Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw op straat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zorg eerst voor een garage als je auto belangrijk is voor je.

Comment

Met een wagen waar je gehecht aan bent of zuinig wil op zijn, bmw of niet, altijd een garage gebruiken. Ik heb in Gent bewust een huis gekocht met dubbele garage om al mijn wielen veilig te kunnen stallen. Kost wat meer, maar dat heb ik er voor over. Ben geen reiziger, dus ja. Dit jaar eindelijk een garage gekocht bij ons appartement aan de kust, na lang sparen. Die dingen zijn duur daar. Maar ik zal nu veel geruster zijn.
      Last edited by order66; 18/06/2017, 17:09.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

+ de verzekering van de auto is iets goedkoper. En een garage behoudt zijn waarde...

Comment

Ok bedankt voor de tips! Garage zoeken dus als ik wil kopen. Is de 3 serie van 2005-2006 trouwens nog een goede koop om te doen ? Die vanaf 2012 zijn snel boven mijn budget met veel opties... 2007-2011 mijd als de pest

Comment

Budget?

Comment

Bwa ... zou liefst rond 10.000 max ... van 2012 zitten rond 15.000 ... maarja van 2012 heb ik langer plezier denk ik ...

Comment

benzine?
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Nee diesel doe lange afstanden altijd

Comment

Bij mij is het dan zelfs nog een firmawagen, maar desondanks ik eens graag ne beemer wil, moet die ook naast het huis staan. En vorig jaar alleen in een straal van 100m op een maand tijd 3 BMW's gestript. Onze schuine overbuur had zijne 3 nog maar een paar maanden en had voor €11000 schade. Ook al is het voor mij een firmawagen, wil toch niet met die miserie opgezadeld zitten. Maar de kans bestaat dat het er nog wel eens van komt, want dan mag mijn vrouw hare auto buiten gaan staan en mijne in de garage

Comment

Zie maar dat uwe auto, nog in haar garage mag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seventhsoul Bekijk Berichten
                        Nee diesel doe lange afstanden altijd
                        wees voorzichtig met de euronorm
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ergens hoort het ook gewoon bij de stad.
                          In Kensington heb je zo plekken waar er enkel Porsches, Range Rover, BMW, etc. staat en daarvan zijn de bumpers en de peperdure wielen allemaal beschadigd en gekrast. Gewoon niet genoeg plaats.

Vandalisme is iets anders natuurlijk. In Gent zie je het helaas wel regelmatig dure Mercedessen of BMW's uit bepaalde buurten die helemaal bekrast worden. Ofwel neem je het erbij ofwel neem je een garage. Ik huurde in Gent-centrum ook een staplaats in een parking omdat ik het moeilijk heb met carrosserieschade.

edit: pagina 2 niet gezien.
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ja, dat gebeurt dikwijls hee, men denkt dat hij je naar de laatste comment brengt en dan blijkt dat er nog een pagina is. Is een fout in het systeem volgens mij.

Comment

Ofwel ga je naar laatst ongelezen bericht en blijkt dat er nog 166 achter komen.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Een F30 diesel vind je al onder de 15k hoor. Lijkt mij interessanter dan zo een oude (ivm LEZ).
                                Qua vandalisme, kan overal gebeuren, ik ga er vanuit dat na een aantal jaar een auto sowieso wat schade heeft, kan even goed ene zijn deur openslaan tegen uw auto in een parkeergarage..
                                k heb al best wat nieuwe auto's gehad, en al bijna altijd kleine schade binnen de 2 weken.. Op mijne vorige F30 had iemand een kras gemaakt op de A stijl met zn sleutel.. ik rijd daar altijd gewoon mee door en als k hem doorverkoop gewoon wat van de prijs doen.. want als je het laat maken heb je binnen de kortste keren iets anders.. hoef k al geen tijd te steken in garagebezoeken en andere zooi. Tenzij als t een echt accident is met tegenpartij en verzekering natuurlijk.

Comment

Ik zoek altijd een veilig plaatske om te parkeren. En onlangs had ik toch een blutsje, denk van een fiets. Heb dit toch laten herstellen hoor. Kan het niet verdragen als er een krasje of zo op de wagen zit.

Comment

Ohja en borgerhout buiten de singel.. da's toch niet erger dan berchem of deurne? Ook binnen de singel zijn er trouwens goeie plekken in borgerhout.. maat van mij woont dicht bij 't laar en die heeft daar totaal geen problemen, rustige straat, dure firmawagen voor de deur. En voor de rest moet je je afvragen, of de prijs van een garage huren wel opweegt tegen de mogelijke kosten als je auto beschadigd wordt. Zelfs al hebt ge een garage, ge kunt nog altijd ne keer elders op straat geparkeerd staan en een hagelbui op uw dak krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

In een proper wijkje mooi op den buiten ga je wel iets minder risico lopen dat ze uw spiegel eraf gaan trappen.
                                      In een rustig wijkje hebben ze rustig de tijd om 's nachts je dashboard er uit te slopen. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...p-is-weg.dhtml

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten

Dat risico loop je overal dan toch?
                                        Buah in mijn regio worden zelden wagens gestolen, staat hier eigenlijk vol met bmw's langs de gewone weg... staat er 1tje op 200m van m'n deur 540i nieuwste model met M launch editie en sport remmen dus zal rond de 80k zijn vermoedelijk.

Comment

Altijd rustig daar.
                                          HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X