf te sleutelen. Ik heb er al veel bekeken en ook relatief jongere modellen (mazda mx5, lotus elan, bmw 318...) maar heb er precies toch nog geen gevonden. Gezien ik nog zowat 2 maanden tijd heb begin ik stilaan te vrezen dat ik er geen ga vinden. Hier nog suggesties, aanraders of net zeker te mijden auto's?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cabrio Oldtimer
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Meest onderschatte oldtimer naar mijn mening, kan je best hard mee gaan
Maar true, een onderschatte oldtimer indeed.
Comment
-
Omvallen doet die niet, maar heb er wel al stoten mee uitgehaald waarvan ik toen dacht "Dit gaat fout"; maar dan toch mooi zen baan volgt.
Als ik met de club rondritten doe zit ik steevast in het groepje met de MG's, Celica's en aanverwanten, die mannen rijden mij eraf op rechte stukken maar als het begint te kronkelen zien ze me al waggelend in hun zog verschijnen en blijf ik volgen.
Heerlijke wagen zo een 2CV
- Likes 1
Comment
-
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Die zitten toch wat duurder, althans degene die ik vond (en die er nog deftig uitzagen).
De jongere, die nog geen oldtimer zijn, zijn goedkoper, maar kosten dan weer een arm en een been aan fiscale kosten om die op de baan te krijgen (BIV) en te houden (verkeersbelasting).2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenDie zitten toch wat duurder, althans degene die ik vond (en die er nog deftig uitzagen).
De jongere, die nog geen oldtimer zijn, zijn goedkoper, maar kosten dan weer een arm en een been aan fiscale kosten om die op de baan te krijgen (BIV) en te houden (verkeersbelasting).
Comment
-
-
De voorgestelde wagens zien er op zich wel mooi uit... ook wel leuk dat ze niet in de meest typische kleuren zijn.
Ik heb de indruk dat zij voornamelijk een Triumph mooi vindt...
Ik ga de hierboven gelinkte wagens hierboven alleszins eens eventjes bestuderen
Comment
-
Zoeken jullie een cabrio of specifiek een oldtimer, gaat ze er zelf mee rijden? Het is nu niet omdat ze fiscaal oldtimer zijn dat je zo'n SL automaat kan vergelijken met een triumph of zo'n alfa spider, dat is qua rijden toch nog iets anders denk ik dan.
Comment
-
Het is zeker de bedoeling dat zij er mee rijdt maar uiteraard gaan we hem ook meer dan eens lenen
Liefst gaan we voor een oldtimer cabrio... het is alleszins de bedoeling om er maar occassioneel mee te rijden... nieuwere vallen dus af qua taks en biv, (hoewel dat nu echt wel de auto's zijn waar ik echt fan van ben, waarschijnlijk omdat ik ermee opgegroeid ben)
gezien beperkte mechanische kennis dacht ik ook om Engeland en Italië links te laten liggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOmvallen doet die niet, maar heb er wel al stoten mee uitgehaald waarvan ik toen dacht "Dit gaat fout"; maar dan toch mooi zen baan volgt.
Als ik met de club rondritten doe zit ik steevast in het groepje met de MG's, Celica's en aanverwanten, die mannen rijden mij eraf op rechte stukken maar als het begint te kronkelen zien ze me al waggelend in hun zog verschijnen en blijf ik volgen.
Heerlijke wagen zo een 2CV
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
Comment