Hey iedereen,
Kort: Ik heb jullie advies en inzicht nodig om me een beetje helpen in mijn keuze.
Achtergrondinfo:
Ik ben sinds enige tijd op zoek naar een Audi S4 B5 die in een goede staat verkeert.
Enkele dagen geleden kwam ik deze advertentie tegen;
Extra informatie over de wagen;
- Vast vliegwiel
- Verstevigde koppeling
- Turbo's zijn gewisseld met gereviseerde 3 jaar geleden door vorige eigenaar met alle pakkingen.
- Oliesensor vervangen
- Luchtmassameter
- Watertemperatuursensor
- N75 klep
- Alternator
- Distributieriem 2 jaar geleden met nieuwe waterpomp.
- Alle cardanhoezen vooraan zijn nieuw
-Steken nog maar 2 lambda sensoren in ipv 4 (enkel bij de facelift 4 stuks)
2 zijn er weggeschreven door een tuner. Deze 2 zijn perfect in orde.
Qua uitstoot ik ga naaf de keuring met 2 cats ipv 4 en geraak zo door de co2 test.
- Er zijn 2 kleine mankementjes en dat is een ziekte van b5 dat is het schermpje in dashboard dat stuk is kost iets van 125 a 150 euro. En een klein scheurtje in de linkse uitlaatcollector. Dit hoor je enkel als de motor en uitlaat koud zijn. Maar dit zijn gelaste op maat gemaakt GROTERE collectors ideaal voor overgang naar rs6 turbos en nog wat groter zelfs (kost iets van 1000 euro zelfs occasie zonder werkuren) Dus daar kan je gewoon terug een lasje op laten leggen of zelf doen. Dit kost dus enkel wat werk.
Mijn vraag is, op basis van de advertentie en deze informatie, is dit een goede basis?
Zijn er zaken die ik over het hoofd zie of waar ik rekening mee moet houden?
Wat zou een goede richtprijs zijn (exclusief velgen)?
Graag hoor ik jullie meningen hierover.
Alvast bedankt voor jullie feedback.
Mvg,
Justin
Kort: Ik heb jullie advies en inzicht nodig om me een beetje helpen in mijn keuze.
Achtergrondinfo:
Ik ben sinds enige tijd op zoek naar een Audi S4 B5 die in een goede staat verkeert.
Enkele dagen geleden kwam ik deze advertentie tegen;
Extra informatie over de wagen;
- Vast vliegwiel
- Verstevigde koppeling
- Turbo's zijn gewisseld met gereviseerde 3 jaar geleden door vorige eigenaar met alle pakkingen.
- Oliesensor vervangen
- Luchtmassameter
- Watertemperatuursensor
- N75 klep
- Alternator
- Distributieriem 2 jaar geleden met nieuwe waterpomp.
- Alle cardanhoezen vooraan zijn nieuw
-Steken nog maar 2 lambda sensoren in ipv 4 (enkel bij de facelift 4 stuks)
2 zijn er weggeschreven door een tuner. Deze 2 zijn perfect in orde.
Qua uitstoot ik ga naaf de keuring met 2 cats ipv 4 en geraak zo door de co2 test.
- Er zijn 2 kleine mankementjes en dat is een ziekte van b5 dat is het schermpje in dashboard dat stuk is kost iets van 125 a 150 euro. En een klein scheurtje in de linkse uitlaatcollector. Dit hoor je enkel als de motor en uitlaat koud zijn. Maar dit zijn gelaste op maat gemaakt GROTERE collectors ideaal voor overgang naar rs6 turbos en nog wat groter zelfs (kost iets van 1000 euro zelfs occasie zonder werkuren) Dus daar kan je gewoon terug een lasje op laten leggen of zelf doen. Dit kost dus enkel wat werk.
Mijn vraag is, op basis van de advertentie en deze informatie, is dit een goede basis?
Zijn er zaken die ik over het hoofd zie of waar ik rekening mee moet houden?
Wat zou een goede richtprijs zijn (exclusief velgen)?
Graag hoor ik jullie meningen hierover.
Alvast bedankt voor jullie feedback.
Mvg,
Justin
Comment