Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini oplader voor telefoon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mini oplader voor telefoon

wie weet er een mini oplader voor in de sigarenplug?

een kabel heb ik nog, maar ik zoek zo een plug die niet hoger komt dan de sigarettenplug zelf, zodat het vak toekan als ik er geen gebruik van maak.

Discover Anker and shop chargers, batteries, hubs, docks, portable power stations, conferencing gear, and more.

hoe hoog mag hij zijn ?

Comment

belkin heeft hele kleintjes, die quasi gelijk komen met de bovenkant van de sigarettenplug. Ik heb er eentje van Perel, gekocht in de plaatselijke DHZ, komt een heel klein beetje boven de plug.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
        belkin heeft hele kleintjes, die quasi gelijk komen met de bovenkant van de sigarettenplug. Ik heb er eentje van Perel, gekocht in de plaatselijke DHZ, komt een heel klein beetje boven de plug.
        Deze ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Deze ?
          Lijkt verdomd hard op deze alleen de prijs is anders ,
          https://www.aliexpress.com/item/Univ...ceBeautifyAB=0

Comment

lijken...

aan de binnenkant is het belangrijkste. Als de auto afbrandt zult ge weten waarom ge maar 2.37€ betaald hebt...
            www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
              lijken...

aan de binnenkant is het belangrijkste. Als de auto afbrandt zult ge weten waarom ge maar 2.37€ betaald hebt...
              Daar hebt ge nu eens 500% gelijk in. Ik koop ook wel wat uit China, maar geen electronica.

Comment

lijken...

daar moet ik nu eens hard mee lachen ,waar denk je dat de meeste elektronica van komt en die van belkin ,ik durf erop te wedden dat het dezelfde zijn enkel het logo erop ,kameraad van mij zit in de elektronica branche werkt voor een grote importeur van elektronica je moest eens weten hoeveel europese merken hun logo enkel erop zetten op spullen geïmporteerd uit china .

Comment

Het eerste wat de hersteller van mijn iPhone zei toen hij die opendeed: geen originele Apple-laadkabel gebruikt?
                  Mijn batterij was krom en aan het verkruimelen.
                  PS: het was geen erkend Apple-hersteller, en hij verkoopt ook geen Apple-spullen, dus zelf had hij er geen baat bij.

Belkin is Apple-certified. Voor mij geen klodden meer om tien euro uit te sparen.

Comment

Ik koop ook regelmatig op Ali. En je moet er geluk mee hebben. Binnenkort schaffen ze de vrijstelling op btw en invoerrechten aankopen lager dan € 25 af. En garantie mag je vergeten... En als je auto dan toch eens afbrandt kan je verhaal halen bij de winkel van aankoop...

Ce staat daar voor chinees export...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten

daar moet ik nu eens hard mee lachen ,waar denk je dat de meeste elektronica van komt en die van belkin ,ik durf erop te wedden dat het dezelfde zijn enkel het logo erop ,kameraad van mij zit in de elektronica branche werkt voor een grote importeur van elektronica je moest eens weten hoeveel europese merken hun logo enkel erop zetten op spullen geïmporteerd uit china .
                      zeker uw vlees al klaar leggen in de auto. Makkelijk uw vlees bakken terwijl de auto aan het affikken is.
                      www.peugeotforum.be

Comment

zeker uw vlees al klaar leggen in de auto. Makkelijk uw vlees bakken terwijl de auto aan het affikken is.
                        Of je huis,... als er een onderzoek,komt vervalt de verzekering....

Comment

inderdaad want niet europees gekeurd
                          www.peugeotforum.be

Comment

Als ik dat hier allemaal lees ,ja je hoort regelmatig dat wagens in china in de fik gaan en dat met hun eigen elektronica makelij ;-) die dingen worden daar massaal gebruikt over heel de wereld .
                            En ook een oplader van hier kan de geest geven ,nogmaals het is veel hetzelfde , en meestal zo een oplader zal eerder stoppen met werken dan in brand vliegen zoals met alle elektronica .
                            En stel moest dat nu zijn heel de auto in de fik denk je dat ze dan aan die geheel opgebrande oplader gaan zien dat die niet Europees gekeurd is ,en dan zeg jij maar het is een belkin ,oké makker laat het aankoopbewijs eens zien ja zo kun je veel zeveren echt die reakties hier soms ,enerzijds wel goed dat jullie steeds hier de spullen kopen voor de economie en om het bodemloze gat te vullen .

Ik heb denk 2 jaar geleden omdat ik daar was en het nodig had een oplader gekocht in de Hema merk weet ik niet maar prijs was een 5-7 euro made in china moet ik nu echt schrik krijgen ,en verdomme aankoopbewijs niet bijgehouden ;-) ding word bijna dagelijks gebruikt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erik.D Bekijk Berichten
                              wie weet er een mini oplader voor in de sigarenplug?

een kabel heb ik nog, maar ik zoek zo een plug die niet hoger komt dan de sigarettenplug zelf, zodat het vak toekan als ik er geen gebruik van maak.
                              Al iets gevonden?

Comment

tijdelijk uitverkocht

Comment

heeft wss net de hele voorraad gekocht :p

Comment

nog een bijvraag: hoeveel amperage moet ik best pakken om batterijen goed te houden??

Comment

Normaal doet de gsm het management... Hoe hoger, hoe sneller de eerste 80%. Als er een snellaadfunctie opzit. 2A is goed.
                                      Gebruik je je gsm tijdens het laden, anders verbruikt hij meer dan je kan laden... als je lager dan 2A koopt.

Comment

Working...
                                      X