Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe betrouwbaar is dit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe betrouwbaar is dit?

Was op zoek naar een setje 405M velgen. En ben hierop gestoten: https://www.2dehands.be/auto-onderde...378135053.html

Nu, de nieuwprijs van zo'n set velgen, als je deze via een BMW dealer koopt, is 4500 EUR, zomaar even een verschil van 3100 EUR dus. Dus stel ik me uiteraard de vraag, hoe betrouwbaar is dit? Ik zou ze eerst even zelf willen gaan bezichtigen, zijn er bepaalde dingen die ik op kan letten om te zien of het idd de originele velgen zijn? Andere zaken waarop ik moet letten?

Heb net even met de verkoper gepraat, en kan geen factuur opmaken, dus is particuliere verkoop.

Is ook inclusief (B-merk) banden en montage/balancering.
    Last edited by ; 09/12/2017, 23:35.

Oorspronkelijk geplaatst door Nexusduck Bekijk Berichten
    Heb net even met de verkoper gepraat, en kan geen factuur opmaken, dus is particuliere verkoop.
    Bizar, want het is een professionele verkoper.

Comment

Of gewoon replica’s?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
        Of gewoon replica’s?
        Staat idd niet bij dat het OEM velgen zijn, wat is het verschil tussen een replica en de originele?

Comment

B merk banden zijn dan al in ieder geval geen originele montage bmw. Zijn dan normaal sterbanden.

Comment

heb het nagevraagd en zijn idd replica's, als ik het zo lees zijn replica's niet erg betrouwbaar gezien uit mindere materialen gemaakt

Comment

Staat idd niet bij dat het OEM velgen zijn, wat is het verschil tussen een replica en de originele?
              Van dicht zie je wellicht redelijk goed de verschillen, ze zullen wellicht net ietsje anders zijn.
              Replicavelgen zijn slecht en lelijk, zien er ook goedkoop uit. Wil je echt niet.

Zijn zeker replica’s in de advertentie.

edit: Je hebt ondertussen zelf nog gepost.
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Kijk anders eens op Leebmann24.de. Daar verkopen ze originele BMW-accessoires met toch een mooie korting.

Comment

Das een goeie tip, daar hebben ze idd mooie kortingen. Zijn deze prijzen inclusief montage?

Comment

heb het nagevraagd en zijn idd replica's, als ik het zo lees zijn replica's niet erg betrouwbaar gezien uit mindere materialen gemaakt
                    Er zijn ook veel OEM velgen die ook barsten .
                    Z4 M40i

Comment

Inderdaad, replica's zijn niet altijd slecht. MAK maakt bv ook velgen die als 2 druppels water op OEM BMW velgen lijken. OEM BMW kan even goed barsten dan een deftig replica merk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                        Inderdaad, replica's zijn niet altijd slecht. MAK maakt bv ook velgen die als 2 druppels water op OEM BMW velgen lijken. OEM BMW kan even goed barsten dan een deftig replica merk.
                        Dat is waar, maar met rft banden zou ik het risico ook niet nemen.
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Wat zijn rft banden?

Met deze link http://www.ebay.co.uk/gds/The-truth-...7814191/g.html te lezen heb ik wel een schrik opgelopen om replica's te nemen, het lijkt zelfs gevaarlijk

Comment

Comment

Wat zijn rft banden?
                              Runflat. Veel stijver en harder, velg krijgt dus meer te verduren.

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Replica velgen zijn niet persé slecht. Er zijn genoeg OEM velgen die ook barstjes krijgen. @ duck: RFT banden zijn run flat banden... Je nieuwe auto zal deze wellicht hebben. Nadeel van RFT banden is dat ze minder comfortabel aanvoelen maar interessant zijn als je in een nagel zou rijden. Ik zou wel geen B merk van banden nemen.
                                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Er is duidelijk nog werk aan de winkel.

Comment

Wat zijn rft banden?

Met deze link http://www.ebay.co.uk/gds/The-truth-...7814191/g.html te lezen heb ik wel een schrik opgelopen om replica's te nemen, het lijkt zelfs gevaarlijk
                                    Ook niet alles geloven wat ge op internet vind hé

Comment

Working...
                                    X