De Mazda CX-5 lijkt me inderdaad een goede keuze! Ik ga die ook voorstellen. Heeft iemand een idee wat de gangbare kortingen tegenwoordig zijn bij Mazda.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
betrouwbare gezinswagen met weinig kms
Collapse
X
-
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa, meeste auto's hebben toch een oliepeilmeter op het dashboard denk ik.Z4 M40i
- Likes 1
Comment
-
Ken het gekende resultaat niet hoor. Nooit, maar dan ook nooit een klant gehad waarvan het systeem faalde. Nooit moeten vervangen, nooit dat het verkeerd aangaf. En er rijden heel veel Renaults met dat systeem....
Op mijn BMW werkt het ook perfekt. En marketing gadget, dit werd nooit gebruikt bij de verkoop om een klant te overtuigen
(en laat een scenic nu net gene hebben , is de uitzondering op de regel)
Misschien dat dit systeem bij bepaalde merken niet goed werkt...
Je denkt ongeveer alles te weten, maar je slaat toch geregeld kemels hoor
Ah ja da's voor quovadis natuurlijk en ni voor u camaro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
Mijn '81 Lancia Gamma Coupé 2500ie had dit al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenDe Mazda CX-5 lijkt me inderdaad een goede keuze! Ik ga die ook voorstellen. Heeft iemand een idee wat de gangbare kortingen tegenwoordig zijn bij Mazda.
Had eens offerte laten maken voor een Mazda 3 (Skycruise, Soul Red, 165pk, safety pack) die, als ik snel in de configurator kijk, uitkomt op 28 890. Deze zou me zo'n 25k gekost hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
En faalde die bij jou ook lolZ4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenProbeerde je mij te pm'en ?
Comment
-
Is er geen coulance van Renault ? Liet je het onderhoud bij de dealer doen ?
Ik weet dat er bvb een aktie was waarbij de oliepomp (dacht ik toch, iig moest langs het carter gemonteerd worden) vervangen werd. Gratis, zelfs als die al lang uit garantie was. Hiervoor moet je uiteraard systematisch op onderhoud bij de dealer gaan om ervan te 'genieten'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Je denkt ongeveer alles te weten, maar je slaat toch geregeld kemels hoor- Renault is volgens Maurice goed, volgens mij duidelijk minder, maar beide meningen zijn volgens u onzin, wie begrijpt zo iemand nog....
- Of mag ik alleen Renault forums lezen over benzine motoren...??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
Inderdaad, meestal niet zichtbaar, maar wel aan te geraken als je wat door de menu's van de BC bladert.
Heb al 2 maal te laag oliepeil melding gehad (toevallig met m'n 2 ex BMW's ), en kwam er nog nét op tijd op voordat hij onder het minimumniveau zat.
Mijn vrouw heb ik ooit onder haar voeten gegeven. Ze reed al 2 weken rond waarbij het lampje van de olieDRUK aan ging als ze een bocht naar links nam....
Toen ze me dat vertelde ben ik direct gaan kijken, er zat niks meer op de peilstok, en ik moest ruim 1.5l bij vullen. Die auto is toch nog een paar jaar meegegaan.
Ik heb in mijn huidige auto zelfs geen peilstok, dat kan ik alleen in het service menu nakijken. Maar als het te laag komt krijg je een waarschuwing op het display.
Kan niks mee fout gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Nu pas ik uw goede raad eens toe (lees Renault forums...(TCE)) en het is weer niet goed…sommige mensen zijn dus niet tevreden met hun eigen goede raad…- Renault is volgens Maurice goed, volgens mij duidelijk minder, maar beide meningen zijn volgens u onzin, wie begrijpt zo iemand nog....
- Of mag ik alleen Renault forums lezen over benzine motoren...??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten100.000 km en per total, jezus. geen coulance van renault? dat mag toch niet, bij zulk een lage kilometerstand.
Wat kost een nieuwe motor?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
Comment