Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Website of winkel voor velgen (Mini One D)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Website of winkel voor velgen (Mini One D)

Ik vond niet echt een passend topic dus heb ik er maar eentje aangemaakt... Ik ben namelijk op zoek naar een "goedkoop" setje velgen (+ zomerband) voor de mini van mevrouw hier...
    Het gaat om een Mini One D (van 2009 dacht ik) en momenteel rijdt ze met 16" (195/55 R16) winterbanden (van een paar maand oud) rond. Ik zou dus een setje willen aanschaffen zodat ik hem zelf op zomer of wintersloefjes kan zetten. Ik ging ervan uit dat ik op 2dehands wel een setje ging vinden, maar ik zou begot niet weten naar welke maten ik mag/moet kijken dan. Het enige dat ik weet is dat de steek 4 x 100 is.

Het liefst had ik er een "sportiever" setje onder geplaatst, ik dacht dus eerder aan 17" of 18". De wagen is wel niet verlaagd, en wil dit ook zo behouden.
    Nieuwe velgen mogen ook, maar aangezien de wagen niet zo recent is, en regelmatig in het Brusselse geparkeerd staat, moeten de velgen dus niet nieuw zijn. Bij een nieuw setje zit ik ook al tussen de 800€ en de 1000€, wat toch wel boven budget is. Een optie zou zijn om enkel weer zomerbanden aan te schaffen, maar doordat de huidige velgen al goed beschadigd zijn, wou ik deze sowiso behouden voor de winterbanden...

Kijk eens op het forum newminiclub.nl.
    Daar hebben ze altijd iets in de aanbieding.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Of bij de betere bandencentrale, als het niet OEM mag.
      Ik heb een nieuwe winter set velg/band, weliswaar in 15”, gekocht voor minder dan 700 euro.
      Velg = Dezent
      Band = Goodyear UltraGrip 9
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Kijk hier eens: https://www.leebmann24.de/mini.html
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Denk dat het hier weer verloren moeite is.
          den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Denk dat het hier weer verloren moeite is.
            Euhm, en waarom dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Desperation16

Euhm, en waarom dan?
              Ah, je bent wel terug gekomen.

Er zijn er hier heel veel die een vraag komen stellen en dan nooit meer komen kijken.
              den borre

Int3x0r

Comment

't is niet omdat een mens eens een paar dagen naar zee is en niet onmiddelijk reageert, dat die informatie niet welgekomen is hé...

Ik bekijk het allemaal eens!

Comment

18" op een mini zou ik totaal nie doen,rijdt keihard,een 17" is al goe hard.Als je het nog wat comfortabel wil houden 16".

Comment

Working...
                  X