Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkope oldtimer (max 1000cc) gezocht.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Klopt, en daarbij... er is altijd iemand trager/sneller hoor. Moet je u niet aantrekken

De baantjes daar zijn ook om te smullen, kan je lekker knallen (en nu wacht voor ik een reactie hier ga krijgen )

Comment

Ja, dat horen sommigen hier niet graag. Zeker als ik zeg met vrouw en kind lol...
      K zou me wel eens laten gaan op de rechte stukken maar zeker geen grenzen gaan zoeken in bochten of bij remmen. Denk dat mijn remmen dat zelfs niet aankunnen in combinatie met de automaat.

Comment

Ga gewoon eens in DE op de snelweg rijden waar geen limieten zijn. Dan kan je eens een paar keer goed doorduwen.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
          Ga gewoon eens in DE op de snelweg rijden waar geen limieten zijn. Dan kan je eens een paar keer goed doorduwen.
          Ja maar die wil haar graag dat circuit eens zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Ga jij veel naar de ring ? Mijne jongste zoon wil me zover krijgen dat ik daar ook eens op ga. Maar dat lijkt me een bijzonder slecht idee met mijn bakbeest
            Hij (of broer) kan in ruil toch perfect je wielen wisselen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Hij (of broer) kan in ruil toch perfect je wielen wisselen ?
              In principe wel...

Comment

Ah voila se ... samen naar de Ring én een prima oplossing gevonden voor het winterbandentopic: http://www.autoforum.be/forum/auto-a...42#post6327542

Comment

K zal het als voorwaarde stellen, maar k vrees dat ik het eerst best eens voordoe en erbij blijf lol

Comment

Momentsleutel stel je best zelf in ...

Comment

En de plaats van de krik is ook niet onbelangrijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Klopt, en daarbij... er is altijd iemand trager/sneller hoor. Moet je u niet aantrekken

De baantjes daar zijn ook om te smullen, kan je lekker knallen (en nu wacht voor ik een reactie hier ga krijgen )
                        Ah neen hé, Namaz... hier geen 'negatieve' reacties op.. dat dient om u eens uit te leven! Wie graag eens 'knalt' zou beter wat meer naar een circuit trekken.
                        Daar kunnen en mogen ze zich naar hartelust uitleven. Dan hebben ze het weer eens gehad en kunnen ze zich op de openbare weg gedragen zoals het hoort.
                        En begint het terug te kriebelen? Dan ga je in het weekend of op andere vrije dagen nog maar eens naar een circuit.

Comment

De baantjes daar zijn ook om van te smullen... Da's het circuit niet he Maurice. Slecht gelezen en nu gaan we't krijgen

Comment

Hoe zit dat nu met onderstaande tekst.

"Concreet betekent dit dat elk voertuig met een eerste inschrijvingsdatum van voor 01.01.1993 (
                            Ik heb een auto van 92 opt oog, dat bedrag ok, maar ben ik dan ook vrijgesteld van de keuring?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Vrijgesteld van de keuring ? ... heu ?

Comment

Eénmalige oldtimer keuring... totdat ze ook dat weer gaan veranderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                                  Eénmalige oldtimer keuring... totdat ze ook dat weer gaan veranderen.
                                  En een 92'er hoort daarbij?
                                  Ook nog in 2018?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard
                                    Vrijgesteld van de keuring ? ... heu ?
                                    Ja eenmaal naar de keuring en daarna niet meer, het geen ik ermee ga doen gaan ze niet zo leuk vinden

Comment

Ook nog in 2018?

ja ook een 92 is ok(overgangsjaar)
                                      Maar ze zijn wel de oldtimerkeuring aan het hervormen. Jaarlijkse keuring tot 'm 30 wordt.

Comment

Je zal ermee moeten (laten) gaan voor je hem kan inschrijven ... bovendien zit de periodieke keuring voor oldtimers eraan te komen, dus op termijn ga je daar niet onderuit kunnen ...

Er is links en rechts al wel wat info over te vinden, maar nog niets concreets.

Comment

Ook nog in 2018?

Jep, zoals de huidige regels vastliggen wel... maar wat de toekomst brengt weet niemand (wss periodieke keuring... maar dan zijn we waarschijnlijk weer x aantal jaren verder)

Comment

Working...
                                          X