Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gepersonaliseerde nummerplaat met meer dan 8 karakters?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gepersonaliseerde nummerplaat met meer dan 8 karakters?

Hey iedereen,

Ik begin binnenkort als zelfstandige. Nu las ik een paar dagen geleden dat de prijs van gepersonaliseerde nummerplaten terug zou gehalveerd worden naar 1000 EUR. Gezien ik dit vanuit de vennootschap kan betalen leek het me wel leuk om de naam van mijn vennootschap te nemen als combinatie. Nu las ik echter op https://mobilit.belgium.be/nl/wegver...de_nummerplaat dat je max 8 karakters kan gebruiken, en nu moet het dus lukken dat mijn bedrijfsnaam 9 karakters lang is..

Echter ben ik er zeker van dat ik een paar maanden geleden een Belgische nummerplaat heb gezien met de combinatie "PANNENKOEK", wat zelfs 10 karakters zijn.

Is dit een regelgeving die veranderd is en kon het vroeger wel om meer dan 8 karakters te nemen? Of heb ik het verkeerd gezien en was het mss een NL nummerplaat? (Kan me niet voorstellen dat een Duitser of Fransman met de nummerplaat "PANNENKOEK" zou rondrijden )

Zal misschien panekoek geweest zijn? Want 8 is idd nog altijd het max, of eventueel een valse nummerplaat? Nl plaat zal het ook niet zijn, die hebben geen gepersonaliseerde platen.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
      Zal misschien panekoek geweest zijn? Want 8 is idd nog altijd het max, of eventueel een valse nummerplaat? Nl plaat zal het ook niet zijn, die hebben geen gepersonaliseerde platen.
      Neen het was zeker PANNENKOEK, mogelijks was het een valse dan (lijkt me wel gevaarlijk?) . Spijtig, dacht dat er mss wel een weg rond was om een nrplaat te hebben met meer dan 8 karakters

Comment

naam van je bedrijf opnieuw bekijken, max 8 karakters ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
          naam van je bedrijf opnieuw bekijken, max 8 karakters ?
          Denk ook dat dit de beste optie is.

Zit er zelf ook verveeld mee. Wil graag een dikke vervuilende V8 met als nummerplaat FUCKTESLA, maar dat zijn ook teveel letters

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Denk ook dat dit de beste optie is.

Zit er zelf ook verveeld mee. Wil graag een dikke vervuilende V8 met als nummerplaat FUCKTESLA, maar dat zijn ook teveel letters
            Ach met "FUKTESLA" zal je boodschap ook wel duidelijk overkome hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nexusduck Bekijk Berichten

Ach met "FUKTESLA" zal je boodschap ook wel duidelijk overkome hoor
              Idd, dat zou het alternatief worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nexusduck Bekijk Berichten
                Neen het was zeker PANNENKOEK
                Resultaat van opzoeking: De kentekenplaat is onbekend in onze databank. Controleer uw invoer en probeer het opnieuw.

Comment

Dan zal het een fake geweest zijn

Comment

PANNENKOEK is onmogelijk, zelfs PANEKOEK is onbekend in de databank.

Comment

Working...
                    X