Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorfiets

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Motorfiets

Ok, even m'n verhaal doen

Sinds april dit jaar heb ik mijn voorlopig rijbewijs voor de motorfiets.
    Ben dus geslaagd voor de theoretische test en het parcours ook.
    Tot volgend jaar april mag ik dus 'oefenen' en voor die tijd mijn examen op de openbare weg afleggen.

Nu, mijn probleem is dat ik mijn A rijbewijs nodig heb voor mijn vespa 300.
    Maar daar kan ik geen examen mee afleggen, en kan ik ook niet oefenen, want het is dus geen fysieke motorfiets en heeft geen versnellingen.

Ik ben dus een beetke op zoek naar een oplossing voor dit issue. Huren met voorlopig rijbewijs is geen mogelijkheid.
    Rijschool doet ook niet aan verhuring, daar zijn enkel lessen met begeleiding mogelijk, maar dat hoef ik niet.

Ik ben dus op zoek naar iemand die een motorfiets heeft en die eventueel niet gebruikt, en die ik bvb een tijd kan gebruiken/huren
    Ben er zeker van dat dit een longshot is, en de kans op slagen gering is, maar you never know...

Thanks!

Koop een GS500. Kost je max 500 tot 1000€. En verkoop hem daarna weer.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Lijkt met inderdaad de beste oplossing welke Utah voorstelt. Ik denk niet dat je veel gegadigden gaat vinden die je zomaar hun motorfiets gaan laten gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
        Koop een GS500. Kost je max 500 tot 1000€. En verkoop hem daarna weer.
        Mja, wel wat licht, want is in principe maar een A2.
        Maar om te oefenen mss wel ja...

Comment

Working...
        X