Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkope oldtimer (max 1000cc) gezocht.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goedkope oldtimer (max 1000cc) gezocht.

Voor een project waar we deze winter aan gaan beginnen zoeken we een oldtimer met max 1000CC longinhoud. Hij moet door de keuring kunnen en niet veel tot geen roest hebben. De staat van het interieur speelt geen rol gezien we dat er toch gaan uithalen.

Het budget is zeer beperkt, max 500EUR.

Moest iemand iets weten staan mag je het me gerust laten weten.

Da's wel een klein budget.
    Wat ga je met die wagen uitspoken ? :-)

Comment

Op zoek naar een tweedehands Citroen AX? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Comment

Ne goeie prijs voor uwen otto denk ik...

Heb je al eens op tweedehands gekeken of daar iets tussen staat ? Probleem is dat de garages recyclagepremies geven he.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
          Da's wel een klein budget.
          Wat ga je met die wagen uitspoken ? :-)
          Ding gaat afzien op circuit, gaan mee doen aan de Club1000 op de Nurburgring

Despite actually creating the club, I have a confession to make. I still haven’t decided which Litre-car to build yet. Here’s my short-list of the most obvious choices. Because the purp…
          Last edited by Namaz; 02/10/2017, 10:26.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Ne goeie prijs voor uwen otto denk ik...

Heb je al eens op tweedehands gekeken of daar iets tussen staat ? Probleem is dat de garages recyclagepremies geven he.
            Ja al gekeken, zeer beperkt aanbod. Niet omwille van het budget maar de maximum van 1000cc.
            Die premie doet idd ook geen deugd, we gaan volgend weekend een paar bedrijven afgaan.

We kunnen ook een Yaris nemen, die vinde met hopen en zijn vinnig. Maar we hebben geen zin in veel verzekeringen te betalen en dan zwijgen we nog van de jaarlijkse keuring.

Comment

Die staat sinds gisteren op ons lijstje, een dezer eens bellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Die staat sinds gisteren op ons lijstje, een dezer eens bellen.
                heeft een zeer laag gewicht :-) Denk niet dat je lichter zal vinden. Misschien wel hier en daar chassisverstevigingen inlassen. Kan je nog bestellen bij citroen of Peugeot (en vallen niet op bij de keuring)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

heeft een zeer laag gewicht :-) Denk niet dat je lichter zal vinden. Misschien wel hier en daar chassisverstevigingen inlassen. Kan je nog bestellen bij citroen of Peugeot (en vallen niet op bij de keuring)
                  Ik zou er een kooi in willen lassen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Ik zou er een kooi in willen lassen.
                    ook de voortrein verstevigen, het chassis van de 106/saxo is op de ax gebaseerd en heeft een aantal verstevigingen meegekregen, die kan je er eenvoudig oplassen (en kosten 2 keer niks)

Comment

nissan micra k10 700kg
                      Polo 6n 1.4

Comment

Suzuki Cappuccino?
                        0,7L turbo met 64pk, FMR layout en 725kg.

Alhoewel, nevermind, die dingen gaan blijkbaar voor +- 10k
                        En denk dat gij er zelfs ook niet in past

Comment

Suzuki Cappuccino is voor dwergen, daar passen mijn benen nog niet in, laat staan de rest

Oja, moet N/A zijn, turbo is verboden

Comment

Toyota Starlet, die had je ook met 1000cc. Redelijk wat te vinden in NL.

Comment

Plannen afgevoerd, de regels die de laatste 2 dagen zijn opgesteld door de organisatie maken het kostenplaatje te duur voor wat het maar is. Het blijft een 1000CC.

Deze winter kijken voor het betere RWD speelgoed, maar dan ook een oldtimer. Bedankt aan allen voor de tips.

Comment

Ga je wellicht veel meer fun aan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Ga je wellicht veel meer fun aan hebben...
                                  Daar twijfel ik niet aan, die Club1000 was ook om meer volk te leren kennen op en naast de Nurburgring.
                                  Maar dit weekend besliste ze opeens om een volledige rolkooi te installeren (wat voor België al niet mag) en semi slicks.

Allemaal dikke updates maar voor maar een 1000cc te zijn is dat weg gesmeten geld.

Comment

Ga jij veel naar de ring ? Mijne jongste zoon wil me zover krijgen dat ik daar ook eens op ga. Maar dat lijkt me een bijzonder slecht idee met mijn bakbeest

Comment

Niet zo veel als anderen maar toch genoeg (5 a 7 keer per jaar).
                                      Op zich doe je niet verkeerd met erop te rijden, gewoon rechts blijven en u spiegels in het oog houden.

De sfeer die er hangt is wel zalig, dat maakt het hem zo uniek.

Comment

Ja 't zou zeker niet de bedoeling zijn om daar ook maar te proberen een snelle tijd te zetten. Zou eerder iets gezelligs moeten zijn met vrouw en kind. Heb op filmpjes gezien dat daar ook trage wagens rijden tot zelfs bussen ?

Comment

Working...
                                        X