Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goedkope oldtimer (max 1000cc) gezocht.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
Is geen probleem, tegen dan hangt dat spel waarschijnlijk al in de vangrail
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Jep, zoals de huidige regels vastliggen wel... maar wat de toekomst brengt weet niemand (wss periodieke keuring... maar dan zijn we waarschijnlijk weer x aantal jaren verder)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDe baantjes daar zijn ook om van te smullen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenAls Namaz dit wil doen (of ik zou dit willen doen) is dit onze zaak en heb jij er je niet mee te moeien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenAls Namaz dit wil doen (of ik zou dit willen doen) is dit onze zaak en heb jij er je niet mee te moeien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenBij mij niet, ge zijt weer het hulpje van Herbie aan't uithangen lol
Herbie heeft dat niet nodig, die is intellectueel perfect in staat zijn plan te trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Waar haalt ge dat nu weer?
Herbie heeft dat niet nodig, die is intellectueel perfect in staat zijn plan te trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJe doet toch je uiterste best om in de smaak te vallen
Comment
-
Er is anders nog een voorwielaandrijver die in het budget ligt. Nagelnieuw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66Er is anders nog een voorwielaandrijver die in het budget ligt. Nagelnieuw.
https://www.eenwieler-expert.be/hoge-bi-fietsen
Wil een straight pipe steken zodat de mensen van 2km ver mij kunnen horen afkomen. Geluid draagt bij tot de veiligheid!
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenNee, te stil!
Wil een straight pipe steken zodat de mensen van 2km ver mij kunnen horen afkomen. Geluid draagt bij tot de veiligheid!
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
+ geen midden en einddemper = minder staal nodig om uitlaat te maken. Verdorie toch, veiligheid én ecobewust.
Comment
Comment