Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Max 35.000 euro

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

Mijn auto is veel kleiner dan een A5 coupé en er gaat veel meer in nochtans is hij veel kleiner. En verbruikt minder.
    Ne bakfiets gaat mss ook meer in en verbruikt nog minder

Comment

Er zijn er die denken dat de oliebronnen zoiets zijn als een regenput, als die leeg is zal die ooit wel terug vollopen. Niet dus ... als de olie op is is't gedaan, voor eeuwig en altijd.
      Een auto kan je nooit klein genoeg kopen.
      Dikke zever. Ze zijn nu al met voldoende alternatieven bezig hiervoor en dan rijden we toch met een 'grote' electrische auto of eentje op waterstof?

Dat gij graag met een kleine zuinige wagen rijdt, dat is uw ding natuurlijk, en daar heb ik alle begrip voor. Maar om dan af te geven op mensen die graag iets groter en ruimer rijden, is onterecht. Hij spreekt over eventueel 7 zitplaatsen. Dat gaat ge weinig vinden in een kleine wagen.

Ik doe tussen de 40 en 60000km/jaar, en geloof me, dat ga ik niet in een Polo'ke doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Och man, dienen commentaar altijd. Die mens zoekt een grotere wagen, verbruikt misschien minder dan een kleine wagen van 7 jaar of zo.
        Idd, voor een redelijk ruime wagen zit ik nu op 6 liter, terwijl ik 7 jaar geleden op 9 liter zat met een ruime wagen Dus ben er bewust mee bezig

Comment

Ik vind dergelijke commentaar meer dan nodig, omdat er teveel zijn die de bullshit van de auto-industrie blijven pikken.
          Omdat de motoren minder verbruiken dan vroeger mag je dan een dikkere auto kopen om evenveel te verbruiken ?
          Blijkbaar kan men auto's nog niet genoeg belasten voor men z'n ogen opent.
          Kijk eens rondom u naar het wagenpark. In plaats dat het kleiner en lichter wordt, wordt het alsmaar imposanter.
          Nochtans dat het geboortecijfer niet echt stijgt ? Wat gaat er na de suv komen ?
          't Begint stilaan potsierlijk te worden.
          En dan zegt men dat de auto's zwaarder zijn door alle veiligheidsmaatregelen en zo ? My ass !! Nu steken ze overal een touchscreen in. Ge moet daar dus wel zitten naar staren om te bedienen ... da's inderdaad heel veilig. Hoe meer men in een auto kan proppen, hoe meer men er kan voor rekenen. En mijne gebuur heeft een dikke auto gelijk in de reklam dus ik kan toch niet achterblijven ? Ah ja, ge moet toch mee met uwen tijd hé....
          Gij moet wel een partijkaart van GROEN! hebben, dat kan niet anders

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Dikke zever. Ze zijn nu al met voldoende alternatieven bezig hiervoor en dan rijden we toch met een 'grote' electrische auto of eentje op waterstof?
            laat het ons hopen..... maar zolang we daar niet zeker van zijn, zouden we maar beter zo zuinig mogelijk met brandstof omspringen. Heeft weinig met groen of bakfietsen te maken, enkel een beetje gezond verstand.

Comment

Seat Ateca?
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

voor dat budget heb je een full option Citroën Grand C4 Picasso, zevenzits, pano dak, leder, ...

ik heb zelf de 2 liter diesel. Aangename motor met voldoende koppel. Ik heb een reëel verbruik van 6,2-6,3 liter.
                MPV's zijn doorgaans wel ruimer dan SUV's. Vlotte instap, achteraan vlakke vloer, dus geen tunnel op de vloer voor de middelste passagier. Achterzetels kunnen naar voren geschoven worden voor meer bagageruimte.
                Ik ben persoonlijk ook meer dan tevreden van het geboden comfort, veel lichtinval, praktisch nut. 't zijn geen stoplichtsprinters, maar eerder aangename, comfortabele reiswagens.
                Last edited by ; 06/09/2017, 18:53.

Comment

laat het ons hopen..... maar zolang we daar niet zeker van zijn, zouden we maar beter zo zuinig mogelijk met brandstof omspringen. Heeft weinig met groen of bakfietsen te maken, enkel een beetje gezond verstand.
                  Koop u dan een recenter voertuigje met kleine motor dat minder verbruikt dan uwe ouden otto.... Denk dat je enkel maar groen bent als 't u goed uitkomt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                    voor dat budget heb je een full option Citroën Grand C4 Picasso, zevenzits, pano dak, leder, ...

ik heb zelf de 2 liter diesel. Aangename motor met voldoende koppel. Ik heb een reëel verbruik van 6,2-6,3 liter.
                    MPV's zijn doorgaans wel ruimer dan SUV's. Vlotte instap, achteraan vlakke vloer, dus geen tunnel op de vloer voor de middelste passagier. Achterzetels kunnen naar voren geschoven worden voor meer bagageruimte.
                    Ik ben persoonlijk ook meer dan tevreden van het geboden comfort, veel lichtinval, praktisch nut. 't zijn geen stoplichtsprinters, maar eerder aangename, comfortabele reiswagens.
                    Meer moet dat niet zijn.

Comment

Koop u dan een recenter voertuigje met kleine motor dat minder verbruikt dan uwe ouden otto.... Denk dat je enkel maar groen bent als 't u goed uitkomt.
                      Mijn auto verbruikt al zeer weinig wees gerust. En ik doe veel met de fiets.

Comment

Mijn auto verbruikt al zeer weinig wees gerust. En ik doe veel met de fiets.
                        Off topic.

Comment

Een Kia Carens of Spotage? Of mss ook een Sorento? Maar die is al meteen een slag groter en duurder.
                          Ford Kuga of S-Max.
                          Voor 35.000 euro heb je die bijna allemaal in de top uitvoering.
                          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Off topic.
                            en ook te voet

Comment

Het grote verschil is dat 90% van de mannen opgewonden geraakt van de rijsensatie van een auto. Gij krijgt ne stijve van het lage verbruik. Ik weet wel in welk kamp ik wil zitten

Comment

Snap niet dat hij nog niet met ne Zoë of Leaf rijdt.

Comment

Dat vraagt een investering he Free...

Comment

Dat vraagt een investering he Free...
                                    Kijk, als moraalridder zoals hij is, is dat toch goed te investeren? 21% BTW naar vadertje staat en productie van een nieuwe wagen. Daar kunnen dan weer heel wat arbeiders van eten.

Comment

Het grote verschil is dat 90% van de mannen opgewonden geraakt van de rijsensatie van een auto. Gij krijgt ne stijve van het lage verbruik. Ik weet wel in welk kamp ik wil zitten
                                      heb je daar een bron van of komt dat uit je eigen kopje ? Daar zitten in ieder geval rare ideëen in, ik hoef de andere niet te weten deze is al dwaas genoeg.
                                      Ik maak opmerkingen over de auto-industrie en hoe de modellen evolueren en dat vind ik niet goed.
                                      Ik vind het dan ook nogal raar hoe daar op gereageerd wordt.
                                      Maar je opmerkingen raken me niet.

Comment

Snap niet dat hij nog niet met ne Zoë of Leaf rijdt.
                                        Ik ben aan het wachten tot er een waardige vervanger uitkomt. En die is er nog niet.

Comment

Working...
                                        X