Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw op straat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wa speelt er in uwe kop dage zomaar iemand zijn gerief beschadigd?? Enkele maanden terug een klacht gaan indienen, ik had geclaxonneerd op iemand die me zijn zatte botten de straat over stak en ik nog net op tijd kon remmen. Iets verder geparkeerd en meneer is mij komen bedreigen met een koevoet! Buiten een kras op mijn vriendin haar spiksplinternieuwe wagen verder geen schade, maar na maanden nog steeds niets gehoord en meneer drinkt nog altijd zijn pintjes in hetzelfde café! Als er niets van komt heb ik veel zin om meneer is staan op te wachten aan zijn stamcafé, die verdienen ni beter dan is een goe pak rammel!

In Aalst op een betaalde parking worden steeds brandblussers leeg gespoten, 2 weken terug is de parking volledig gekuist geweest, ik dacht dat ze de vandalen hadden! Niets blijkt minder waar want nog geen week later terug van hetzelfde... Terwijl daar camera's hangen...
    Je denkt dan dat je wagen veilig staat op een betaalde parking...

Heb genoeg van al die zever! En mijn wagen op straat parkeren, nooit! Bij ons int straat worden meer dan eens spiegels afgereden of zelf gewoon heel de flank in elkaar, of die er achterop vlammen...
    Ik ben zelf ni gerust als mijn auto op de oprit staat! Tis ver gekomen tegenwoordig...
    Last edited by ; 25/06/2017, 21:49.

Comment

Mensen schamen zich nergens voor.
      Aan alles hun voeten vegen en als ze iets tegenkomen is vluchten precies de enige optie.
      Op 6 maand tijd zijn er 8 wagens aangereden.........geen elke dader is gebleven. :-(
      Wat gaat de meerderheid van onze bevolking worden?
      Vreemdelingen of marginalen, ik ben benieuwd.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
        Mensen schamen zich nergens voor.
        Aan alles hun voeten vegen en als ze iets tegenkomen is vluchten precies de enige optie.
        Op 6 maand tijd zijn er 8 wagens aangereden.........geen elke dader is gebleven. :-(
        Wat gaat de meerderheid van onze bevolking worden?
        Vreemdelingen of marginalen, ik ben benieuwd.
        De meeste hebben totaal geen respect meer voor andermans gerief, triestig!
        In Aalst zijn ze volop bezig street fighters te worden!

Comment

Ik zou verhuizen uit Borgerhout. En dan alsnog geen BMW kopen

Comment

Respect voor andermans gerief is inderdaad ver zoek. Voor de meeste mensen is een auto helaas een vervoersmiddel waarbij een kras meer of minder niets uitmaakt.
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
            X