Mededeling

Collapse
No announcement yet.

betrouwbare gezinswagen met weinig kms

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Och Maurice, heb je nu ook al versterking nodig ? Moet ik er nu mensen gaan bijhalen die het niet zo echt voor jou hebben ? Kan je nog meer het slachtofferke uithangen.

Ge moogt uw eigen mening hebben, maar als het tegendeel gezegd wordt moet je dat maar aanvaarden en niet steeds voort gaan op je eigen superieure ervaringen. Als over een bepaald model veel negatiefs geschreven wordt op een forum en ik heb het genoegen gehad dit zelf te mogen ondervinden... tja dat ga jij dan bij gebrek aan beter opgeklopt noemen. Zeer zwak.

Gij moogt mij ne sympathieke vent vinden, ik heb vooral compassie met u... ne mens op leeftijd die zo spartelt om toch gelijk te krijgen. Compensatiegedrag ? Ik heb u al enkele keren gezegd te stoppen met natrappen, maar het zit blijkbaar heel diep bij jou.

Ik denk niet dat je hier veel leden plezier doet met je natrappen altijd... Ze zeggen het misschien niet, maar ze verhuizen wel

Comment

Nog een nieuwe oorzaak (voor mij althans) hoe de krukas lagers blijkbaar stuk kunnen gaan. (via lekkende injectoren)

(Naast chronisch met (te) weinig olie rijden, waar een eventuele olie sensor, blijkbaar niet altijd tijdig op reageert, forums van Renault, VW /Audi)

Bronvermelding:

Beste leden, Ik heb drie jaar geleden een Clio II 1.5dCi uit 2002 gekocht. Dit was m'n eerste auto. Deze was in zeer goede staat (zeker voor zijn ouderdom). Aangekocht op 135k km had hem dus een nieuwe distrubutie riem laten opleggen op 150k km en nu op 202k km is hij jammer genoeg...

Comment

Ja dat is geweten, lekkende injectoren zorgen voor motorschade. En injectoren worden bij regelmaat vervangen... Ook onze Scenic 1;5 dci had prijs.

Maar over die falende oliesensor heb je me nog niet overtuigd hoor. Daar heb ik op het Renaultforum nooit klachten over gelezen en ook in de garage geen problemen mee geweten.
        Hoe dit bij VW en Audi zit, weet ik niet.

Comment

Renault blokjes waren toch beresterk en benijdenswaardig las ik hier eerder ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Sunking, gij zijt toch wel echt zijn vriendje he, hem zo naar de mond spreken. Ik ben heel beleefd gebleven hoor, hij heeft al andere commentaren gekregen als die van mij. Maar dat negeert hij.
            Ge beseft precies gewoon niet, dat uw eigen uitspraak er over is. Iemand aanspreken op zijn gedrag is één ding, zeggen "ah hij is wakker, 't is weer wa zuurder", is gewoon een persoonlijke aanval en een erg zure uitspraak, die ik zelf ook nooit zou pikken.. kan aannemen dat er mss dingen gezegd worden die ge ni tof vindt, en misschien op een manier die ni zo diplomatisch zijn, maar de manier waarop gij met het vingerke wijst vind ik ook ni gewoon zenne.. en dees bedoel ik ook niet persoonlijk

Comment

Het is opvallend dat, als Maurice online komt, dat het is om na te trappen. En ja, ik noem dat zuur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                is gewoon een persoonlijke aanval en een erg zure uitspraak, die ik zelf ook nooit zou pikken..
                Daarvoor hebben we dus ne forumpastoor, hij heeft daarvoor zelfs een topic geopend ... geef die mens toch ook eens wat aandacht, hij schreeuwt er zowat constant om.

Comment

Zo maar een eerste quote van die beleefde Maurice:

Anderzijds vraag ik me ook af hoe stom ge kunt zijn als (ex-)Renault-garage medewerker om steeds de, volgens uw eigen zeggen, minst betrouwbare modellen er uit te kiezen om zelf mee rond te rijden. Van een masochist gesproken.

Moet ik er nog wa posten ? Ik vind er ook wel enkele waar hij jou verwijt hoor. Maar dat aanvaard je dan wel ?
                  Last edited by ; 05/11/2017, 13:13.

Comment

Amai, zo onbeleefd!

Comment

Niet erg netjes idd Maurice!

Comment

Ik herinner me nog zo'n akkefietje met Logic indertijd... Is die eigenlijk al terug gekomen ?

Zeg, over dat natrappen wat je altijd doet (en blijkbaar je enige tijdverdrijf hier is) vind je dat nu zelf niet zuur ? Besef je niet hoe belachelijk dit is ? Stel je voor dat ik u overal ga vernoemen, zoals bvb in dat topic waar men zegt dat de afwerking van een Renault niet goed is.
                        Je bent al van je paard gevallen met je grootspraak over snelheid en alcohol, wat moet je nog ?

Gelukkig heb je Sunking ( de zonnekoning ) om je een beetje bij te staan in deze moeilijke tijden... Want als ik zo eens je naam intik, zie ik dat je met zowat iedereen al in de clinch hebt gelegen.

Het valt me ook op dat het forum gewoon volledig stil valt vanaf het ogenblik Maurice online komt. Hij is hier enkele dagen niet geweest en er was weer animo. Maar dat zal wel aan de anderen liggen zeker ?
                        Last edited by ; 04/11/2017, 22:20.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
                            Nog een nieuwe oorzaak (voor mij althans) hoe de krukas lagers blijkbaar stuk kunnen gaan. (via lekkende injectoren)

(Naast chronisch met (te) weinig olie rijden, waar een eventuele olie sensor, blijkbaar niet altijd tijdig op reageert, forums van Renault, VW /Audi)

Bronvermelding:

Beste leden, Ik heb drie jaar geleden een Clio II 1.5dCi uit 2002 gekocht. Dit was m'n eerste auto. Deze was in zeer goede staat (zeker voor zijn ouderdom). Aangekocht op 135k km had hem dus een nieuwe distrubutie riem laten opleggen op 150k km en nu op 202k km is hij jammer genoeg...

Lekkende injectoren op 100.000kms zou toch echt niet mogen. Maar het is een mogelijkheid.
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

De onzen had 70.000 km als we 1 injector moesten laten vervangen. Ook 1.5 dCi.

Comment

Mijn broer/schoonzus kennen niks van auto's dus een lekkende injector is hen mogelijks niet opgevallen maar toch.

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ken toch enkele auto’s die dit ook hadden voor 100.000 km (maar daar viel telkens niet meer fatsoenlijk mee te rijden)

Strafste situatie op mijn vorig werk:
                                  • Toyota Avensis 2.0 D4D met +/- 50.000 km, 4 injectoren stuk en samen met gloeikaarsen vervangen, hoewel de auto slechts +/- 9 maand was.
                                  • Geen garantie, dit is blijkbaar een gewoon slijtage onderdeel zoals banden en remmen…
                                  • Onze advocaat gaf dealer toen gelijk...volledig te betalen door onze firma, (heel duur grapje, maar prijs ken ik niet meer)
                                  Mijn afkeer voor diesels komt ergens van hé… (maar dit forum te klein)

Comment

Is kl?te als een wagen het zo rap begeeft zou niet mogen . Is een infinity q50 geen optie .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                      Is een infinity q50 geen optie .
                                      Met 50 treden tegelijk de trap oplopen, lukt meestal niet… en (Q) 30 zal te weinig zijn...

Comment

Ik denk niet dat ze al ooit van een infinity gehoord hebben laat staan dat ze zoiets zouden overwegen. Persoonlijk vind ik wel dat ze iets hebben.

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Nog niet gedacht aan een Mercedes E klasse break? Onder de 25 te koop via het officie netwerk. Toch een echte people carrier .

Comment

Working...
                                          X