Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede renault garage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door wesp Bekijk Berichten

    Neen, u heeft het dus niet begrepen, als u wil zal ik het iets duidelijker uitleggen,
    kan er zelfs een tekening bijzetten als dat de vraag duidelijker maakt
    Laat die tekening maar komen.
    Ik zal het eens duidelijker maken.
    Is niet persoonlijk aan u gericht.
    Ik ga nu niet veralgemenen maar heel veel mensen verdoen alles wat ze verdienen aan alles en nog wat en soms aan de meest onnodige dingen.
    Dat wat ze het meest nodig hebben ( hun auto) mag niets of zo min mogelijk kosten aan onderhoud en herstellingen want dat ziet niemand.
    Daarom heb ik die reactie gegeven omdat u wilt dat de garage enkel de onderdelen en het uurloon van de mekanieker aan u zou aanreken, zo heeft dit nog nooit geweest en zal nooit zo zijn.
    Volgens u mag de baas niets verdienen, dat is straf.
    Z4 M40i

    Comment


    • #22
      Over welke Renault gaat het hier ??

      Ik ga met mijne R5 naar Eykens in Zelem (Halen) dat is nog een kleinere Renault garage, maar zijn prijzen zijn naar mijn ervaringen toch gemiddeld of er zelfs boven (allez ik vind dat toch) maar ik blijf er gewoon gaan omdat de auto er 31 jaar geleden uit de showroom rolde en nooit andere garage aan gewerkt heeft. Over het werk en de service heb ik niet te klagen.

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

        Laat die tekening maar komen.
        Ik zal het eens duidelijker maken.
        Is niet persoonlijk aan u gericht.
        Ik ga nu niet veralgemenen maar heel veel mensen verdoen alles wat ze verdienen aan alles en nog wat en soms aan de meest onnodige dingen.
        Dat wat ze het meest nodig hebben ( hun auto) mag niets of zo min mogelijk kosten aan onderhoud en herstellingen want dat ziet niemand.
        Daarom heb ik die reactie gegeven omdat u wilt dat de garage enkel de onderdelen en het uurloon van de mekanieker aan u zou aanreken, zo heeft dit nog nooit geweest en zal nooit zo zijn.
        Volgens u mag de baas niets verdienen, dat is straf.
        Was algemeen bedoeld, en ik ben zeker dat je goed genoeg weet wat ik bedoel ! D'er is een groot verschil als je in een garage de baas hebt, de secretaresse eventueel en de mechanieker, tegen dat je een heel leger staan hebt, een immense showroom die je moet betalen en verwarmen,..... Het kostenplaatsje voor beide garages is niet hetzelfde op het einde van de maand, en waar moet dat geld vandaan komen om dat allemaal te betalen ? Dat is natuurlijk simplistisch voorgesteld, maar daar komt het uiteindelijk op neer.

        Waar je de quote vandaan haalt dat ik gezegd zou hebben dat de baas niks mag verdienen, is wel een nuance die je mis interpreteert. Ik begrijp wat je wil duidelelijk maken, en we zitten elk o een andere lijn en hebben op het einde beiden een punt.
        Ik ben zelf zelfstandige geweest (en waarschijnlijk ben je dat zelf ook, anders zou je zo waarschijnlijk niet zo reageren), dus weet goed genoeg waar ik het over heb.

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
          Ken ik van zien. Had vroeger een grote garage met showroom in Holsbeek, maar denk dat de boel op een bepaald moment verkocht werd door een echtscheiding.
          Heeft nu een garage zonder showroom in Rotselaar. Ik weet niet of het nog de oude Timmermans is, want die moet al zeker 70 zijn dan.

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            Over welke Renault gaat het hier ??

            Ik ga met mijne R5 naar Eykens in Zelem (Halen) dat is nog een kleinere Renault garage, maar zijn prijzen zijn naar mijn ervaringen toch gemiddeld of er zelfs boven (allez ik vind dat toch) maar ik blijf er gewoon gaan omdat de auto er 31 jaar geleden uit de showroom rolde en nooit andere garage aan gewerkt heeft. Over het werk en de service heb ik niet te klagen.
            Gaat over een doodgewone Renault Wind (type dat door de meeste afschuwelijk gevonden wordt, maar tja smaken verschillen , gelukkig maar), en heb ook nog een Renault 5 baccara, een jaar geleden aangekocht en ondertussen 300 km mee gedaan (die zou ook eens een Klein onderhoud moeten krijgen)

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door wesp Bekijk Berichten

              Gaat over een doodgewone Renault Wind (type dat door de meeste afschuwelijk gevonden wordt, maar tja smaken verschillen , gelukkig maar), en heb ook nog een Renault 5 baccara, een jaar geleden aangekocht en ondertussen 300 km mee gedaan (die zou ook eens een Klein onderhoud moeten krijgen)
              Hij zal u wel willen verder helpen, is nog het type garagehouder: de baas en z'n vrouw en een stel mecaniekers ;-)

              Comment


              • #27
                En hij loopt het merendeel van de tijd gewoon in stofjas rond... dus dat zegt toch ook al iets ;-)

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door wesp Bekijk Berichten

                  Was algemeen bedoeld, en ik ben zeker dat je goed genoeg weet wat ik bedoel ! D'er is een groot verschil als je in een garage de baas hebt, de secretaresse eventueel en de mechanieker, tegen dat je een heel leger staan hebt, een immense showroom die je moet betalen en verwarmen,..... Het kostenplaatsje voor beide garages is niet hetzelfde op het einde van de maand, en waar moet dat geld vandaan komen om dat allemaal te betalen ? Dat is natuurlijk simplistisch voorgesteld, maar daar komt het uiteindelijk op neer.

                  Waar je de quote vandaan haalt dat ik gezegd zou hebben dat de baas niks mag verdienen, is wel een nuance die je mis interpreteert. Ik begrijp wat je wil duidelelijk maken, en we zitten elk o een andere lijn en hebben op het einde beiden een punt.
                  Ik ben zelf zelfstandige geweest (en waarschijnlijk ben je dat zelf ook, anders zou je zo waarschijnlijk niet zo reageren), dus weet goed genoeg waar ik het over heb.

                  Ben geen zelfstandige.
                  Z4 M40i

                  Comment


                  • #29
                    Welke motor?

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door wesp Bekijk Berichten
                      Ik weet niet of het nog de oude Timmermans is, want die moet al zeker 70 zijn dan.
                      Dat is hem ... het is inderdaad nog altijd dezelfde, die gepassioneerd blijft sleutelen.

                      Heeft een pak kennis, ervaring en je gaat er correct behandeld worden.

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

                        Dat is hem ... het is inderdaad nog altijd dezelfde, die gepassioneerd blijft sleutelen.

                        Heeft een pak kennis, ervaring en je gaat er correct behandeld worden.
                        Bedankt,
                        ik zal daar vanavond eens passeren.

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door crocky Bekijk Berichten
                          Welke motor?
                          Gewone 1,2 TCe., exception versie met alle toeters en bellen...
                          Was eerst gaan kijken naar de gordini versie (de 1,6 met 133pk), maar dat blijkt gewoon een marketing'ding' te zijn. Heeft met gordini niks meer te zien. Je hebt enkel maar de stickers en de blauwe kleuraccenten (alhoewel ze ook een witte gordiniversie hebben uitgebracht).

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door wesp Bekijk Berichten

                            Gisteren met verkeerd been uit bed gestapt, moeilijke dag op t werk, verkeerd moment om in te loggen = slechte reactie van mezelf
                            het is u vergeven

                            Comment


                            • #34
                              Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

                              Dat is hem ... het is inderdaad nog altijd dezelfde, die gepassioneerd blijft sleutelen.

                              Heeft een pak kennis, ervaring en je gaat er correct behandeld worden.
                              Ben langs geweest en inderdaad komt zeer professioneel over, en zeer vriendelijk ontvangen,
                              Afspraak vastgelegd

                              Comment


                              • #35
                                Limburgse gastvrijheid in Vlaams Brabant ...

                                Niemand kan hem beter in de watten leggen als "den Timmer" ... idem dito voor jouw Baccara.

                                Succes !

                                Comment


                                • #36
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                  Limburgse gastvrijheid in Vlaams Brabant ...

                                  Niemand kan hem beter in de watten leggen als "den Timmer" ... idem dito voor jouw Baccara.

                                  Succes !
                                  Klopt inderdaad van die limbugse gastvrijheid, dame heeft limburgs accent.
                                  Wat mij nogal verwonderde was dat ik de wagen op het eindvan de dag moest binnenbrengen want ze starten elke morgen om 5u30 !! Ben zeker datje nergens een garage gaat vinden die om dat uur al aktief is

                                  Comment


                                  • #37
                                    ai ai, zie maar dat ze niet aan nacht tarief werken dan

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door wesp Bekijk Berichten

                                      Gewone 1,2 TCe., exception versie met alle toeters en bellen...
                                      Was eerst gaan kijken naar de gordini versie (de 1,6 met 133pk), maar dat blijkt gewoon een marketing'ding' te zijn. Heeft met gordini niks meer te zien. Je hebt enkel maar de stickers en de blauwe kleuraccenten (alhoewel ze ook een witte gordiniversie hebben uitgebracht).
                                      Is dus een distributieketting en moet niet vervangen worden. De 1.6 is met riem.

                                      Comment


                                      • #39
                                        Oorspronkelijk geplaatst door crocky Bekijk Berichten

                                        Is dus een distributieketting en moet niet vervangen worden. De 1.6 is met riem.
                                        Sorry,maar dat klopt niet

                                        Comment


                                        • #40
                                          Oorspronkelijk geplaatst door wesp Bekijk Berichten

                                          Sorry,maar dat klopt niet
                                          1,2 16V heeft een riem
                                          1,2 8V heeft blijkbaar een ketting

                                          Comment

                                          Working...
                                          X