Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Max 35.000 euro

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aankoop Max 35.000 euro

Ik ben op zoek naar een nieuwe auto,.Geen 2de hands, met een maximum bedrag van 35.000 euro.

Ik heb al gekeken naar de skoda kodiak, maar deze heeft een leveringstermijn van bijna een jaar.

De andere auto die ik bekeken heb is een Opel zafira.

Ik zit graag iets hoger en veel ruimte, want met 3 kinderen en een caravan moeten we op reis kunnen.

Ik ben ook trainer van een jeugdploeg Korfbal dus zou het fijn zijn mocht het een 7zitter zijn, maar is geen must.

Aangezien ik niet veel verstand heb van auto's stel ik hier mijn vraag. Welke auto zouden jullie voor dat bedrag kopen?

Toch nog mijn oude liefde eens voorstellen... Renault Espace. Moet mogelijk zijn met korting eraf.

Comment

VW Touran.

Comment

Breidt je kroost uit en heb je het wel voor SUV’s? Dan zijn dit de belangrijkste SUV’s met zeven zitplaatsen

Comment

peugeot 5008 misschien nipt? s max blijft ook een mooie auto vind ik.
          bij suvs ga je niet zoveel hebben, die kodiaq idd, en miss binnenkort de seat versie.

Comment

Diesel/benzine, handbak/automaat?

Comment

De nieuwe Rexton van KGM is veiliger, krachtiger en stijlvoller dan ooit.
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wingzero Bekijk Berichten
                moeten we op reis kunnen.

en daarom ga je de rest van het jaar rondrijden met iets wat groot, lomp en zwaar is en de lucht navenant meer vervuilen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

en daarom ga je de rest van het jaar rondrijden met iets wat groot, lomp en zwaar is en de lucht navenant meer vervuilen ?
                  Dus moet hij 2 auto's kopen?
                  Gekke opmerking van u. Ik rij ook graag met een ruime wagen, maar heb dat ook niet continu nodig. Een auto kunt ge alleen maar te klein kopen, nooit te groot. Mijn schoonvader kocht ooit een A5 coupe en ik kreeg regelmatig telefoon dat hij aan de Brico of IKEA stond en het gerief niet in de auto kreeg en ik snel moest afkomen met mijne C-Crosser om het op te halen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Een auto kunt ge alleen maar te klein kopen
                    Mijn auto is veel kleiner dan een A5 coupé en er gaat veel meer in nochtans is hij veel kleiner. En verbruikt minder.

Comment

Er zijn er die denken dat de oliebronnen zoiets zijn als een regenput, als die leeg is zal die ooit wel terug vollopen. Niet dus ... als de olie op is is't gedaan, voor eeuwig en altijd.
                      Een auto kan je nooit klein genoeg kopen.

Comment

Qua binnenruimte en de indeling / moduleerbaarheid ervan kan hij inderdaad nooit groot genoeg zijn ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

Mijn auto is veel kleiner dan een A5 coupé en er gaat veel meer in nochtans is hij veel kleiner. En verbruikt minder.
                          Pakt uwe velo als ge zo met de natuur inzit he man ipv hypocriet te doen. Misschien verwarmde op hout, doe je barbecue's, ga je op reis met het vliegtuig, heb je geen regenwater, loos je uwe kak rechtstreeks in de riool, hebde geen zonnepanelen, is je auto een oud kot, zet je vuilniszakken buiten en wa weet ik nog allemaal....

Comment

Wat denk je van een Dacia Lodgy ? ... valt binnen je budget en voldoet aan al de eisen, zelfs als 7-zitter : http://www.dacia.be/nl/het-dacia-gamma/lodgy/

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                            Pakt uwe velo als ge zo met de natuur inzit he man ipv hypocriet te doen. Misschien verwarmde op hout, doe je barbecue's, ga je op reis met het vliegtuig, heb je geen regenwater, loos je uwe kak rechtstreeks in de riool, hebde geen zonnepanelen, is je auto een oud kot, zet je vuilniszakken buiten en wa weet ik nog allemaal....
                            Moeilijk dagske DHL ? ...

Comment

Vw tiguan/mini countryman

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                Wat denk je van een Dacia Lodgy ? ... valt binnen je budget en voldoet aan al de eisen, zelfs als 7-zitter : http://www.dacia.be/nl/het-dacia-gamma/lodgy/

Moeilijk dagske DHL ? ...
                                Och man, dienen commentaar altijd. Die mens zoekt een grotere wagen, verbruikt misschien minder dan een kleine wagen van 7 jaar of zo.

Comment

Och man, dienen commentaar altijd. Die mens zoekt een grotere wagen, verbruikt misschien minder dan een kleine wagen van 7 jaar of zo.
                                  Ik vind dergelijke commentaar meer dan nodig, omdat er teveel zijn die de bullshit van de auto-industrie blijven pikken.
                                  Omdat de motoren minder verbruiken dan vroeger mag je dan een dikkere auto kopen om evenveel te verbruiken ?
                                  Blijkbaar kan men auto's nog niet genoeg belasten voor men z'n ogen opent.
                                  Kijk eens rondom u naar het wagenpark. In plaats dat het kleiner en lichter wordt, wordt het alsmaar imposanter.
                                  Nochtans dat het geboortecijfer niet echt stijgt ? Wat gaat er na de suv komen ?
                                  't Begint stilaan potsierlijk te worden.
                                  En dan zegt men dat de auto's zwaarder zijn door alle veiligheidsmaatregelen en zo ? My ass !! Nu steken ze overal een touchscreen in. Ge moet daar dus wel zitten naar staren om te bedienen ... da's inderdaad heel veilig. Hoe meer men in een auto kan proppen, hoe meer men er kan voor rekenen. En mijne gebuur heeft een dikke auto gelijk in de reklam dus ik kan toch niet achterblijven ? Ah ja, ge moet toch mee met uwen tijd hé....

Comment

is je auto een oud kot
                                    toch iets wat klopt. En het weegt 400kg minder dan een vergelijkbare moderne auto n dezelfde klasse ién het verbruikt niet meer én het verbruikt geen olie, wat niet van de moderne turbowagentjes kan gezegd worden én het stoot niet dezelfde fijne stofdeeltjes uit als een moderne motor met directe injectie. Vandaar dat ik er blijf mee rondrijden, tot er een beter alternatief op de markt is.

Comment

welke euronorm? katalysator?
                                      los daarvan vind ik uw preek ook wel ietwat misplaatst, TS zoekt gewoon een ruime auto omdat hij 3 kinderen heeft, moet je hem niet gaan behandelen als iemand die de planeet om zeep helpt o.i.d. , er zijn trouwens genoeg ruime gezinswagens die milieuvriendelijk zijn, ik sta bij deze volledig achter DHL (voor één keer ).
                                      Last edited by sunking; 06/09/2017, 10:50.

Comment

Ik denk direct aan Hyundai Tucson, Kia Sportage, mijn favoriet de Mazda CX5, BMW X1, Audi Q3, Mercedes GLA; Range Rover Evoque (zal nipte zijn met uw budget), Opel Grandland x, Seat Ateca, MINI Countryman,... Keuze genoeg eigenlijk...

Voor mij persoonlijk de Mazda CX5 al zou ik toch ook eens naar de Opel Grandland X gaan kijken.
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                        X