Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw op straat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw op straat

goede avond

ik twijfel een nieuwe bmx ( 2 de hands weliswaar) te kopen - 3 serie.
    nu houd het mij wel tegen om te kopen omdat ik hem op straat moet parkeren. Wat denken jullie hier over ? Niet onbelangrijk ik woon in Borgerhout ( deel buiten singel )

'T zal rap van BMW naar BZW zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seventhsoul
      goede avond

ik twijfel een nieuwe bmx ( 2 de hands weliswaar) te kopen - 3 serie.
      nu houd het mij wel tegen om te kopen omdat ik hem op straat moet parkeren. Wat denken jullie hier over ? Niet onbelangrijk ik woon in Borgerhout ( deel buiten singel )
      Ik heb nog een bmx te koop, weet wel niet welke serie.

Rijdt in Borgerhout niet iedereen met een Bmw?
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Zolang die geen keyless entry heeft geen probleem. En als ze hem echt willen is die sowieso weg. Geen mogelijkheid om een garagebox te huren in de buurt?

Comment

t is ne auto eh, met een motor, zetels en stuur, zoals elke auto. ... just met een bmw logo. geen staaf goud eh..

Comment

Als je een oude 3reeks gaat kopen geen probleem want daar draait niemand zijn nek voor om.

Comment

Een recentere 3-reeks buiten parkeren en Borgerhout, geen goede combinatie.

Comment

misschien beter eens informeren bij mensen met ervaring in de materie, namelijk de mensen uit je buurt.
                Lijkt me relevanter dan reacties gebaseerd op 'van horen zeggen'.

Comment

Een parkeergarage is blijkbaar een paar blokken verder maar is een advertentie van 6 maand geleden dus kan zijn dat er die niet meer is of geen plaats. En was van plan ene te kopen 2011-2012-2013... zie wel sporadisch een Audi a6 staan iets verder ook soms bmw 3 of Mercedes c klasse maar zou niet weten tot wie die wagens behoren... en heb het niet alleen over pikken maar ook vandalisme. Nu is onze buurt wel redelijk oké. Ik had misschien gehoopt dat er mensen op dit forum er ervaring mee hadden ...

Comment

Of het nu een dure auto is of een goedkope... van iemand zijn auto moet je afbljiven!. Als je in een probleemwijk woont, zou ik zeker een garagebox huren en een omnium nemen. Je weet nooit...

Ben je op zoek naar een garage te huur in Borgerhout? Ontdek ons aanbod en meer info over Borgerhout (transport, scholen, winkels, …).

Last edited by BEEMER; 17/06/2017, 14:24.
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik woon niet percee in een probleemwijk... maar blijft wel kort bij stad... moet er maar ene rond lopen die het in zijn hoofd haalt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seventhsoul Bekijk Berichten
                        Ik woon niet percee in een probleemwijk... maar blijft wel kort bij stad... moet er maar ene rond lopen die het in zijn hoofd haalt
                        Dat risico loop je overal dan toch?

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Nu ja er zijn ergere plaatsen als Borgerhout . In Schaarbeek bv kun je iedere maand naar de carrosserie omdat je bumpers schade hebben of omdat er een zijspiegel ontbreekt.

Comment

Een parkeergarage is blijkbaar een paar blokken verder maar is een advertentie van 6 maand geleden dus kan zijn dat er die niet meer is of geen plaats. En was van plan ene te kopen 2011-2012-2013... zie wel sporadisch een Audi a6 staan iets verder ook soms bmw 3 of Mercedes c klasse maar zou niet weten tot wie die wagens behoren... en heb het niet alleen over pikken maar ook vandalisme. Nu is onze buurt wel redelijk oké. Ik had misschien gehoopt dat er mensen op dit forum er ervaring mee hadden ...
                            En ex-collega van me woonde tot voor kort in Borgerhout. Hij had een mooie BMW E91, met de nadruk op: 'had'. Staat nu vol met krassen en kleine blutsen, allemaal vandalisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten

Dat risico loop je overal dan toch?
                              In een proper wijkje mooi op den buiten ga je wel iets minder risico lopen dat ze uw spiegel eraf gaan trappen.

Comment

Waar in Borgerhout woonde jouw ex collega ? Klein erschil binnen en buiten ring

Comment

Waar in Borgerhout woonde jouw ex collega ? Klein erschil binnen en buiten ring
                                  Binnen de ring. Oké, buiten de ring is 't blijkbaar een pak beter. Koop u dan uw 3-reeks hé.

Comment

Hehe nu nog een goeievinden vooreen goeie prijs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                      Nu ja er zijn ergere plaatsen als Borgerhout . In Schaarbeek bv kun je iedere maand naar de carrosserie omdat je bumpers schade hebben of omdat er een zijspiegel ontbreekt.
                                      daar kan ik van meespreken... Ze hebben ooit mijn E39 beschadigd in Schaarbeek... Ik moet blijkbaar een brommer gehinderd hebben in een zone 30. Om eerlijk te zijn ik heb die totaal niet opgemerkt. Iets verder reed die mij klem... De motard stapte van zijn brommer en liep naar mijn auto. Hij begon aan de deurklink te trekken, te spuwen op de auto, sloeg ettelijke keren met zijn vuisten op de zijruit van de auto en is dan verder gereden... Ik had geen idee wie het was nog wat ik die man had misdaan... Ik moet zeggen zo een zijruit van een E39 is wel stevig... die gaf wel mee maar ging niet stuk... (achteraf ging de ruit wel erg traag open en toe...). Heb nog overwogen om volle bak gas te geven en die brommer onderuit te rijden maar ja...Dan was ik even slecht bezig... Na de mislukte aanval begon die motard mij te volgen.. Uiteindelijk ben ik gestopt ter hoogte van een 20 tal motards van de politie die één of ander event hadden. Ze konden me echter niet helpen ook al stond die vandaal een aantal meters verder... Dan maar de flikken gebeld... die hebben een verslag opgemaakt ter plaatse.... Nadien moest ik naar de bureau rijden want het verslag was ongeldig omdat de politie Franstalig was... Ik had nochtans alles uitgeschreven zodat ze het enkel maar moesten overschrijven... 3 uur later een juist PV bekomen van een flik dat 2 talig was. Ik had 2 getuigen... 1 getuige herinnerde zich niks meer van het voorval want het gebeurde daar dagelijks... de andere getuige wenste niks te verklaren... Dat bleek achteraf een collega te zijn van de vandaal die beiden op een school werkten waar ik tegen 30km/u voorbij reed. De vandaal was er concierge...
                                      Last edited by BEEMER; 18/06/2017, 09:56.

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Heb ook Poitiers gelijkaardig meegemaakt in Schaarbeek , is gelukkig niet zo ver gekomen dat hij op de venster sloeg... aan een rood licht kwam ik blijkbaar iets te kort op hem en toen viel ie in al zijn agressiviteit

Comment

Working...
                                        X