Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] sportophanging W201

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] sportophanging W201

Voor mijn 190D 2.5 ben ik op zoek naar onderdelen voor een sportiever rijgedrag:

- straffere veren (H&R, bilstein, ..)
    - stijvere anti rol bar
    - dempers (wss beter nieuw aankopen maar je weet maar nooit ;-) )

Als iemand suggesties heeft online, of zelf iets heeft liggen laat het me weten! Bedankt!

Ga voor een bilstein b12 kit . Bestaat uit bilstein dempers en eibach veren . Gaat t.o.v. standaard een 4 cm lager zitten maar de veren en dempers werken geweldig samen. Ga je wel zeer tevreden over zijn zonder dat het te duur is . Het rijd ook nog vrij comfortabel.

Comment

Vraag eventueel ook hier eens na.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Ga voor een bilstein b12 kit . Bestaat uit bilstein dempers en eibach veren . Gaat t.o.v. standaard een 4 cm lager zitten maar de veren en dempers werken geweldig samen. Ga je wel zeer tevreden over zijn zonder dat het te duur is . Het rijd ook nog vrij comfortabel.
        + 1!
        Heb zelf Bilstein B8 dempers in combo met Eibach Pro-Kit en verandert direct je wegligging, zonder er echt een stuiterbak van te maken.

Nu echt cheap is het wel niet, was +- €1400 kwijt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

+ 1!
          Heb zelf Bilstein B8 dempers in combo met Eibach Pro-Kit en verandert direct je wegligging, zonder er echt een stuiterbak van te maken.

Nu echt cheap is het wel niet, was +- €1400 kwijt.
          Dan hebben ze je mooi afgezet want die kits kosten rond de 700euro in germany en neem een 50a100euro extra voor de goca attest . Als je het laat plaatsten en uitlijnen ben je een 200euro kwijt . Dus je hebt 400teveel betaald .

Comment

Da's geen kit, die B8 dempers staan los van de Eibach Pro-Kit, heb deze dempers zelf gekozen.
            B8 demper voor m'n V70 kost +- €250/stuk, Pro-Kit €400, incl montage, attesten, uitlijnen en BTW. Als je goedkoper vind mag je altijd een link posten
            Heb prijs gevraagd bij 4 bedrijven, allemaal ongeveer hetzelfde qua prijs. Is geplaatst bij KEAN Suspensions, die ook m'n 330i hebben gedaan (KW V2), en heb er 100% vertrouwen in dat die mij niet in 't zal gestoken hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
              Da's geen kit, die B8 dempers staan los van de Eibach Pro-Kit, heb deze dempers zelf gekozen.
              B8 demper voor m'n V70 kost +- €250/stuk, Pro-Kit €400, incl montage, attesten, uitlijnen en BTW. Als je goedkoper vind mag je altijd een link posten
              Heb prijs gevraagd bij 4 bedrijven, allemaal ongeveer hetzelfde qua prijs. Is geplaatst bij KEAN Suspensions, die ook m'n 330i hebben gedaan (KW V2), en heb er 100% vertrouwen in dat die mij niet in 't zal gestoken hebben.
              Prokit incl montage attesten en uitlijnen voor een 400euro is zowat de normale prijs maar de dempers moet je wel voor een 600euro kunnen vinden.
              Hierbij nog geen 5min zoekwerk. http://www.benl.ebay.be/itm/Bilstein...wAAOSwkaZZcE2w

Of de komplete kit

Ik weet wel niet welke v70 jij juist hebt maar veel verschil zit er niet op de prijzen .

Comment

Working...
              X