Wa speelt er in uwe kop dage zomaar iemand zijn gerief beschadigd?? Enkele maanden terug een klacht gaan indienen, ik had geclaxonneerd op iemand die me zijn zatte botten de straat over stak en ik nog net op tijd kon remmen. Iets verder geparkeerd en meneer is mij komen bedreigen met een koevoet! Buiten een kras op mijn vriendin haar spiksplinternieuwe wagen verder geen schade, maar na maanden nog steeds niets gehoord en meneer drinkt nog altijd zijn pintjes in hetzelfde café! Als er niets van komt heb ik veel zin om meneer is staan op te wachten aan zijn stamcafé, die verdienen ni beter dan is een goe pak rammel!
In Aalst op een betaalde parking worden steeds brandblussers leeg gespoten, 2 weken terug is de parking volledig gekuist geweest, ik dacht dat ze de vandalen hadden! Niets blijkt minder waar want nog geen week later terug van hetzelfde... Terwijl daar camera's hangen...
Je denkt dan dat je wagen veilig staat op een betaalde parking...
Heb genoeg van al die zever! En mijn wagen op straat parkeren, nooit! Bij ons int straat worden meer dan eens spiegels afgereden of zelf gewoon heel de flank in elkaar, of die er achterop vlammen...
Ik ben zelf ni gerust als mijn auto op de oprit staat! Tis ver gekomen tegenwoordig...
In Aalst op een betaalde parking worden steeds brandblussers leeg gespoten, 2 weken terug is de parking volledig gekuist geweest, ik dacht dat ze de vandalen hadden! Niets blijkt minder waar want nog geen week later terug van hetzelfde... Terwijl daar camera's hangen...
Je denkt dan dat je wagen veilig staat op een betaalde parking...
Heb genoeg van al die zever! En mijn wagen op straat parkeren, nooit! Bij ons int straat worden meer dan eens spiegels afgereden of zelf gewoon heel de flank in elkaar, of die er achterop vlammen...
Ik ben zelf ni gerust als mijn auto op de oprit staat! Tis ver gekomen tegenwoordig...
Comment